Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

problem z famasem cybergun


Recommended Posts

Witam mam problem z Famasem, a mianowicie chyba z gearboxem, ale to tylko przypuszczenia. Opisze problem,gdy przyciskam za spust kUlka nie leci tylko jest specyficzny odgłos z miejsca gdzie znajdujE się gearbox . PrzeczyŚciłem lufę, bo myslalem że kolka się tam zaklinowala ale to i tak nie dało zadnego rezultatu. Proszę o pomoc.

Edited by arend
Link to post
Share on other sites

Witam mam problem z famasem, a mianowicie chyba z gearboxem, ale to tylko przypuszczenia. Opisze problem,gdy przyciskam za spust kolka nie leci tylko jest specyficzny odgłos z miejsca gdzie znajduję się gearbox . Przeczysciłem lufę, bo myslalem że kolka się tam zaklinowala ale to i tak nie dało zadnego rezultatu. Proszę o pomoc

A jaki to odgłos? Stukot czy wiertarka?

Link to post
Share on other sites

 Ta czerwona substancja to smar jak się domyślam, a stukot może mieć klika przyczyn więc, najpierw sprawdź czy coś nie jest połamane, pęknięte, czy tłok ma wszystkie zęby, czy silnik działa. Potem sprawdź czy zębatki się luźno kręcą lub czy nie ruszają się na boki ,a robisz to tak ,że wyjmujesz cały zespół tłok-cylinder, sprężynę, prowadnice, silnik, anti reversal. Zostawiasz same zębatki, skręcasz cały gb bez ww. części i sprawdzasz czy pracują luźno czy ciasno lub w ogóle.   

Edited by Lagodkin
Link to post
Share on other sites

Nieznam się za bardzo na tym , ale spróbujĘ według twego opisu.

 

 

 

Czarku , czy myślisz że te czerwone podkreślenia są tylko żeby weselej Twoje posty wyglądały.

Proszę o zachowywanie zasad pisowni języka polskiego.

Arend

Edited by arend
Link to post
Share on other sites

Gearbox w Famasie całkiem sympatycznie się rozkłada, ALE!!!

Ale jeśli to Twoja pierwsza tego typu akcja, wcześniej nie bawiłeś się w mechanika i nie rozbierałeś żadnego gearboxa, to przynajmniej na czas jego demontażu poproś o pomoc kogoś bardziej doświadczonego. Przyda Ci się druga para rąk i oczu, szczególnie że częstą akcją w tego tupu pracach jest charakterystyczny "brzędk", po czym jakaś część - np mała sprężynka odlatuje w najdalszy narożnik pokoju i za cholerę nie można jej znaleźć.

 

Na pewno w ekipie w której się strzelasz znajdziesz kogoś ogarniętego, kto zechce Ci pomóc.

 

A jak już zabierasz się do rozbiórki, to zastanów się, czy nie wymienić kilku podzespołów, np zamienić łożyska na stalowe, wymienić prowadnicę sprężyny oraz głowicę tłoka na łożyskowaną. Koszty takiej wymiany są do przełknięcia a różnica w działaniu będzie wyraźnie odczuwalna. Jeśli możesz dodatkowo dołożyć kilka złotych i nie stanowi to dla Ciebie problemu, zastanów się też nad wymianą stockowego silnika oraz sprężyny.

 

Pamiętaj, że musisz sobie przy tym wszystkim zostawić rezerwę kilku złotych na wymianę tych części które w tej chwili odmówiły Ci posłuszeństwa.

 

masz filmik - jak krok po kroku rozbebeszyć to ustrojstwo.
Link to post
Share on other sites

Ja swoją szynę zamawiałem przez TEN sklep.

Co prawda realizacja zamówienia trochę trwała ale warto było poczekać. Wcześniej miałem zainstalowaną szynę od M16/M4, niestety było to bardzo kiepskie rozwiązanie.

Z tego co pamiętam, na "alledrogo" też można było dostać taką szynę. Swego czasu kupowałem akcesoria u sprzedawcy "Vip1977" i wydaje mi się, że on również posiadał ją w sprzedaży. Trzeba by go zapytać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...