Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MP5A4 ICS-prosze o pomoc....


Recommended Posts

Czyli w prosty sposób 0L0 sam udzeliłeś zaprzeczyłeś swojej porzedniej wypowiedzi gdzie to stwierdzaleś że GB Ca jest w 100% kompatybilny z GB ICS - teraz przyznałeś że jednak nie. Widze że ilość samokrytyki wzrasta z upływem czasu.

 

Gb z ICS może wygląda solidniej natomiast solidniejszy nie jest, niedawno w ICSie z niedużym przebiegiem złamał się pin blokujacy styk od spustu, natomiast w CA z dużo większym przebiegiem problem nie występuje. Tak, GB z TM pasuje do bebechów z ICS ten z CA nie. To jak w końcu jest z tym v2 :?: Jest to zunifikowany model GB, bo z tego co widać nie jest. Czyj więc model można przyjąć za standard żeby można było go nazywać wersją ?

 

Może dla ciebie 0,5 mm różnice w rozstawie osi kół żębatych w GB to bagatela - cóż może przez pierwsze 1000 czy 2000 kulek tak jest. Natomiast kiedy mówimy o przebiegu rzędu 10 czy 20 K pocisków taka różnica może doprowadzić do całkowieytego zniszczenia zębatek. Dodatkowo istotnym jest że największa różnica wystepuje na zebatce przysilnikowej a ta nie jest w sposob prosty demontowalna.

 

Pozdrawiam. (a tak btw to porównywałem wlaśnie takie GB jak na zdjęciach od 0L'a) .

Link to post
Share on other sites

To że rowki pod ząbki prowadnicy w ICSie i TM są odlane, a w CA wywiercone od razu nie świadczy, że te gearboxy są różne... to tak jak bys stwierdził, że gearboxy przystosowane do łożysk 7mm są innej wersji niż te na 6mm :roll:

 

To jak w końcu jest z tym v2  Jest to zunifikowany model GB, bo z tego co widać nie jest.

Jest jak najbardziej... inaczej nie wsadził bym do siebie tego, tego, tego, tego, tego i tego ;)

 

Rozstaw osi zębatek jest o kilka milimetrow inny
Może dla ciebie 0,5 mm różnice w rozstawie osi kół żębatych w GB to bagatela

Zdecyduj się... kilka mm czy ułamki mm, bo z moich pomiarów wynika, że pozycje osi zębatek są identyczne :mrgreen: Zresztą reszta wymiarów też jest identyczna :roll:

Link to post
Share on other sites

Wszystko fajnie, ale jak to czytam to szczerze nówiąc trochę nie wiem co robić. :roll:

 

Pękł mi gb ICS, chcę wymienić (a w zasadzie kupić nowy ) a tu nagle widzę, że są dwa rodzaje v2, a za chwilę, że to bez różnicy. :?

 

Jakoś z tym rozstawem zębatek to dziwnie brzmi bo w takim razie muszą być też jakieś "specjalne" zębatki ICS i tylko do gb ICS? :?

 

Wstawiłem upgrade pasujący do GB v2 i jakoś w ICSie działało, także nie wiem na czym polega różnica pomiędzy szkieletami...

 

Fakt posypało się w nim sporo części, ale jak sprzęt ma 3 (może nawet 4-5 lat) to nie ma się co dziwić.

 

Kto ma rację? :?

 

Edit:

Trochę za długo pisałem posta... 8)

 

Dobra Olo - ja Ci wierzę :P

Link to post
Share on other sites

*Mastah*GF

dalej tak robią, wejdź na stronę ich sklepu i w zakładkę komis 8)

 

Zgodzę się tu z Olem

sam wymieniałem w nim zębatki i wszystko pasowało (Zębateczki CA :D )

 

Gunmal, o ile sie nie myle to można kupic sam GB ICS na military,

http://military.pl/s/m/MC63.html

jednak cena nie zacheca, ale skoro nie do konca wiadomo czy pasują to trudno... :D

 

pozdrawiam!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Słuchajcie moim zdaniem w tym siedzi demon :)

Już drugi raz w moim m4RIS ics na m120 wymienialem i zębatke silnika i zębatke ostatnią która do niego przylega. Poprostu w pewnym momencie to już nie ten dźwięk, a później to już wogóle odlot i tylko słychać jak zębatki się młucą, docisk nic tutaj już nie pomoże, chociaż zębatka nie wygląda najgorzej! naprawdę nie jest mocno zjechana moja wystarczy ze byla delikatnie jakby to powiedzieć "używana". Może ten zachwalany turbo3000 tak szarpie zebątką że ją wykańcza :).

Na aegach się znam bo robię za serwis okręgowy :) i jedynie przy dwóch CA mialem to samo tyle że chłopaki nie zauważyli jak im się docisk luzuje i tak strzelali dalej. A ten ICS to naprawdę coś nie tak...

znając życie jak wymienie znowu będzie jak złoto a na następny sezon to samo.

Link to post
Share on other sites

Sory ze następny post, nie mogę sie doszukać opcji edytuj.

Tym razem pomogło wyższe(w strone osi silnika) ustawienie zębatki silnikowej(podkładkami) teraz zębatki na silniku głebiej wchodzą w rowki na zębatce w GB.

Dlatego podobają mi się GB z zintegrowanym miejscem na silnik :) np 3 czy m249 .

 

PS: na tym poście mam opcje "zmień" na poprzednim nie?

Edited by GTI
Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...