Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kontra operacja: Tyraliera. 24-25 Sierpień 2013r.


Recommended Posts

W tym roku odbędzie się druga edycja zlotu organizowanego przez grupę HUNTERS MYŚLENICE.

Tak jak i rok temu stronami konfliktu będą: Global Dynamics i PrimeTech, dwie

międzynarodowe korporacje walczące o wpływy na terenach na których znajduję się gaz łupkowy.

Po zeszłorocznym zwycięstwie GD, PrimeTech, za wszelką cene chciało osłabić wrogą korporacje,

co się stało? zapraszamy do obejrzenia filmu będącego wprowadzeniem do zlotu.

Impreza odbędzie sie w dniach 24-25.08.2013.Pierwszgo dnia od godziny 12:00 zaplanowana

jest rejestracja uczestników, prosimy o wczesne przybycie. Po rejestracji,

zaplanowane jest kilka konkursów, zarówno indywidualnych jak i drużynowych, min.

strzelanie statyczne i dynamiczne, przeciąganie UAZa, a także będziecie mogli się sprawdzić w jednym z testów na HUNTERSA, bieg na szczyt kamieniołomu(zwycięzca dostanie nagrodę

prezesa). Specjalnie dla Was wygospodarujemy nieco miejsca na gry zręcznościowe. Każdy zawodnik ma zapewnione miejsce "pod dachem" w namiocie lub udostępnione miejsce do rozbicia namiotu.

Ogłoszenie wyników, jak i rozdanie nagród, odbędzie się na wieczornym apelu.

Dla chętnych będzie możliwość zorganizowania mini scenariusza, w celu zrobienia rozgrzewki

przed niedzielną rozgrywką i zapoznania się z terenem.

Niedziela rozpocznie się od porannej pobudki, odprawy dowódców i wyruszenia w teren.

Każdy z zawodników ma do wyboru cztery specjalizacje - medyk, technik, szturmowiec,

snajper. Każda ze specjalizacji ma przypisaną do siebie ilość amunicji którą może jednorazowo mieć przy sobie.

 

 

Medyk: Maksymalna ilość FPS 450

Technik: Maksymalna ilość FPS 450

Szturmowiec: Maksymalna ilość FPS 450 / Broń wsparcia 450 FPS

Snajper: Maksymalna ilość FPS 600 dodatkowa broń przyboczna.

 

rejestracja uczestników:

http://www.forum.asg-hunters.pl/viewtopic.php?f=29&t=1116

 

Miasto: Myślenice

Województwo: Małopolskie

Czas trwania: 24.08.2013, h. 12:00 - 25.08.2013, h. 17:00

Strona WWW: http://www.forum.asg-hunters.pl/viewforum.php?f=29

Wpisowe: 50 zł.

Wiek uczestników: 18+

Limit uczestników: 120

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

II ZLOT GRUPY ASG HUNTERS MYŚLENICE

KONTRA – OPERACJA TYRALIERA

24-25.08.2013

Jasienica k. Myślenic (49.832170, 19.865082)

 

Jan Łasica-Gąsienica nie żyje. Prezes Global Dynamic został zamordowany z broni snajperskiej najprawdopodobniej przez najemników opłaconych przez Primetech Inc. Konflikt o pola gazowe pomiędzy dwoma korporacjami przybiera na sile i chyba tylko całkowite wykrwawienie jednej ze stron może go zakończyć...

 

Grupa ASG Hunters Myślenice serdecznie zaprasza na II zlot w Jasienicy koło Myślenic! Zlot odbędzie się 24-25 sierpnia 2013 i fabularnie będzie bezpośrednią kontynuacją zeszłorocznych zmagań.

