Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeszcze wyskoczę z pytankiem o cylinder:

Czy zauważę różnicę po wpakowaniu do AUGa tego ustrojstwa?

http://www.taiwangun.com/shop,show,151

 

Ogólnie nie mam teraz kasy na poważniejsze inwestycje, ale cena tego tłoka jest na tyle mała, że jeżeli cokolwiek poprawi - kupuję ;)

 

Replika ma ( na razie :P ) wszystkie bebechy stockowe.

Pozdrowioneczka

Edited by wor3q
Link to post
Share on other sites

Jeszcze wyskoczę z pytankiem o cylinder:

Czy zauważę różnicę po wpakowaniu do AUGa tego ustrojstwa?

http://www.taiwangun.com/shop,show,151

 

Ogólnie nie mam teraz kasy na poważniejsze inwestycje, ale cena tego tłoka jest na tyle mała, że jeżeli cokolwiek poprawi - kupuję ;)

 

Replika ma ( na razie :P ) wszystkie bebechy stockowe.

Pozdrowioneczka

 

Samym cylindrem nie zawojujesz - jeśli chcesz cokolwiek poprawić w Aug'u to w kolejności:

1) wstaw nową gumkę HU (30 zł)i preckę (120 zł);

2) wstaw metalową łożyskowaną prowadnicę sprężyny (60 zł);

3) wstaw mocniejszą sprężynę np SP110 (40 zł);

4) wymień cały bebech cylindra na bore-up: cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka, tłok (250-300 zł);

5) wymień zębatki na torque-up i dodaj batkę 9,6... (kolejne 300-400) zł.

Link to post
Share on other sites

Samym cylindrem nie zawojujesz - jeśli chcesz cokolwiek poprawić w Aug'u to w kolejności:

[ciach]

 

Heh, tyle wiem :)

Konkretny tuning planuję po wakacjach, kiedy jakieś pieniądze wskoczą ;)

 

Chodzi mi tylko o to, czy ten tłok poprawi cokolwiek - nie spodziewam się, że nagle będę miał 10^43 FPS i będę sprzątał zapałki w Chinach z domu,

pytam czy czy efekt jest wart poświęcenia tych 8 piw :P

 

Tak, wiem, jestem pewnie niemiłosiernie upierdliwy ;)

Pozdrowioneczka

Link to post
Share on other sites

Augi stockowo maja baardzo malutka dziurke na koncu - wiec cylinder duzo ci nie da.

Roznica bedzie taka - ze przy auto - moze byc mniejsza kompresja i slabszy zasieg.

Przy semi - o 5-10 fps wiecej.

Wymieniac sam cylinder to sredni pomysl.

Jak nie masz kasy na springa a chcesz troche wiecej mocy mozesz wlozyc podkladki na prowadnice, lub jak ja mam - aluminiowa rurke 14 mm DO srodka tloka.

1 cm wystarcza - daje jakies 15 fps wiecej. Dzieki temu ze to lekkie alu i rurka - nie przeszkadza prowadnicy. Sprezyna tez lepiej sie uklada niz jak podkladkuje sie prowadnice.

 

ps. Plastikowe lozyska i prowadnica spokojnie wytrzymaja springa m110.

Nawet m120 da rade o ile nie masz syndromu ciezkiego palca na spuscie.

Problemem jest tylko zlozenie - plastikowa prowadnica lubi wyskoczyc, zwlaszcza przy plastikach lozyskach (zlozylem jakies 30 replik - i tylko raz nie udalo mi sie wsadzic sprezyny - wlasnie m120 przy plastikach lozyskach. Metalowe mocno sie trzymaja - dzieki czemu zebatki nie wyskakuja. Przy plastikach jest inaczej - wszystko dosc znacznie lata na boki.

Ogolnie polecalbym ci - spring na m110 lub tuleje do tloka.

Wtedy mozesz myslec o pelnym cylindrze - jednak to duzo nie da.

Link to post
Share on other sites

Od razu na początku zaznaczę że nie mam AUG JG tylko TM.

 

@ wor3q - Z tego co mi wiadomo przy lufie 509mm nie wchodzi w grę żaden inny tłok jak typ 0, więc jeśli jest już zamontowany tłok 0 to nie ma prawie żadnego sensu wymieniać go na inny typ 0, w najlepszym wypadku zyskał byś 1 fps na jakiś oporach powierzchni czy coś podobnego.

 

@ Kocur666 - Wkładanie jakichkolwiek podkładek czy tulejek pod sprężynę uważam za bezsens który wprawdzie daje te kilka fpsów ale daremnie zwiększa naprężenia w GB przez co łatwiej może pęknąć, a poza tym w takim przypadku sprężyna jest bardziej ściskana niż standartowo przez co szybciej się ubija tracą moc.

 

Co wymienić napisał już siemionman i w pełni się z nim zgadzam.

Link to post
Share on other sites

Zaklejenie izolka nic nie daje - dlatego ze liczy sie wewnetrzna srednia nie zewnetrzna - inaczej powietrze i tak ucieka.

Popatrz na to a zrozumiesz dlaczego...

 

Co do podkladek.

Mam sprezyne m135 wlozona od pol roku.

Daje stabilne 500 fps przy tym co mam (wkladka tez jest)

Spadku fpsow nie ma (mam chrono).

Nie ubija sie ... czy ty wiesz o czym piszesz z ubijaniem ?

Jezeli ubija sie normalnie to 10 % wiecej sprezenia nie ubije mocniej. (wkladka 1 cm przy dlugosci sprezyny ile ?)

Pozatym liczy sie wykonanie springa.

