Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakie części? M4 G&P Upgrade do 430fps


Recommended Posts

Witam.

Posiadam m4 G&P.

Jest to nówka sztuka, pełen stock.

Jednak jej osiągi niezbyt mnie zachwycają.

Prosiłbym doświadczonych użytkowników ( w tym AnR :))

o listę części, które dałyby 430fps przy maksymalnej wytrzymałości

oraz pakiet lipo, który to uciągnie.

Pozdrawiam, SenkuPH.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Porządny lipo 7,4V o rozsądnej pojemności i dobrym współczynniku C zapewni przyzwoitą szybkostrzelność. Pakiet masz we frontgripie, czy gdzieś indziej?

 

Jak chcesz to wymień zębatki, bo G&P są jak masło, przynajmniej stock. Zaraz mnie Gildia zbluzga, jednak śmiem potwierdzić ten fakt, że dość często widywałem stockowe zęby G&P, które nie były "kompletne".

 

SP120 guarder'a wystarczy.

 

Na razie to tyle, bo mój umysł stracił równowagę i wymaga regeneracji w postaci snu.

 

 

 

:P

Link to post
Share on other sites

Mam znajomego który na stockowych zębatkach G&P śmiga z M140, warunek jeden - nie może być zacinki bo wtedy bye bye:)

 

Więc M120 to spokojnie, szczerze to tuning pod m120 sprowadza się do wymiany sprężyny i prac kosmetycznych, reszta spokojnie wytrzyma w tym szczególnie szkielet, do którego można pakować M150.

 

Jeżeli masz ciężki palec to faktycznie tłok SHSa 14 metalowych zębów jest dobrą inwestycją, no i ewentualnie jakaś mocniejsza głowica tłoka.

 

łożyska są ok, przy takiej sprężynie nie ma co pakować slizgów, niepotrzebny wydatek.

 

Podsumowując jak krótkie serie i semi to tylko spring M120, opcjonalnie tłok i głowica tłoka. No i jak decigner12 wspomniał dobre lipo 7,4v

 

Edit: Co do komory to dobra jest KA ale są problemy z dopasowaniem, jak masz nową komorę G&P z czarnymi pokrętłami to nie jest źle:) lufa precka to już od zasobności portfela zależy:) No i obowiązkowo gumka jak w każdej nowej replice do wymiany, tutaj zachwalana i polecana systema:)

Edited by kosteQ86
Link to post
Share on other sites

O MB słyszałem dobre opinie, ale to musiałby się wypowiedzieć ktoś kto montował to w g&p ze stockową dyszą, bo przy montażu innych komór może wystąpić nieszczelność między dyszą a komorą, albo wręcz dysza będzie za daleko do komory wchodzić co też nie jest dobre. Ja bym na początek został przy stockowej komorze + do tego precka promyka jak dysponujesz funduszami:)

Link to post
Share on other sites

Kiedyś była opinia na temat G&P, że są to mega wytrzymały szkielety jednak na przestrzeni lat to się zmieniło i mogą potwierdzić to moi koledzy z Irlandii...

 

Od razu nie pęknie, ale też mega długiego życia nie będzie miał.

 

@Sniper, z zębatkami to racja. Zresztą w swoim wcześniejszym poście napisałem, że zębatki też są opcją

 

 

Akurat w przypadku silnika G&P lipo 7,4 daje fajne osiągi przy springu 120, głownie ze względu na to, że to jest hi-speed. Inni szukają rofa w swoich gnatach, ja kiedyś się zachwycałem szybkostrzelnością na wysokim poziomie jednak coś "sie stao" i ostatnio zwykłe 600 pocisków na minutę zachwyca jeszcze bardziej.

Link to post
Share on other sites

Panowie, proszę o dobranie takiego pakietu, który nie zmieli mi wnętrzności :P

 

EDIT:

 

Przepraszam za kolejnego posta, nie mogłem edytować.

 

Dobrze, zostanę przy niej na razie. Jeśli znajdzie się grosz na preckę,

to tu kolejne pytanie : promyk czy km head ? :)

 

Jaki wzrost Zasięgu i mocy ( w przybliżeniu ) zaobserwuję po wymianie gumki HU i lufy na np preckę promyka / km heada?

 

Tym czasem proszę kogoś kto wie coś o komorze MB ultimate i spasowaniu ze stockową dyszą,

o wypowiedź.

 

@decigner12

Porządny 7,4V o rozsądnej pojemności i dużym C.

Ok, rozumiem, ale z tą pojemnością to nie szarżuję,

do stock pipe mieszczą się raczej małe pakieciki.