 

LOGISTYKA:

  • Dojazd na zlot własnymi środkami lokomocji
  • Na terenie zlotu zapewnione miejsca parkingowe dla wszystkich uczestników zlotu
  • Wyżywienie w własnym zakresie, organizator udostępnia miejsce na ognisko, dodatkowo zamówiony jest catering, więc można zakupić jedzenie na miejscu (menu podamy później)
  • Organizator przygotowuje miejsca noclegowe dla wszystkich uczestników zlotu w zamkniętym hangarze (należy zabrać jedynie karimatę i śpiwór) , lub w przypadku braku miejsc w namiocie wojskowym (spanie na kanadyjce)

 

PROGRAM ZLOTU:

 

Sobota, 24.08.2013

  • od 12.00 – rejestracja uczestników w biurze zlotu.
  • od 14.00 - 14.30 zapisy na konkursy

◦ Konkursy indywidualne (wpisowe 5zł.za osobę)

▪ Strzelanie dynamiczne pieszo

▪ Strzelanie dynamiczne z pojazdu

▪ Strzelanie statyczne z broni wiatrowej do celu

Ze względu na ograniczony czas do konkursu indywidualnego przystąpić może max. 40 osób

◦ Konkursy drużynowe (wpisowe 5zł. za drużynę)

▪ Przeciąganie liny

▪ Konkurs strzelania drużynowego

▪ przeciąganie UAZa na czas

  • od 16.00 do 19.00 – mini scenariusz dla chętnych uczestników
  • ok.21.00 – zakończenie konkursów
  • 22.00 – oficjalne rozpoczęcie zlotu, przywitanie uczestników, ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
  • od 22.30 – spotkanie integracyjne

Niedziela, 25.08.2013

  • 7.00 – pobudka
  • 8.00 – rozpoczęcie scenariusza, wymarsz na pozycje startowe
  • 17.00 – zakończenie scenariusza
  • godzina 17.30 – ogłoszenie wyników scenariusza, oficjalne zakończenie zlotu, pożegnanie uczestników

 

A.PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA SCENARIUSZA:

  1. Uczestnicy zostają podzieleni na dwie zwalczające się strony: korporację Global Dynamics i korporację Primetech Inc.
  2. Przebieg scenariusza nadzoruje Mistrz Gry – przedstawiciel organizatora zlotu.
  3. Obydwie strony posiadają sztab, koordynujący działania swoich wojsk i będący głównym kontaktem dla Mistrza Gry.
  4. Każda ze stron posiada w swoich szeregach najemników, będących specjalistami w jednej z dziedziń:

◦ Medyk (max FPS 450)

◦ Technik (max FPS 450)

◦ Szturmowiec (max FPS 450 / broń wsparcia max FPS 450)

◦ Snajper (max FPS 600) dodatkowa broń krótka max 300 FPS
  1. Nie ma wytycznych co do typu umundurowania poszczególnych stron. Uczestnicy zabawy zostaną oznaczeni taśmami w odróżniających się kolorach.
  2. Podstawowym celem rozgrywki jest zarobienie jak największej ilości pieniędzy.

◦ Głównym źródłem dochodu są szyby gazowe. Za każdą minutę zajętego przez stronę konfliktu szybu, strona ta otrzymuje odpowiednią ilość waluty

◦ Zajęty szyb strona oznacza poprzez przełączenie trybu świetlnego lampki zawieszonej na szybie oraz odnotowanie w logbooku znajdującym się przy szybie strony, która go zajęła oraz dokładnej godziny zajęcia.

◦ Dodatkowe pieniądze mogą być zarabiane przez stronę poprzez wypełnianie misji dodatkowych, udostępnianych przez MG w różnych momentach trwania scenariusza.

7. Zwycięzcą rozgrywki jest strona, która po jej zakończeniu zgromadziła większą ilość pieniędzy.

8. Każdy uczestnik rozgrywki rozpoczyna scenariusz z ustaloną ilością amunicji. Amunicja powinna być rozdzielona na zasobniki. Każdy zasobnik powinien liczyć dokładnie 50 kulek. Ilość posiadanej startowo amunicji różni się od klasy zawodnika i wynosi odpowiednio:

o Medyk (300 kulek)

o Technik (300 kulek)

o Szturmowiec (400 kulek)

o Snajper (150 kulek)

ü Startowo posiadana amunicja jest maxymalną ilością jaką jednorazowo zawodnik może mieć przy sobie przez całą rozgrywkę (zbrojmistrz może uzupełnić amunicję tylko do tego poziomu ).

