Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Częsty brak reakcji na pociągnięcie za spust.


Recommended Posts

Witam. Mam problem z repliką M4A1 od P&J czy tam Boyi, bo to chyba jeden pies, ale mnie poprawcie jeśli się mylę. Model to BI-3681 Full Metal. Sprawa wygląda następująco:

 

Po pociągnięciu za spust przed "rozgrzaniem" silnika, brak reakcji ze strony tegoż właśnie silnika. Ciągnę za język spustu, a silnik nie ma jakby siły wystrzelić kulki. Dzieje się to na początku strzelania, bo gdy już ten silnik załapie kilka razy to już raczej dobrze wszystko chodzi, ale też nie zawsze. Zauważyłem też, że wystrzeli za każdym prawie razem jak mocniej docisnę spust, co kiedyś nie było koniecznie.

 

Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Po 1 weź multimetr taki najzwyklejszy i sprawdź kable. Czarny będzie pokazywał opór cały czas ,bo z batki idzie bezpośrednio do silnika. Czerwony zaś nie (na nim są styki) podłącz miernik i bez naciskania na spust sprawdź co Ci wychodzi powinno pokazać ,że obwód jest przerwany (zależy od miernika mój np pokazuje 1 na samym początku ekranu) Potem zrób to samo z naciśniętym spustem. Powien pokazać wartoś podobną do tego co masz na kalbu czarnym. Ostatecznie możesz sprawdzić ile V dochodzi Ci do silnika ( z jednej strony batka ,a na konektorach do silnika podłączasz miernik) sprawdź najpierw to ,a potem można gdybać czy to coś w gb.

Link to post
Share on other sites

@UP

 

Mówisz o kablach z baterii czy o kablach bezpośrednio od broni? Bo nie wiem, które posprawdzać. Pod pojęciem multimetr masz na myśli woltomierz czy coś innego (cokolwiek by to było)?? Jeśli mówisz o woltomierzu to wytłumacz mi jak tam się przedstawi opór, bo nie mam bladego pojęcia, mogę tylko gdybać.

 

Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Multimetr to urządzenie, którym można mierzyć kilka wartości w tym Napiecie [V] Rezystancje/ Opór [R] Prąd i wiele innych zależy od urządzenia.

 

Jeśli chodzi o mierzenie oporu mierzysz omomierzem. Symbol Ω tym sprawdzisz czy kalbe są całe lub czy gdzieś jest zwarcie. Mierzysz od wtyczki w którą wpinasz baterie do konektorów silnika czyli wypinasz silnik i drugi koniec miernika przykładasz do jednego z kabl. I tak jak napisałem wcześniej czarny będzie pokazywał opór zawsze ,bo on nie jest nigdzie przerwany tzn nie powinien. A przez czerwony idą syki wiec jeśli spust nie bedzie wciśnięty pokaże obwód przerwany ,a przy wciśniętym zamknięty i powinien pokazać opór podobny do tego jaki będzie na kablu czarnym. Woltomierzem zmierzysz napięcie od batki do silnika. Czyli ustawiasz zakres na 20V napięcie stałe (DC) podpinasz batkę ,a kalbe miernikia wtykasz w kalbe, które mają iść do silnika. Spust w normalnym położeniu- obwód przerwany powinno pokazać 0V Spust wciśnięty- obówd zamkniety powinien pokazać napięcie prawie takie samo jak przy mierzeniu bezposrednio samej baterii.   

 

 

Edited by getta
Link to post
Share on other sites

Niestety nie posiadam omomierza :/ Tylko woltomierz mam. Orientujecie się może jak wygląda sprawa z wysłaniem repliki do GunFire do serwisu, ale nie na reklamacji tylko po prostu do naprawy. Jak to wszystko wygląda? Robił ktoś coś takiego kiedyś z Was?

Wyślij to jakiemuś forumowemu magikowi do którego masz blisko (albo daleko-ja wysyłam do AnR'a na ten przykład i sobie chwalę), taniej i przypuszczalnie lepiej.

Link to post
Share on other sites

@UP

 

Ok, to się Go jeszcze dopytam :D Dzięki za info.

 

@Getta

 

No wiem, że jest cennik, ale jak wygląda proces wysyłania im repliki ogólnie. Czy jakieś formalności są do załatwienia itp. Musze podawać co mają mi zrobić z repliką - czy mają wyczyścić czy naprawić czy co tam jeszcze jest.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...