Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox A&K to wytrzyma


Recommended Posts

Wiem, że zaraz rzucicie się na mnie z postami typu "taki temat już był x1000 razy", ale posiadam replikę A&K Mk 12 Spr 1.

Mam problem w tym, że niby była 140 (wedlug chinola),ale się ubiła.

Dlatego myślę czy by nie wstawić sprężynę M140 lub 130m GUARDER ,ale nie wiem czy gearbox to wytrzyma bez zmiana,ognie prowadzano pojedynczy i auto.

Czy stawić standard sprężynę 120m.

A drugie pytanie czy są zamienniki sprężyny GUARDER a takiej moc co posiada GUARDER a jakie to zamiennik.

Proszę o pomoc.

Edited by henno
Link to post
Share on other sites
  • 7 years later...

Gbv3 nie są pancerne. 

Wątpię, aby przy poprawnym poskladaniu, doborze części, szczelności przy springu M120 (~450fps) po chwili padł szkielet. 

 

Szkielet musiał być już pękniety bądź zmęczony. 

Gdyby to co piszesz miało realne podstawy stock szkielety padalyby co najmniej w 50% replik w krótkim czasie. Tymczasem szkielety stock v2 wytrzymują sporo, jednak nie wszystko i nie na zawsze. 

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jarekfn napisał:

Eh właśnie złożyłem gearbox V2 od A&K, sprężyna Guarder SP120, trochę ognia ciągłego i o to wynik.

Jednak zostanę chyba przy gearboxach V3, tam nie takich problemów.

 

2A4DDC9D-2A3E-4A26-A02E-32FB97A43C3B.png

v2 m150 i na auto ciągnęło. coś źle złożyłeś.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wallop napisał:

Gbv3 nie są pancerne. 

Wątpię, aby przy poprawnym poskladaniu, doborze części, szczelności przy springu M120 (~450fps) po chwili padł szkielet. 

 

Szkielet musiał być już pękniety bądź zmęczony. 

Gdyby to co piszesz miało realne podstawy stock szkielety padalyby co najmniej w 50% replik w krótkim czasie. Tymczasem szkielety stock v2 wytrzymują sporo, jednak nie wszystko i nie na zawsze. 

Hm dobór części to wszystko w środku zostało wymienione na SHS, zębatki, tłok, głowica tłoka, głowica cylindra, cylinder, dysza, jedynie sprężyna Guarder SP120.

Wcześniej to był stock, sprężyna była pęknięta od strony tłoka, i zmielona zębatka środkowa, dlatego postanowiłem wszystko praktycznie w nim wymienić.

Może tak jak piszesz był zmęczony, bo tego źle się raczej złożyć nie da. 

Czy ktoś z was wie czy w body od A&K wejdzie szkielet od Specny np ten: https://gunfire.com/pl/products/wzmocniony-szkielet-gearboxa-v-2-z-mikrostykiem-okablowanie-na-tyl-1152221102.html

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, jarekfn napisał:

Hm dobór części to wszystko w środku zostało wymienione na SHS, zębatki, tłok, głowica tłoka, głowica cylindra, cylinder, dysza, jedynie sprężyna Guarder SP120.

SHS ma wiele różnych produktów. Nie wszystko jest dobre. To, że budujesz wszystko na częściach jednej marki nie znaczy, że części będą dobrze spasowane, a tym bardziej dobrane. 

22 minuty temu, jarekfn napisał:

Czy ktoś z was wie czy w body od A&K wejdzie szkielet od Specny np ten: https://gunfire.com/pl/products/wzmocniony-szkielet-gearboxa-v-2-z-mikrostykiem-okablowanie-na-tyl-1152221102.html

Ciężko stwierdzić. To szkielet nowego typu. Jednak stara wersja szkieletów jak najbardziej pasuje do replike AK/PJ czy Boyi. Czasem wymagany jest lekki szlif czy wyosiowanie, ale to mały problem. 

Link to post
Share on other sites

No raczej potrafię zestawić z sobą części, choć od lat grzebię w gearboxach V3, tutaj akurat to jest replika znajomego.

Budując od podstaw swój gearbox V3, brałem szkielet CNC, zespół pneumatyczny wraz z sprężyną, komorą, firmy Ultimate i wszystko ładnie mi się zgrało, osiągnąłem bardzo fajny efekt, ale nie liczyłem się z finansami.

Gearbox V2 robię praktycznie pierwszy raz, przy czym trzeba było się zmieścić w rozsądnym budżecie, jestem raczej pewny że zostało wszystko poprawnie wypodkładkowane, oraz złożone, przez chwile dmuchało 460 fps, być może wcześniej były mikropęknięcia których nie zauważyłem.

Mam jeszcze na uwadze gerabox wzmocniony od JG, tylko czy on przypadkiem nie jest pogrubiony w miejscach newralgicznych i czy nie będzie problemu w wpasowaniu go do body ??

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, jarekfn napisał:

No raczej potrafię zestawić z sobą części, choć od lat grzebię w gearboxach V3, tutaj akurat to jest replika znajomego.

Budując od podstaw swój gearbox V3, brałem szkielet CNC, zespół pneumatyczny wraz z sprężyną, komorą, firmy Ultimate i wszystko ładnie mi się zgrało, osiągnąłem bardzo fajny efekt, ale nie liczyłem się z finansami.

Gearbox V2 robię praktycznie pierwszy raz, przy czym trzeba było się zmieścić w rozsądnym budżecie, jestem raczej pewny że zostało wszystko poprawnie wypodkładkowane, oraz złożone, przez chwile dmuchało 460 fps, być może wcześniej były mikropęknięcia których nie zauważyłem.

Mam jeszcze na uwadze gerabox wzmocniony od JG, tylko czy on przypadkiem nie jest pogrubiony w miejscach newralgicznych i czy nie będzie problemu w wpasowaniu go do body ??

mogę Ci wysłać swój szkielet v2 specny. opłać tylko kuriera (15 zł ups) i będziesz miał wytrzymały kawał czegoś metalopodobnego. możesz z nim zrobić co chcesz - został mi po replice, teraz mg36 mam i v3 w środku. szkielet wytrzymał bez problemu m150 na auto.

Edited by Redmonk93
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Redmonk93 napisał:

mogę Ci wysłać swój szkielet v2 specny. opłać tylko kuriera (15 zł ups) i będziesz miał wytrzymały kawał czegoś metalopodobnego. możesz z nim zrobić co chcesz - został mi po replice, teraz mg36 mam i v3 w środku. szkielet wytrzymał bez problemu m150 na auto.

Dziękuje napisałem ci priv.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...