Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przy mod 2 i lufie mniejszej jak ~250cm

Ktoś próbowal wymienić lufe na coś pokroju 437 albo 509 ?

czy to dało jakiś wzrost zasięgu i celności przy replice 420-450fps ?

 

Ktoś próbował, było wcześniej opisywane. Niemniej jednak, nie od lufy trzeba zacząć, ale od cylindra. W CQR mod 1 i 2, są zamontowane cylindry typ 3, albo jeszcze mniejsze. Podaje jescze raz uzyskane osiągi

a) cqr mod 2, spręzyna stock, cylinder typ 1, lufa stock - 350 fps

b) cqr mod 2, spręzyna 120 shs, cylinder typ1, lufa stock 450 fps (po 5000 kulek spadło do 420 fsp). Reszta repliki kompletny stock

 

c) CQR mod, jeden lufa stock (~400 mm), cylinder typ 0 shs sprężyna 130 guarder (nowa seria), Tłok poliwęglanowy z 15 stalowymi zębami JG-PISTON i głowicą, reszta stock - 490 fps

c) CQR mo1 jeden lufa kwa 509 mm , cylinder typ 0 shs ,sprężyna 130 guarder (nowa seria), Tłok poliwęglanowy z 15 stalowymi zębami JG-PISTON i głowicą, reszta stock - 520 fps

Edited by ravkill
Link to post
Share on other sites

A ja już się Pogubilemz tymi cylindrami to który do 407mm typ 1 czy 0

 

KWA pod względem doboru cylindrów jest dosyć specyficzne. Przy lufie 407mm typ1, np od SHS'a w zupełności wystarczy. Nawet jeżeli kiedyś zapragniesz wstawić tam 509mm to o dziwo nie będziesz musiał wymieniać cylindra na 0.

 

Mi chodziło czy jak zmienie cylinder pod odpowiednia długość i długość lufy czy to coś mi da........

 

Przy stockowym cylindrze z MOD2 i lufie np 407mm nastąpi pogorszenie osiągów repliki. Mogą wystąpić problemy z regulacją HU i prawie na pewno zmniejszy się zasięg. Wstaw cylinder typ1, nawet jeżeli nie planujesz montażu dłuższej lufy. Zauważysz poprawę osiągów.

Edited by xxx768
Link to post
Share on other sites

Można kierować się opisami cylindrów, aby dopasować je do długości lufy. W praktyce typ 0 pasuje do luf 363mm i dłuższych, a różnicy w mocy między stockowym typem 1, a tak samo szczelnym ryflowanym typem 0 systemy nie ma (na lufie 509mm).

 

Odnośnie ASCU v3, nie odnieśliście wrażenia, że kable są zrobione okrutnie na styk? Aby podłączyć silnik trzeba wyciąć w deklu wystający element z przodu, żeby kabla nie cisnął. W v3+ już dłuższe te kable (albo to inwencja Gunfire). To samo w ASHU (akurat nie w KWA, bo nie wejdzie) - kabelek do komory też tak krótki, że trzeba wyciąć w komorze rowek, w którym się schowa, aby kabla nie uwierały magazynki.

 

Jak mocno martwicie się o pęknięcie szkieletu, zawsze można nakleić na głowicę cylindra materiał zwany sorbothane (podpatrzone na zachodnich forach). Trzeba wyciąć dodatkowy ząb z tłoka, moc spada przez krótszą drogę sprężyny, ale zgodnie ze specyfikacją, materiał pochłania 90 czy 95% mocy uderzenia.

Ale inny motyw - jak otworzycie korpus, widać, że dolna część gearboxa jest zaparta o lower. Zalatuje to trochę m-blockiem, prawda? Z pewnością coś to daje, szczególnie że V2-ki lubią pękać od dołu. Zobaczcie na porównaniu GB KWA 1st gen. i 2nd gen. http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=MAVFoBlmz62ibM&tbnid=zoaCyjIc87mM6M:&ved=0CAgQjRwwAA&url=http%3A%2F%2Fforum.pingwiny.org%2Fviewtopic.php%3Ff%3D17%26t%3D176&ei=n-KDUumfD-q04ATAjoH4CA&psig=AFQjCNEtmG9hr9VLG_UW-TzYCFsbu-wlAQ&ust=1384461343342515 To nie przypadek, że z przodu powstał ten "schodek"

