Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

POMOCY! Naprawa "Sr16 M4 Jg/Pj"


Recommended Posts

Witam piszę w sprawie pomocy przy naprawie repliki „Sr16 M4 Jg/Pj” nad naprawą której siedzę już ponad 2 tyg. Zakupiłem jej na wmasg.pl w komisie spisywała się świetnie przez tydzień aż tu naglę przestała strzelać dokładnie to było tak że bateria była WPEŁNI NAŁADOWANA! Kable też były dobre, kontrolka też a replika po pociągnięciu za spust wgl. Nie strzelała niebyło nawet dźwięku żadnego. Lecz to już naprawiłem a teraz mam drugi problem a Mianowice po podłączeniu bateri i kabli do silniki lecz z silnikiem wyjętym z pistoletu to wszystko chodzi a gdy silnik włożę do rączki: http://imageshack.us/photo/my-images/442/dsc00830wq.jpg/ i po dopchnięciu zębatka silnika tak jakby trze mi o zębatki i nie strzela, tak jakby nie nakręcało sprężyny i blokowało coś? http://imageshack.us/photo/my-images/100/dsc00832g.jpg/ Może to przyczyna tej zębatki tłokowej? Sam już Nie wiem… Macie tutaj kilka zdjęć mojego Gearboxa v2 i kilka innych. Proszę wszystkich o pomoc i rady jestem w tym średnio obeznany taki zielony też nie jestem.Za rozwiązanie problemu mogę wam postawić piwko ^^ lub troszkę kaski sypnąć.

 

Ps: Proszę nie pisać mi postów typu naładuj baterię, sprawdź silnik, okablowanie ponieważ to działa

i tych takich typu odeślij do serwisu lub znajomemu daj, wolał bym właśnie sam to zrobić bo nie mam kasy na serwis a w pobliżu nie mam kogoś kto by Się na tym znał.

Macie tutaj kilka zdjęć mojego Gearboxa v2 i kilka innych: http://imageshack.us/g/411/dsc00829ip.jpg/

Link to post
Share on other sites

Poczytaj poreguluj docisk silnika

To jest v2 wiec ta śrubka od regulacji docisku powinna być w chwycie pistoletowym

Reguluj na słuch najlepiej z wyciągniętym tłokiem, wtedy lepiej słychać zębatki

Chyba to powinno rozwiązać problem. Daj znać, co z tego wyszło …

Link to post
Share on other sites

Poczytaj poreguluj docisk silnika

To jest v2 wiec ta śrubka od regulacji docisku powinna być w chwycie pistoletowym

Reguluj na słuch najlepiej z wyciągniętym tłokiem, wtedy lepiej słychać zębatki

Chyba to powinno rozwiązać problem. Daj znać, co z tego wyszło …

po 1 gdzie ta śrubka :D może zaznacz na jakimś zdjęciu jak da radę i jak to nakręcić bo silnik dobrze chodzi a gdy włożę do rączki to tak jakby zębatki nie chciały chodzić i szorowały lecz jest z nimi wszystko ok

Link to post
Share on other sites

Bierzesz sie za "naprawę" GB nie wiedząc gdzie się reguluje silnik?

Po pierwsze daj smar na zębatki bo nigdy nie będziesz zadowolony z działania swojego GB, to samo tyczy się cylindra.

Na dole chwytu silnikowego zakłada się stopkę chwytu, na jej środku jest duża śruba na płaski śrubokręt lub mały imbus - pobaw się tym

http://img.archiwumallegro.pl/?1748806167

Link to post
Share on other sites

Bierzesz sie za "naprawę" GB nie wiedząc gdzie się reguluje silnik?

Po pierwsze daj smar na zębatki bo nigdy nie będziesz zadowolony z działania swojego GB, to samo tyczy się cylindra.

Na dole chwytu silnikowego zakłada się stopkę chwytu, na jej środku jest duża śruba na płaski śrubokręt lub mały imbus - pobaw się tym

http://img.archiwumallegro.pl/?1748806167

Ehh..Silnik się spalił, kupię nowy i zobaczę co z tego będzie ale dzięki za pomoc i wysiłek :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...