Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

No ale nie chce niszczyć lufy i ******* ją. A kable kupiłem takie to mam. Wiem że musze miec lipo 11.1 ale mi bardziej chodzi o czesci jak to z czesciami w gb wyglada ?

 

 

Kultura tu obowiązuje i nie używamy wulgaryzmów.

S1

 

 

A swoją drogą to nad czym sie zastanawiasz, tematów o cześciach jest mnogo .http://forum.wmasg.p...sci-wewnetrzne/ wystarczy poczytać co jest polecane.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Można skrócić lufę bez niszczenia jej. Wiem że już masz takie kable. Dlatego też nie pisałem do Ciebie tylko do osób które trafią na ten temat żeby wiedziały że nie muszą tak grubych przewodów montować, nawet jeżeli AUG na to pozwala.

Kup ten silnik, lipola 11,1, MOSFET i zobacz jaki masz ROF. Jeżeli stwierdzisz że jest za niski to rozejrzyj się za zębatkami 16:1 które dadzą radę takiej sprężynie (np. Ultimate). Będę bardzo zdziwiony jeżeli na takim zestawie nie osiągniesz 23-25 bb/s.

Link to post
Share on other sites

Mogę przedstawić Ci parę moich konfiguracji na podobnych częściach:

 

- 16:1, Sp 130, Max speed od elementa -> polerki, serowanie tłoka itp = 32 rps oraz 475 +/- fps (lipo 11,1V)

- 13:1, Sp 100, Max speed od elementa -> polerka = 26 rps oraz 360 fps (lipo 7,4V) 41 rps oraz 360 fps (lipo 11,1V)

- 18:1, Sp 140, Silnik od Cymy na neodymach -> 22 rps oraz 530 fps (lipo 11,1V)

- 16:1, Sp 140, Silnik SHS Torque, -> 26 rps oraz 510 fps (lipo 11,1V)

- 18:1, Sp 140, Silnik JBU zielony -> 24 rps oraz 505 fps (lipo 11,1V)

 

 

Wyniki podane bez żadnych BU.

 

 

Pss...

 

Bu bierz od systemy albo modify, najlepiej wyciszają.

Edited by Kohan warrior
Link to post
Share on other sites

Na twoim miejscu optował bym bardziej za silnikiem Hi-Torque, który zarówno pobiera mniejszy prąd jak i ma na ogół większą sprawność, a więc stawia mniejsze wymagania co do baterii na któą w aug`u jest strasznie mało miejsca w porównaniu z taką np. emką

Licz się też z tym, że ze względu na specyfikę luf .01 przy wysokim rofie łatwo możesz się pożegnać z zębami tłoka i/lub zębatkami.

 

Według mnie jeśli chcesz mieć 500+ fps i lufę 6.01 nie powinieneś przekraczać 15k/s w trosce tak o replikę, jak i o przeciwników.

Ponadto dodam, że ostry Steyr AUG A1 ma (wg wikipedii) szybkostrzelność teoretyczną rzędu 650 strzałów na minutę co daje ~10.832 na sekundę

Link to post
Share on other sites

No spokojnie jak Ciebie zabraknie potem zostane z ręką w nocniku. Kiedyś umrzesz a ja będe musiał to sam składać. Nie robie wiochy po prostu przyznaje sie że nie złoże swojego Auga jak ty to robisz bo po prostu nie umiem. Ty zapewne sie kiedyś też pytałeś bo nie wiedziałeś, teraz przyszedł czas na mnie ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam,

mam problem z Hop-Up.Na strzelance zauważyłem, że kulki lekko skręcają w lewo, gdzie z innych replik leciały w miarę prosto.

Postanowiłem rozkręcić hop-up(robiłem już to wcześniej przy zmianie gumki,Systemy Czarna).NIestety teraz wypadł mi mały gumowy "guzik"? Nie wiedziałem gdzie go wsadzić to go nie wsadzałem i teraz gumka nie podkręca kulek.Wie ktoś może do czego służy ten element?

Z góry dzięki za odp.

Link to post
Share on other sites

Tzw. dystanser - łączy dźwigienkę dociskową z gumką hop-up.

Za parę złotych możesz dostać to w sklepie, albo zrobić takie coś "po polskiemu", i odciąć ok. 3,5mm wkładu długopisowego, po czym włożyć tak otrzymany dystanser w okienko w komorze.

 

Jeśli nie wiesz jak to zrobić wejdź na youtube`a, i poszukaj poradnika montażu komór hop-up.