Przeszukałem parę sklepów modelarskich i allegro,

jednak nie znalazłem nic ciekawego :(

Czy ktoś ma link do odpowiedniego pakietu?

Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

Edited by LogaN
Link to post
Share on other sites

Jeżeli nie masz mosfeta to największa wejdzie ta http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3923 Generalnie większej pojemności niż 1300mAh nie wpakujesz do stock pipe'a, chyba że chcesz mieć kolbę na ostatniej pozycji:) Może coś z modelarskich ale o takie kształty ciężko i raczej nie w Polsce.

 

Km-head raczej niedostępny w Polsce, natomiast promyk jest w kilku sklepach, mam jedna i drugą lufę i narzekać nie mogę, poprawiają znacznie celność, i zasięg skuteczny. O ile to Ci nie powiem ale różnica jest zauważalna.

Link to post
Share on other sites

Mosfet fajny ale popatrz na długość 7cm + 13cm batka, złączki, kable, cięzko do upchania:)

 

dlatego albo ta batka + zwykły mosfet, albo mniejsza batka + mosfet AB, to zależy czy chcesz zachować też jakąś regulację kolby:) Ja mam upchany moduł ASCU (wielkości mosfeta z AB) + batka lipo 11.1v 1000mAh i kolba musi być na 2 pozycji w 5 pozycyjnej prowadnicy, przy batce 1200mAh pozycję dalej.

Link to post
Share on other sites

senkuPH chce mieć batkę w stock pipie, czytaj wyżej:)

 

Mi wchodzi lipo 100x19x19 mm jest troche luzu akurat żeby kabel przeszedł, więc musisz szukać coś w tych wymiarach, chodzi mi o grubość.

 

Edytuje żeby nie nabijać tych postów:P

 

Przy instalacji mosfeta musisz przerobić trochę instalację, poprowadzić dodatkowy kabel sterujący i "wpiąć" w obwód mosfet. W zależności od modelu instalacja się trochę różni, ale tak czy siak trzeba lutować:)

 

Nie jest to nic skomplikowanego tak samo jak tuning, trzymać się instrukcji i będzie git:)

Edited by kosteQ86
Link to post
Share on other sites

Wiecie co nie wiem czy słyszeliście reklamę jak gość dzwoni do salonu tuningowego i wymienia co chce zmienić w swoim kompaktowym aucie a koleś po wysłuchaniu jakie ma wymagania się rozłącza .

To tu po części zaczyna się robić to samo. Senku albo kompromis albo kaszana.Nie ma jeszcze dobrych lipo do stock pipie o małych wymiarach .

W każdym bądź razie milo było ja się rozłączam.

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Bo po prostu gadacie tutaj o nie wiadomo jakich parametrach 20C to w zupełności wystarcza i więcej bym nie pchał bo ten silnik G&P to kosiarka. I mówie to z doświadczenia bo miałem już kilka replik G&P i przy batce 8,4v i stocku rof jest na poziomie 20kulek/sekundę, przy tuningu z m120 i batką sanyo 9,6v rof jakieś 23 kulki/sekundę.

 

Z ciekawości kiedyś podpiąłem lipo 11.1v 15c do stocka, wtedy chrono pokazało 30 k/s wtedy to już jest laser:P

Link to post
Share on other sites

Kolego Kosteq myślę ze trochę odleciałeś z tymi rofami .A już 30 rps to :laugh: .Jak mi sie uda to jutro napisze ile daje ten silniczek dedykowany do M120 na stockowej m130 łożyska mosiężne ślizgi 8mm kable modelarskie 1,5 mm^2 i lipo 3S 1,3 Ah 25-50C oraz 3S 2,2 Ah 20-30c oraz 2S 5 Ah 20-30C.

 

Z tego co pamietam :

-batka 2S 3,3mAh 40C

-zeby 18,1

-zmienione kable ,mosfet zwykły

-lozyska kulki

-sp120 guarder nowa

-rof 15 rps

Link to post
Share on other sites

W sumie to napisałem o porządnym pakiecie, bo... Mam silnik HT i do tego w gearze zamontowałem M170. Kokam wykazywał objawy niedomagania i nawet spuchł, bo zbyt duży prąd brało. Obecnie pakiet 3E model'a dający 54A prądu podczas pracy zaspokoił potrzeby.

 

W M4 JG siedzi SP 130, bo więcej nie trzeba. Boyi z M170 to istny "Falcon Punch" na przyszłe Borneo.

 

 

PS.

 

"2S 3,3mAh 40C"

 

bardzo pojemny ten pakiet :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...