Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SCAR G&G czy WE M4 Raptor Katana


Recommended Posts

Witam

 

Przymierzam sie do zmiany repliki i nie wiem co wybrac. Mam dwa modele na oku, dlatego prosił bym o konstruktywna opinie i ocenę.

 

1. G&G FN SCAR CQC ===> http://gunfire.pl/product-pol-1152197372-Replika-karabinu-szturmowego-FN-SCAR-CQC.html

 

2. WE Katana M4 Raptor (WE-AEG-K-RAPTAN) ===> http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?tabpage=1&search=special&rs=WE%20AEGs&item=WE-AEG-K-RAPTAN&search_From=category&view=info

 

 

 

Z góry ndziekuje za odpowiedź :)

Link to post
Share on other sites

Siema opisze krótko z mojego doświadczenia te 2 repliki. Najpierw WE raptorek replika z zewnątrz wytrzymała oczywiście luzy są w niektórych miejscach ale to nie sprawia problemu w środku dolny szkielet GB pancerny ten sam co w ich m4 szkielecik po prostu ciężki do zajechania po 10 tyś kulek na sp150 zero zużycia częsci. A teraz koniec plusów najsłabszym punktem tej repliki to silnik nie daje rady przy sp130 przy wystrzeleniu 30 tyś kulek silnik się spalił a rof'a daje takiego że aż strach się bac naprawdę. Od razu najlepiej kupic silniczek jakiś bo ten stary to ... nie będę komentował. A teraz G&G replika perfekcyjnie spasowana zero luzów a jeżeli chodzi o bebechy to replika nie wydala przy sp140 z tego co wiem najsłabszym punktem tej repliki to tłok max sp130 a zębatki dają rade nawet z sp150/160. Teraz musisz sobie sam odpowiedziec co wolisz szybka wymiana zespołu cylindra co jest w WE czy wolisz replikę markową nie China a Japan. Jak masz jakieś pytania jeszcze to pytaj.

Link to post
Share on other sites

Znajomy ma tego scara, podana predkosc początkowa to bujda na resorach, realnie ta replika jest dużo słabsza.

Ciężko porównać te repliki, możliwości tuningu podobne, chociaż gearboxy G&G nie są jakies super.

Kolba od scara to poracha, tym bardziej że mieści sie tam batka. Jest to replika dość ciężka jak na swoje rozmiary, rozmieszczenie manipulatorów identyczne, to samo chwyt. W scarze jest fajny brzęk przy przełądowaniu :D

Ogólnie scary są średnio fajne, np jakikolwiek element pęknie i jest już problem, bo trzeba sciągać zza granicy.

Nie jestem do nich uprzedzony, bryła mi sie nawet podoba :]

Do kolegi wyżej, obie repliki są Taiwańskie.

Link to post
Share on other sites

A teraz koniec plusów najsłabszym punktem tej repliki to silnik nie daje rady przy sp130 przy wystrzeleniu 30 tyś kulek silnik się spalił Od razu najlepiej kupic silniczek jakiś bo ten stary to ... nie będę komentował.

 

Polecasz jakis konkretny model czy brać jak leci z półki byle wtrzymał przy szarym (srebnym) cylindrze?

 

a rof'a daje takiego że aż strach się bac naprawdę.

Tak duży czy tak żenujący niski?

Link to post
Share on other sites

Siema jeżeli chcesz kupic silnik tani a dobry tak jak większośc polaków to polecam silniki firmy GFC masz 2 typy F1 jest po to aby móc naciągac potężne sp np sp190 a jest też F2 na ROF. Koszt silnika to od 70-100zł więc naprawdę się kali a na tym standardowym silniku masz takiego żenującego rof'a że nawet lipo 11,1 by nic nie dało a od razu by spaliło ten silnik. Ten silnik z WE jest słabszy od silnika firmy CYMA więc szkoda słów.

Link to post
Share on other sites

Nie mam może wersji Katana, tylko zwykłe M4 AEG z normalną v2, ale napisze co nieco o silnikach :

 

-stock WE jest wybitnie SŁABY, przy pierwszych strzałach na w pełni naładowanej baterii nie wydaje się tragiczny, ale serio - do wymiany jak najszybciej - z resztą i Gunfire, i chłopaki z SCDTV wspominali, że ten silnik się praktycznie spalił na M130 -_-

 

-GFC Tornado F2 (Ten ROFowy, zamontowany obecnie) daje nie dość, że o wiele lepszą reakcję na spust i szybkostrzelność, to ma w dodatku dość silne magnesy i jest relatywnie tani (nawet bardzo tani, stosunek cena/jakość to oceniam na 5), może mieć lekko szeroką zębatkę (z 1mm - do podszlifowania)

 

Cyma ma bardzo mocne silniki, tylko nie miałem akurat długiego - tylko standardowy w AK krótki. Prokowal, prędzej stock WE bym porównał do starych Boyi,czy CG - nie do Cymy(czarnej z niebieską "dupą"), bo to zupełnie inna klasa silników...

Link to post
Share on other sites

Ten silnik z WE jest słabszy od silnika firmy CYMA więc szkoda słów.

Panowie przecież z mojej wypowiedzi wynika też że silnik z WE przy silniku z CYMA to gów*o może nie sformułowałem tego aż tak dokładnie lecz mówimy o tym samym.

Edited by Prokowal
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...