Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36CV Umarex vs. G36C Ares


Recommended Posts

Na początek zaznaczę, że przeglądnąłem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie, ale nie znalazłem żadnej konkretnej/satysfakcjonującej, a co za tym idzie muszę zadać to pytanie osobiście.

 

Interesuje mnie na początek to, czy te repliki w kwestii bebechów w ogóle się różnią (bo z tego co zrozumiałem przeglądając forum znalazłem bardzo pogmatwane informacje, że to w istocie to samo, ale nie jestem tego pewien)?

 

Jeśli TAK to:

-Czy różnice są istotne?

-Którą bardziej byście polecali?

-Czy opłaca się zainwestować w którąś z owych replik i którą?

 

Jeśli NIE to:

-Czy opłaca się zainwestować w tą replikę? (W tym wypadku brałbym G36CV Umarex, wyłącznie ze względów estetyczno-praktycznych)

 

Podaje linki do modeli, na których wypowiedzi mnie interesują.

 

G36CV Umarex

 

 

G36C Ares

 

Z góry dziękuje za konstruktywne wypowiedzi.

Mam nadzieję, że umieściłem pytanie w dobrym dziale, jeśli nie proszę o przeniesienie.

Edited by Serevok
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

W sumie to różnią się chyba tylko pudełkiem z zewnątrz (bo w środku pudełko jest takie samo) i licencją H&K (w przypadku Umarexa). Poza tym Umarex ma w zestawie pełną kolbe z 3 pozycjami do regulacji. Więcej na temat różnic nie wiem.

Edited by Leonidas39
Link to post
Share on other sites
Guest Rengi

Leonidas wyczerpał temat - Ares brak oznaczeń HK i zwykła kolba ; Umarex -oznaczenia orginału + kolba z wersji "V".W środku dokładnie to samo.

 

PS. Ze zniżką teamową na gunfire będziesz miał 10 % rabatu(baaardzo łatwo to uzyskać), więc ceną nie będą się różnić - chyba ,że w specu masz jakąś zniżkę wypracowaną :-)

Edited by Rengi
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

G36CV Umarex i G36C Ares to prawie te same repliki. Umarex stosuje w swojej gearbox Ares-a a Ares wiadomo ze ten sam. Umarex ma w zestawie dwie kolby, normalna od G36 i w wersji Snajper czyli V oraz dwa magazynki real-cap i hi-cap, posiada licencję H&K i jest w nie których sklepach droższy. Tylko tym sie różnią.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Chciałbym odświeżyć kotleta.

 

Porównałem ostatnio dwie giety.

 

Moja z ostatniej dostawy w GF Umarex g36cv

Ares g36k znajomego

 

Tak patrze na nie i dostrzegam różnicę.

 

-Gumka jest inna-w Aresie przezroczysta,w umarexie czarna,coś jak bax,bo miała 2 wypustki(aresowa lepsza).

-Stopka silnika-w Aresie wentylowana,w umarexie zwykła.

-śruby inne.W Aresie krzyżowe,w umarexie imbusy.

-Piny inne-Ares ma lakierowane,umarex nie.Ciężej wchodzą i się blokują.

-Magi Hi-cap inne-Ares całe czarne,Umarex przezroczyste(lepsze Umarexowe)

 

 

Myślę sobie ok,może jakaś nowa generacja Aresa,ale moją uwagę wzbudził fakt,że na gb Umarexa znalazłem plombę S&T Armament. Pytam siebie co to k***a ma być,skoro to niby Ares.

 

Googlując dowiedziałem się,że:

 

Umarex już nie bierze giet od Aresa,lecz od S&T,z jakichś tam powodów.

S&T to jakiś sportsline,dlatego cena w porównaniu do Aresa niższa.

Bebechy są nieco inne niż Aresowe.(tłok,głowica tłoka,brak sector clipu w umarexie,inna komora hopa-niekompatybilna z aluminową prowin bodajże)

 

 

Z zewnątrz gearboxy wyglądają identycznie.Wewnątrz jeszcze nie zaglądałem.

 

Mam prośbę do właścicieli giet Aresa i Umarexa.Możecie zrobić zdjęcia bebechów?

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Hmm, w takim razie wychodzi na to że ja też mam S&T a nie aresa. Mam dokładnie , i wszystko jest tak jak piszesz. Nie będę rozbierał GB, ale z zewnątrz np. miałem plomby S&T na gearboxie, komora jest "wyjątkowa", tzn. nigdzie indziej nie spotkałem się z taką jak tutaj. Fabryczna gumka rzeczywiście jest czarna, i miała dwa wypustki. Stopka silnika rzeczywiście nie jest wentylowana. Śruby w GB są krzyżowe. Czy piny były lakierowane to cholera wie, natomiast sprężynki działają idealnie i ANI RAZU nie miałem problemu z wypadającymi pinami. Stockowy mag - hicap rzeczywiście jest przeźroczysty.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

"S&T to jakiś sportsline, dlatego cena w porównaniu do Aresa niższa." Sportliny to w lwiej części budżetówki, a jak powszechnie wiadomo, budżetówki nie grzeszą dobrą jakością wykonania elementów składowych gearboxa itp.

 

Co za tym idzie: Tak, S&T robi gorsze giety od ARESa.

Edited by KAZ_OVER
Link to post
Share on other sites

Co za tym idzie: Tak, S&T robi gorsze giety od ARESa.

 

Jak nie wiesz,to nie gadaj głupot!

 

S&T ma 2 wersje giet,Proline(bebechy jak Ares,czyli czarny szkielet,cylinder typ0 itd) i Sportsline(Jasny szkielet,czerwony cylinder,ameliniowa lufa).

 

To co wyżej pisałem to były tylko moje domysły,które się okazały błędne.

 

Zewnętrznie są identyczne,z wyjątkiem oznaczeń.Bebechy są porównywalne(z wyjątkiem zębatek,i tłoka).Silniki i reszta ta sama.

 

Repliki te zatem są na tym samym poziomie(wiem,sprawdzałem na 3 gietach).

 

Btw.Ares wypuścił kilka generacji z różnymi flakami.2 egzemplarze jakie miałem w łapach miały nieco inne bebechy.Na zdjęciach w necie też jest różnorodność.Jedne posiadają tłoki z połową stalowych zębów,inne tylko z jednym.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...