Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

 

Od pewnego czasu borykam sie z problemem POŻĄDNEGO tłoka. Doszlo do tego, ze raz lub dwa w tygodniu szukam nastepnego.

Ma on współpracować ze sprężyna m160. Dodam, że sprezyna to guarder, wiec moc wieksza niz innych.

 

Prosze o konretne propozycje, plus ew opis z czym to u was dziala.

 

z góry dzieki.

Link to post
Share on other sites

Mialem w rekach JBU alu, ALE boje sie jego wagi, energia kinetyczna uderzenia bedzie wieksza w jego przypadku. Do tego to, ze jest caly z metalu, nie gwarantuje, że zęby sa wytrzymałe.

Wsadzałes któryś z nich czy tylko Tak sobie polecasz ? :) jesli tak to do czego

Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że moderator usunie moje 15 postów. :D

 

Generalnie. Hardpiston jest lekki, wsadzałem to do Emek CA, G&P, AK i G36 różnych firm. Nigdy nie widziałem zepsutego tego tłoka, jest drogi, ale myślę, że warto. Ale trzeba pamiętać, że trzeba go dobrze założyć. U mojego Kolegi działa na SP150 kupę lat już, zero zużycia. W GB Systemy siedzi.

Faktem jest, że JBU alu jest ciężki, doświadczenie nauczyło mnie, żeby go nie pchać do serii z GBv2 tam gdzie są aluminiowe głowicę tłoka płaskie. Jakiego masz gnata i jakie części w nim?

 

Nie mam zwyczaju pisać na tym forum pierdoł, które sam sobie wyczytałem w necie. Piszę zawsze co wiem, zgodniej z moimi doświadczeniami.

 

[notka moderatora: problem techniczny forum - potwierdzam AnR niewinny (Cappuccio) ]

Edited by Cappuccio
Link to post
Share on other sites

Bez obrazy zaki, ale ja nie pytam sie jak go ustawic, bo o tym akurat dobrze wiem.

 

Narazie najlepszy wg mnie w stosunku jakosc/cena okazal sie element czerwony. Moze niektorzy sie zasmieja, ale tlok za 30 zl smiga na 150 jak trzeba.

Ale tym razem... potrzebny jest tłok z połowką zębów zeby pasowal do pancernych zebatek shs. Stad moje pytanie.

 

A wiec JBU odpada.

Jakies jeszcze pomysly ? narazie jest tylko hardpiston.

Link to post
Share on other sites

Ale tym razem... potrzebny jest tłok z połowką zębów zeby pasowal do pancernych zebatek shs. Stad moje pytanie.

 

Więc może tłok SHSa?

https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_15_stalowymi_zebami_o_zwezonej_szerokosci_shs-2285.html

 

Kolega go ma w m249 na m150, wali na full auto i jak na razie trzyma.

 

Edyta.

Kolega ma wersje z normalnymi zębami

Edited by dunel
Link to post
Share on other sites

Z tym shs akurat trafiles :) w ciagu tygodnia zalatwilem takie 2 :) Slaby kompozyt pozwala na ugiecie sie ostatniego zeba, co powoduje jego zlamanie. Sadze, ze wersja z pelnymi zebami nie bedzie tak sie zachowywac ze wzgledu na wieksza objetosc metalu na zebie.

 

a ultimate z tej serii polycarbonate ? raklamuja sie, ze do 190 chodzi.

Edited by clooks
Link to post
Share on other sites

Te z 3ma stalowymi? Jeśli tak to nic dziwnego, one nie są przeznaczone pod takie sprężyny. Jeśli te z 14 zębami stalowymi to raczej bym szukał przyczyny w złożeniu gnata. Wstawiłem ich na prawdę monstrualną ilość, od SP140 do SP160... Żaden nie poległ.

 

Doczytałem, że używałeś tego zwężanego. Faktycznie może mieć problemy na tej sprężynie. Tam kawałek plastiku jest. Moim zdaniem jeśli masz 32:1 SHS to pozostaje Ci hardpiston.

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=724

 

Dobrze dedukuje? Nie bój się tego, że zęby ma plastikowe, da radę. Oczywiście poprawnie zamontowany. :F

Edited by AnR
Link to post
Share on other sites

Nie wyłazi, tylko jak używasz wyciszonej głowicy tłoka z normalną gł cylindra to się nie dziw że to nie chce normalnie działać.

Ale Ty wolisz obstawiać na swoim i wymienić tłok jeszcze 10 razy zanim przyznasz chłopakom rację, że tak to problem złego doboru części w GB

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Gdy zaczynałem uczyć się składania takiego wynalazku jak gb w moim pierwszym elektryku (cm.036) to też popełniłem ten błąd i wsadziłem wyciszoną głowicę (grzybek tzw.) pod płaską głowicę cylindra i efekt był taki, że najpierw prawdopodobnie poszedł się kochać element w środku tłoka o który jest głowica przykręcony, potem sama głowica a potem spiłowało zęby z tłoka. przykre ale się nauczyłem że tak się nie łączy zestawów.

 

Gdy zaczynałem uczyć się składania takiego wynalazku jak gb w moim pierwszym elektryku (cm.036) to też popełniłem ten błąd i wsadziłem wyciszoną głowicę (grzybek tzw.) pod płaską głowicę cylindra i efekt był taki, że najpierw prawdopodobnie poszedł się kochać element w środku tłoka o który jest głowica przykręcony, potem sama głowica a potem spiłowało zęby z tłoka. przykre ale się nauczyłem że tak się nie łączy zestawów.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...