Link to post
Share on other sites

@ Driver2503 i meadow24 - da radę założyć BU do KWA i to bez większego trudu. Tylko, że ja osobiście nie widzę większego sensu takiego zabiegu. Po wymianie w MOD2 cylindra na typ1 skoczą efpeesy do 390-400. Potem wymieniając sprężynę na SP120 + tłok z głowicą uzyskacie ok. 450-460 fps. To już i tak jest wystarczająco, ale można w miejsce SP120 wstawić SP130 i powinno być ok. 500 fps. W obu przypadkach koszt części jest zbliżony i zamyka się w przedziale 120-130 zł. Obawy o wytrzymałość szkieletu gb przy tym poziomie tuningu są pozbawione podstaw. ;)

Link to post
Share on other sites

@ Driver2503 i meadow24 - da radę założyć BU do KWA i to bez większego trudu. Tylko, że ja osobiście nie widzę większego sensu takiego zabiegu. Po wymianie w MOD2 cylindra na typ1 skoczą efpeesy do 390-400.

 

Ciśnienie, koledze, któremu to radzisz, co najwyżej skoczy. CQR mod 2 + sam cylinder '1" daje 350 fps, czyli tyle samo, co bez zmiany cylidra - wniosek - w stocku spręzyna jest "około 90 do 100". Po zmianie spręzyny, na 120 masz 450 fps..

Link to post
Share on other sites

@ ravkill - masz absolutnie rację. Po wymianie cylindra na jedynkę koledze podskoczy ciśnienie i da te 390 fps. Wynika to z prostego faktu, popartego tuningiem kilku CQR'ów, że jedyna różnica pomiędzy częściami GB w CQR i full metal KWA to typ zastosowanego cylindra. Sprężyna w obu przypadkach jest ta sama i jest to coś bardziej zbliżonego do 110-ki niż setki.

Link to post
Share on other sites

A mnie dziś dopadła tragedia:(

Rozebralem emeczke i okazało się ze mam pęknięty komorę hop up i co najgorsze nigdzie nie mogę znaleść orginal komory Kwa. Znalazłem natomiast komorę z ca dwudzielna ale bez tego śmieszneg rowka w ktory wlazi dysza.

Ehh chyba trza będzie ją kupić a co do dyszy to myślę wsadzić duszę ca od m16a2 poprawia jest dluzsza bo ma 21,5mm ale zawsze można ją liznać pilniczkiem ale obecnie mam zainstalowane głowice ultimate i przy nich stockowa jest zakrotka bo nie doszczelnia się całkiem w komorze więc wydaje mi się ze tą ca dłuższą będzie ok.

Edited by meadow24
Link to post
Share on other sites

Włożyłem raz komorę CA jako zamiennik. Jest lekko napuchnięta, ale pasuje. Rowka nie ma, więc dyszę należy zmienić, ale lepiej po prostu spiłować od góry. Niestety komora jest dużo mniej wytrzymała niż KWAczowa i środkowa zębatka urwała się prawie od razu.

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam zamiar poddać tuningowi moje M4 CQR z serii KWA USA i mam pytania. Jakiej firmy najlepiej wsadzić tam głowicę do tłoka SHS z 7 stalowymi zębami? I jaką sprężynę by uzyskać stabilne 400 FPS'ów? I ostatnie; w środku siedzi lufa 369 mm i chciałbym ją wymienić na Promyka 400 mm. Czy przy takiej zmianie nie powinienem wymienić cylindra z 0 na typ 1? I czy przy takiej wymianie cały układ straci swoją szczelność? Słowem, czy opłaca się taki zabieg jeśli w ogóle byłby konieczny?

Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie! Panowie taka sprawa...czy ktos się spotkał z przypadkiem że dystanser typ H biały elementa nie pasuje?? Jest minimalnie za szeroki co powoduje jego zatkanie. Jak podkręce hopa to pracuje ale jak chce zmniejszyc to juz niestety nie wraca bo zostaje tam ;/ i ciężko go nawet później po rozkreceniu komory wyciagnąć bo się blokuje ;/ To samo dzieje się zresztą z czarnym. Dodam że chodzi o CQR Mod 1 gumka zielona G&G. I Jeszce jedno pytanie, czy ktoś spotkał się z taka sytuacją że kiedy zamykamy tę płytke od ustawiania hopka ona ociera się o mechanizm i zębatki sie kręcą?? Bo właśnie zobaczyłem że mi się tak dzieje niekiedy. Odciągam dzwignie, ustawiam hopa, puszczam dzwignie a ten cały bolt plate znowu mi go odkręca....proszę o pomoc i rady zanim zaczne sam działać :) Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...