Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, mam ostatnio problemy ze szkieletami w v3 :D

Kupiłem pół roku temu wzmacniany szkielet v3 z łożyskami kulkowymi 9mm. Jak można się domyślić - pękł.

Potrzebuje szkieletu, który wytrzyma taką konfigurację

-m150

-tłok alu JBU

-cylinder 0

-głowicę cylindra doszczelnioną SHS

- głowicę tłoka Guarder

-zębatki torque up

-silnik high torque

-li-po 11.1 20C

 

Myślałem nad tymi szkieletami:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=5773&name=VFC_-_Korpus_Gearboxa_-_V._3

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=3382&name=Guarder_-_Gearbox_Ver._3

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=4354&name=Deep_Fire_-_Gearbox_V._3_-_7mm

Link to post
Share on other sites

Tłok musi zostać alu, gdyż przez użyte zębatki stosować tłoki o zwężonej szerokości i przeszedłem przez różne tłoki z tworzywa z metalowymi zwężonymi zębami i zawsze po przebiegu ok... 5 tysiecy listwa była wyrywana z tłoka. Na auto strzelam sporadycznie ;)

Link to post
Share on other sites

Mam podobny dylemat co Ajsquad tzn M150, tłok alu jbu, aluminiowa głowica reszta narazie do przemyślenia więc podpinam się do pytania.

Gdybym miał w tej chwili podjąć decyzje to chyba bym wziął Deep Fire ale nie wiem czy to byłby najlepszy wybór (nieukrywam zależy mi też na cenie bo tak to wygrał by ten z taktycznych...)

Link to post
Share on other sites

http://taktyczny.com/asg,919,gearbox_v_3_x_high_tech_aluminium_cnc_8mm.html

 

a może taki:P

 

To jest v.3, ale na zdjęciu jest v.2, z ciekawości pisałem i pytałem dlaczego tak. To jest tylko zdjęcie podglądowe.

 

 

A tak się podłącze do tego tematu, pytanie po za tematem.

Ile w rzeczywistości wytrzyma ten szkielet z taktyczny.com?

sprężynę m210 i ROF 45rps? (oczywiście się śmieje)

Link to post
Share on other sites

...

Gdybym miał w tej chwili podjąć decyzje to chyba bym wziął Deep Fire ale nie wiem czy to byłby najlepszy wybór (nieukrywam zależy mi też na cenie bo tak to wygrał by ten z taktycznych...)

Z doświadczenia powiem ci że DF zaczął mi pękać przy M120 i to by z serii kiedy to jeszcze asgshop miał w jego opisie wspomniane e tworcy przemielili iles tam tysiecy kulek na M170 :(

 

A tak się podłącze do tego tematu, pytanie po za tematem.

Ile w rzeczywistości wytrzyma ten szkielet z taktyczny.com?

sprężynę m210 i ROF 45rps? (oczywiście się śmieje)

Jak chcesz się więcej dowiedzieć o tym szkielecie poszukaj tematu o częściach shs, sporo o nim pisaliśmy (shs, supershoer to ten sam wyrób w sumie xtech też tyle że w poszczególnych miejscach tylko dało się zauważyć różnice ale to w miejscach w ogóle nie poddawanych naciskom mechanicznym). Ze swojej strony bardzo polecam jeśli kogoś stać. Nie znalazłem nigdzie aby ten szkielet pękł a słyszałem o montażach z palcem w... sprężyny M170 przy używaniu auto (sam używam na M140 przy 20rps i niedługo wstawiam M150) Szkielet z piekła rodem :)

Link to post
Share on other sites

Tłok musi zostać alu, gdyż przez użyte zębatki stosować tłoki o zwężonej szerokości i przeszedłem przez różne tłoki z tworzywa z metalowymi zwężonymi zębami i zawsze po przebiegu ok... 5 tysiecy listwa była wyrywana z tłoka. Na auto strzelam sporadycznie ;)

 

A takie pytanko, podklejałeś listwę do korpusu klejem dwuskładnikowym?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...