Edited by Tomek P-ń
Link to post
Share on other sites

Witam,

Czytając cały temat idzie się pogubić a miałbym drobne pytanka

To jak to mniej więcej wychodzi cenowo taki aug z jg [szyna ris] z tuningiem do 450 fps

 

Ktoś obczaił motyw Mat bitumicznych wyciszonych elementów [ bez tłumika] by było cicho ?

ciekawi mnie czy przeciwnik [strzelca] z 25metrów w takiej konfiguracji jest w stanie ogarnąć skąd do niego lecą kulki na semi .

Link to post
Share on other sites

Witam,

Czytając cały temat idzie się pogubić a miałbym drobne pytanka

To jak to mniej więcej wychodzi cenowo taki aug z jg [szyna ris] z tuningiem do 450 fps

 

Ktoś obczaił motyw Mat bitumicznych wyciszonych elementów [ bez tłumika] by było cicho ?

ciekawi mnie czy przeciwnik [strzelca] z 25metrów w takiej konfiguracji jest w stanie ogarnąć skąd do niego lecą kulki na semi .

 

Jak kupisz AUG'a w tej śmiesznej wersji A3 to w zasadzie pozostaje zmiana sprężyny na 130 i oddanie jej dobremu serwisantowi na poskładania. Jak chodzi ci o wersje A2 to musisz zmienić tłok, zębatki, prowadnice sprężyny (oryginalnie plastik) i cylinder (oryginalny to typ 1 przeważnie a powinien być typ 0). W zasadzie to wszystko chodź nie wiem ile wytrzyma oryginalna głowica tloka.

 

P.S nie liczę tu kosztów wymiany kabli i gumki.

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Ostatnio robiłem tunning swojego AUG'a. Wymieniłem stockowe części na:

- chromowany cylinder typ 0

- sprężyna element m135

- łożyskowana prowadnica shs

- dysza Pro Tech

- łożyska ślizgowe 7mm shs

- tłok CA

 

W środku wszystko zostało ładnie nasmarowane, zębątki pięknie wypodkładkowane (nic nie zgrzyta, nic się nie blokuje, wszystko cacy).

Dodatkowo zamontowałem kable silikonowe, mosfet AB, oraz wymieniłem końcówkę na T-Connector. Do tego pięknego gnata kupiłem Lipolca (http://allegro.pl/ak...3437774314.html).

 

No i jak w życiu nigdy nie może być pięknie. Mianowice mam problem z silnikiem, który dosyć szybko się nagrzewa. Silnik został wyregulowany tak, że śrubka jest skręcona jak najlżej. Miałem przylutowane do kable konektory, ale je zlikwidowałem i przylutowałem kable na chama do silnika, ponieważ były za długie, przez co zębatka silnika za mocno wbijała się w silnikową. Myślałem, że będzie dobrze, ale po dzisiejszej strzelance okazało się, że nie jest dobrze. Pod sam koniec nie można było wgl strzelać, z kolby było czuć dosyć nieprzyjemny zapach. Poczekałem aż silnik ostygnie, ale nic nie dało. Pożyczyłem lipo 11.1 od kolegi i nic (a w jego replice śmigało aż miło). Przyjechałem do domu, podłączyłem batkę pod Imaxa i rozpocząłem ładowanie. Ładowarka zaczęła wyświetlać komunikat low voltage i nie chciała ładować. Udało mi się uratować batkę sposobami znalezionymi na necie. Po pełnym naładowaniu, AUG zaczął znowu śmigać.

 

No i teraz się zastanawiam, czy ten stockowy silnik nie jest za słaby na ten tunning, czy może jest uszkodzony, albo czy czy jakaś inna rzecz nie ma wpływu na ten stan rzeczy. Będę wdzięczny za każdy sposób rozwiązania problemu :icon_smile:

Edited by Visct
Link to post
Share on other sites

Ja polecam kupić silniczek nowy. Miałem to samo, prawie. Przed akcją kolega który mi złozył AUG'a oddał mi go podłączyłem go do 7,4 i nagle tryyyyt ziuuup i ful dymu :D Silnik poszedł. Za mocne czesci. Teraz kolega zamówił nowe zęby i nowy silnik. I zoaczymy jak wtedy będzie działał. Dzisiaj kupiłem nowego lipola 11,1 i powinno działać. Tobie radze tez zakupic nowy lepszy silnik bo stockowy nie pociągnie. Jeżeli jestes zainteresowany na moim profilu sa czesci któe ja wymieniłem ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam, mam kolejny problem ... Otóż kulki blokują się w hu. Gdy trzymam karabin w normalnej pozycji to dwa strzały i kulka się blokuje. W momencie gdy odwrócę karabin do góry nogami i zacznę strzelać to wszystkie kulki lecą aż milo. Próbowałem różnych sposobów i nic ... Ma ktoś może jakiś pomysł na to?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...