ü Wyjątkiem ograniczeń amunicji jest broń wsparcia w tym przypadku magazynek jest zasypywany do pełna i szczelnie taśmowany. Nie można z niego udzielać amunicji innym graczom.

9. Obydwie strony konfliktu mogą wydawać zarobione przez siebie pieniądze na zakup dodatkowej amunicji lub opatrunków. Za zakup jednego zasobnika z amunicją (50 kulek) strona musi zapłacić cenę podaną przez MG. Za zakup jednego zestawu opatrunkowego strona musi zapłacić cenę podaną przez MG. Zakupów amunicji dokonuje się we własnej zbrojowni, amunicję wydaję TYLKO zbrojmistrz pobrać ją może TYLKO szturmowiec. Zakupów opatrunków dokonuje się w szpitalu polowym („respawn”). Sztab powiadamia MG o wszystkich zakupach. Wydane pieniądze pomniejszają konto zarobionych środków liczonych do podsumowania rozgrywki.

 

B.ZASADY DOTYCZĄCE TRAFIEŃ I WYKORZYSTANIA SPECJALIZACJI MEDYKA:

 

1. Zawodnik, który został raz trafiony uznany zostaje za rannego. Nie ma znaczenia, czy jest to pojedyncze trafienie, czy seria.

2. Ranny zawodnik może zostać wyleczony przez Medyka. Medycy dysponują ograniczoną liczbą opatrunków. Na początku scenariusza każdy Medyk może mieć ich dokładnie 10 (opatrunki są uzupełniane do tego stanu)

3. Ranny zawodnik musi pozostać w miejscu, w którym został trafiony, nie może prowadzić ognia i musi czekać na uleczenie przez Medyka.

4. Medycy mogą się leczyć wzajemnie, trafiony Medyk nie może jednak uleczyć samego siebie.

5. Ranny zawodnik, który nie został wyleczony przez Medyka i został ponownie trafiony lub w ciągu 5 minut od trafienia nie został opatrzony, uznany jest za zabitego. Zabity zawodnik udaje się do „respawna” właściwego dla swojej strony.

6. Powrót do gry z „respawna” możliwy jest w każdej 30 minucie. (np. 10.00 10.30 11.00 itd)

7. Trafienie przez innego zawodnika walczącego po tej samej stronie traktowane jest tak samo, jak trafienie przez wroga.

8. Trafienie w broń powoduje, że broń jest uznawana za niezdatną do walki i nie można prowadzić z niej ognia. Broń jest przywrócona do gry, jeżeli została naprawiona przez Technika lub po powrocie zabitego uczestnika rozgrywki ze szpitala polowego (po „respawnie”)

 

C.ZASADY DOTYCZĄCE WYKORZYSTANIA SPECJLIAZACJI TECHNIKA:

 

 

1. Technik może w dowolnym miejscu naprawiać uszkodzoną broń. Technik naprawiający broń nie może prowadzić ognia, przemieszczać się lub prowadzić innych akcji. Naprawa broni trwa 5 minut, po tym czasie uszkodzona broń jest przywracana do rozgrywki.

2. Tylko technik dysponuje ładunkami wybuchowymi zdolnymi zniszczyć sztab i inne zabudowania.

3. Tylko technik operuje narzędziami do naprawy zniszczonego sprzętu/ infrastruktury.

 

D.ZASADY DOTYCZĄCE WYKORZYSTANIA SPECJALIZACJI SNAJPERA:

 

1. Snajperzy obydwu ze stron pełnia funkcję rozpoznawczą i nie są oznaczeni taśmami rozróżniającymi strony.

2. Snajperzy używają sprzętu audio-wizualnego w misjach pobocznych

3. Snajper posiada jeden opatrunek i może sam siebie uleczyć.

 

 

E.DODATKOWE ZASADY:

1. Podczas trwania scenariusza obydwie strony mogą używać dowolnych środków łączności w tym telefonów komórkowych i krótkofalówek szyfrowanych i nieszyforwanych.

