Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z Gunfire


Recommended Posts

Witam, mam pytanie. Mianowicie złożyłem zamówienie na Gunfire, przelew poszedł i niby wszystko ok, lecz

w liście aktualnie realizowanych zamówień pod rubryką płatność piszę "oczekuje na zaksięgowanie" znaczy to, że pieniądze nie doszły? Czy powinienem się martwić? Piszę ponieważ kwota jest duża, a to moja pierwsza transakcja na Gunfire. Proszę o pomoc!

Edited by bugabuga
Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie. Mianowicie złożyłem zamówienie na Gunfire, przelew poszedł i niby wszystko ok, lecz

w liście aktualnie realizowanych zamówień pod rubryką płatność piszę "oczekuje na zaksięgowanie" znaczy to, że pieniądze nie doszły? Czy powinienem się martwić? Piszę ponieważ kwota jest duża, a to moja pierwsza transakcja na Gunfire. Proszę o pomoc!

 

A ile czasu minęło od przelewu do sprawdzenia stanu zamówienia na ich stronie?

Link to post
Share on other sites

sprawdź jutro, na pewno zaktualizują status,

nie chcę mówić, że są opieszali, bo sklep jest solidny i sobie go cenię, ale mają dość systematyczny i schematyczny sposób pracy.

- dzień 1 - złożenie zamówienia

- dzień 2 - odebranie przelewu ( o ile wykonałeś go dnia pierwszego)

- dzień 3 - pakowanie i wieczorem wysyłka

 

składałem już u nich kilka zamówień i wyglądało zawsze według tego samego schematu, być może powolnie, ale zawsze pewnie i docierało dokładnie to co zamawiałem :)

Link to post
Share on other sites

A nie lepiej zapytać w gunfire, zamiast na forum? A może masz nadzieję, że tutejsi forumowicze mają dostęp do systemu zamówień tego sklepu, albo czytają z kryształowej kuli? Człowieku, masz problem, to wal do źródła, łap za telefon, wykręć numer, zapytaj, to Ci odpowiedzą.

Link to post
Share on other sites

Nie, podobnie jak o tej porze nie działają już ani banki, ani facet, co aktualizuje w sklepie statusy, że o kurierach nie wspomnę. O tej porze kolega może co najwyżej poczytać nic nie wnoszące posty na forum, a nie rozwiązać problem. Chyba, że dla lepszego snu potrzebuje uspokojenia, ale osobiście znam lepsze sposoby na spokojny sen, niż pocieszanie przez obcych ludzi i jeszcze przez internet, że z moją kasą jest wszystko ok :P

Link to post
Share on other sites

Lekki offtop: Zawsze jak chcesz by transakcja była realizowana szybciej to dogadaj się ze sklepem. Chociaż nie we wszystkich sklepach to tak działa - ja tak robiłem na Taiwangunie, gdy nagle musiałem dokonać zakupu przed wyjazdem i zależało mi na czasie.

 

Najpierw zadzwoń do sklepu i spytaj się o możliwość natychmiastowej wysyłki za okazaniem potwierdzenia przelewu i jak się zgodzą to składasz zamówienie i w uwagach wpisz, że prosisz o szybką wysyłkę wedle możliwości po czym wyślij maila na adres sklepu ze skanem potwierdzenia przelewu czy z elektronicznym potwierdzeniem wpłaty zassanym z Twojego konta.

Moje zamówienie zostało zrealizowane (wysłane do mnie) tego samego dnia, jeszcze zanim kasa doleciała na konto sklepu. Aczkolwiek robiłem już tam zakupy wcześniej więc kwestia zaufania też gra tu sporą rolę. Zawsze mogą odmówić - pozostaje wtedy czekać.

 

Odnośnie tego czego dotyczy ten temat, to jeśli puściłeś przelew z Poczty, Żabki czy jakiegoś Relay to nie dziw się, że długo idzie. Przelew z Poczty potrafił (dawno nie wysyłałem nic przelewem na Poczcie) "wychodzić" 3 dni zanim doleciał do odbiorcy. Teraz były Święta więc systemy bankowe jeśli pracowały to tylko dla przelewów priorytetowych. Wszystko odkorkowało się dopiero wczoraj więc nie przejmuj się, że jeszcze wpłata nie została zaksięgowana. Nawet godzina nadania przelewu ma znaczenie.

Wysyłając przelew np z PKO do ING też należy liczyć się z postojem, bo przelewy międzybankowe potrafią wychodzić cały dzień...

 

Powstały nawet kalkulatory by mniej więcej wiedzieć kiedy kasa wyjdzie z Twojego banku i mniej więcej kiedy dotrze do banku odbiorcy :icon_smile: tu masz link (nie trzeba wpisywać nr konta)

 

http://www.finanse.e.../banki/przelewy

Edited by Legion665
Link to post
Share on other sites

Dopiero co był długi weekend, banki nie pracowały, albo pracowały opieszale, ludzie narobili przelewów, teraz muszą to pozaksięgowywać, gunfire'owi pewnie też się trochę zleceń nazbierało. Troche cierpliwości, przy wszelkich świętach zawsze tak jest. No i tak jak mówili koledzy, w razie czego rozmawiaj ze sklepem bezpośrednio.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...