Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 1 month later...

Miałem M14TM w latach 2006 - 2012. Przeszła szereg modyfikacji wew/zew. Wymieniłem wszystkie elementy wewnątrz GB na Promyka, lufa promyk(500mm), komora HU stock, Gumka Guarder, dystanser BigOut. Tłok DeepFire bez metalowych zębów (taniej wymienić taki tłok niż zębatki). Całość zasilana kablami modelarskimi, mosfetem i akumulatorem 8,4V2000mAh RC NiCd, silnik stock. Sprężyny M140 i M150 zuzyłem ze trzy w tym jakieś no-name też. Silnik klęknął po 4 latach i zmieleniu ok 30k kulek. Wymieniłem z powrotem na stocka Marui EG1000, przy zaniżonym napięciu silnik wyciąga z Aku więcej amperów i to dla niego mogło być zabójcze. Zakładam, że na 96V RC działałby nadal stockowy. GB (stock) i elementy wewnętrzne bez śladów zużycia. Ta replika to świetna baza pod tunning, a osiągi po tunningu sa zdumiewające w porównaniu do innych replik, w tym M14Cyma. Sprzedałem tylko dlatego, że mi się znudziła.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...