2. W przypadku użycia przez jedną ze stron nieszyfrowanych krótkofalówek zabroniony jest nasłuch komunikacji przez przeciwną stronę.

3. Zaleca się posiadania jednego lub kilku urządzeń umożliwiających fizyczne odnalezienie lokalizacji na podstawie koordynatów GPS. Mogą one być wykorzystane w misjach dodatkowych.

 

F.ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

1. Podczas trwania scenariusza zabrania się spożywania alkoholu lub innych środków odurzających. Osoby nie przestrzegające tej zasady będą usuwane z pola rozgrywki, bez prawa do zwrotu wpisowanego.

2. W przypadku wystąpienia zagrożenia pożarowego, organizator może wprowadzić bezwglęgny zakaz palenia tytoniu na terenie rozgrywki, poza wyznaczonymi do tego miejscami.

3. Każdorazowo należy stosować się do poleceń MG i innych przedstawicieli organizatora rozgrywki, w szczególności zaś w sprawach dotyczących bezpieczeństwa zabawy.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki podczas rozgrywki.

5. PAMIĘTAJMY O BEZPIECZEŃSTWIE! ZDROWIE NAJWAŻNIEJSZE!
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

P.O.S

 

Jelon

Morel

Szyszka

Karafson

Świstak

RomekS

Elzop

Rysiek

Brzoostek

 

DevilDogs

 

Vanhorn

Luciao

Jano

Spartan

 

 

Kruki

 

Michał

Cappucio

Reg

Patryk

Anioł

 

 

 

Nowy Sącz

 

Misiek

Raver

Tasim

Kamper

Kajtek

Kadet

Prorok

Pszczelarz

Lysy81

Czorny

Grzesiek

Marcinus

Carlos

Baku

Juba

Artur

 

N.A.J.E.B.A

 

Asterix

Yanke

Raven

Pabllo

Satynowa

Herun

Khalid

Czapajew

Stalker

 

 

9.Gorolska Divize

 

Rambo

Nekroman

Vsiki

 

KOS ALPHA

 

Luchu

Koval

Azot

 

Blackout

 

Harrier

Wizzle

 

 

pozostali

 

Myszka-Kraków

Miro-Krosno

Kojot-Krosno

Martinez-Kraków

Sabat-Posada Górna

WOjtas

Aga

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Impreza wypas. Bawiłem się przednio, zarówno podczas części sobotniej, jak i niedzielnej. :icon_smile:

I to mimo, iż kumulację pecha jakiego miałem mógłbym rozłożyć na kilka zlotów :icon_biggrin:

Kulminacją było pogryzienie przez rój dzikich, wściekłych, wielkich niczym pięść afrykańskich pszczół. :icon_biggrin:

 

Pozdrowienia dla wszystkich i do zobaczenia na kolejnym zlocie.

 

 

Pszczelarz :icon_mrgreen:

Link to post
Share on other sites

No Pany, daliście ognia z tym zlotem!

Do tej pory człowiek jeszcze się nie przestawił na zwykłą szarą rzeczywistość. Najlepszy zlot jaki zaliczyliśmy od dawien dawna.

Otwierajcie listę na następną edycję i wpisujcie nas z marszu bo jeśli będzie następny zlot to przybywamy w ciemno. O ile oczywiście możemy ;)

Mi osobiście przywróciliście wiarę w takie wyjazdy bo to było tak "po staremu" i bardzo dobrze, nie zmieniajcie tego!

Dobra, dość wazeliny.

 

W imieniu N.A.J.E.B.A. Squad chciałbym podziękować organizatorom oraz uczestnikom zlotu za zajebistą zabawę w jakiej dane nam było uczestniczyć. Teren i cała rozgrywka była mega i nawet parę mniejszych stłuczek słownych i sytuacyjnych ani trochę nie zaćmiło całej zabawy. Ja osobiście mam niedosyt bo ten weekend zleciał stanowczo za szybko :D

 

Dzięki i mam nadzieję, że widzimy się wszyscy na kolejnej edycji zlotu u Huntersów.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...