Matematyka - nie wrazenia wlasne. Nie przeczytane dziwne opinie na internecie.

 

Moze pisz o tym o czym masz pojecie.

W drugim augu tez mam tulejke w tloku i tez jest stabilne 380 fps na m110.

 

Mozemy sobie pogadac.

Tylko ze mnie teoria nie obchodzi.

Nie obchodza wytyczne sklepow.

Tylko i wylacznie doswiadczenie w tuningu i co z czym wytrzyma.

Ksiazkowi eksperci to nie sa eksperci.

Ktos zalecajacy wzmocniona prowadnice do sprezyny m110 to dla mnie laik.

Pozatym chinskie repliki wytrzymuja duuuuzo wiecej niz TM.

TM nadrabia szczelnoscia - chinole - wytrzymaloscia.

 

ps. mam stockowy tlok od 8 miesiecy w snajpie przy 500 fps.

Ktos ma ochote mi wytlumaczyc ze to nie ma szans dzialac ?

Mam tez stockowy gearbox. To samo 500 fps. Niby wielkie naprezenia. Stock chinski.

Edited by Kocur666
Link to post
Share on other sites

Pozatym chinskie repliki wytrzymuja duuuuzo wiecej niz TM.

TM nadrabia szczelnoscia - chinole - wytrzymaloscia.

 

ps. mam stockowy tlok od 8 miesiecy w snajpie przy 500 fps.

Ktos ma ochote mi wytlumaczyc ze to nie ma szans dzialac ?

Mam tez stockowy gearbox. To samo 500 fps. Niby wielkie naprezenia. Stock chinski.

 

To prawda?!? :strach:

 

Mojemu kumplowi 2x padla tlokowa zebatka przy m120 (tzn raz stockowa i nowa tez jakas chinska, wystrzelil max 6k kulek)

 

Wiem ze izolka nic nie daje, ale jak niby ucieka to powietrze? "Ucieknie" tylko tyle ile jest miejsca między izolką a wewnętrzną stroną cylindra... tak mi się wydaje :-F nvm

Link to post
Share on other sites

No przeciez nie pisalbym bzdur.

Tlok ma lekkie slady zuzycia ale nie przez prace - tylko przez to ze gearbox od auga rozkrecalem jakies 50 razy i jak wywala springa to czasem zjezdza po tloku.

Zebatka owszem - moze pasc ale ja mam CA normal torque.

 

dla ciekawostki - na plecy mam fn2000 do lasu - robilem mu tuning szybkosciowy - 280 fps ale za to bateria 12 V.

Zmielil 2 tloki stocki, tlok full aluminium z wszystkimi zebami metalowymi - pekly zeby ale sie trzyma razem w kupie (odlane sa z znalu).

dwa razy padla zebatka tlokowa, raz srodkowa.

W koncu zrezygnowalem z baterii 12 V bo okazuje sie ze zrobic 500 fps na semi jest duuuuzo latwiej niz 280 fps i kosiarke.

 

Najwiecej dostaja czesci w dupe przy dlugich seriach na auto.

Tylko ze moj aug to snajperka.

Wylaczone auto na stale. Wiec jezeli twoj kumpel podlaczyl mocna baterie 9.6 V (3300 mA lub wiecej) lub 10.8 - to oczywiscie ze pojda mu zebatki stockowe.

 

Co do izolki - powietrze ucieka miedzy oringiem a izolka - do tylnej czesci gearboxa. Wiec zaklejenie nie daje wiekszego sprezania - moze jedynie chronic przed zabrudzeniami wnetrza gearboxa.

 

 

 

Przypomina mi sie znajomy ktory za kazdym razem mowi "Moj ICS" na swoja replike (niby ze markowe to swietne i wogole szpan).

Okazalo sie ze "Moj ICS" wcale nie jest taki kosmiczny... silnik nie daje rady naciagnac m120 O.o i ze szczelnoscia oraz zasiegiem ta emka wcale nie grzeszy.

Jakos nie mogl przyjac do wiadomosci ze przy 350 fpsa nie bedzie to mialo zasiegu snajperki. Mimo ze to ICS.

Link to post
Share on other sites

Wiec montaz jest dosc dziwny.

Po pierwsze - najlepiej poszerzyc lufe zewnetrzna aluminiowa rurka (ja zrobilem to za pierwszym razem w stylu tlumika od starych ckmow - dzieki temu lufa ma grubosc wieksza) w drugiej wersji z tlumikiem od barretta tez jest poszerzona lufa ale o trzy rurki.

Potem wiercisz w calosci dziurke na wylot i gwintujesz na 5 lub 6 mm.

A potem przykrecasz sruba bipod standardowy do emki - ten montowany do obudowy a nie do risa.

Trzeba odpowiednio skrócic srube tak zeby dobrze trzymala i nie chaczyla lufy wewnetrznej.

Ogolnie trzyma sie solidnie jak sie przylozy do tego.

(poszerzenie lufy jest po to zeby byla glebsza dziura - dluzszy gwint wewnetrzny i lepiej sie to wszystko trzymalo)

 

Barol - wlasnie niby wszystko bylo ok - ale 3 batki nie dawaly rady. Wiec cos bardziej skomplikowanego niz okablowanie czy zacinka ... raczej w silniku cos sie zjaralo. Tylko ze nie bylo wogole sladow co to moglo i gdzie sie stac.

Edited by Kocur666
Link to post
Share on other sites

A ja właśnie spędzam zimowy wieczór na poprawnym włożeniu tej sprężynki, żeby spust po strzale na singlu odskoczył... zębatki wyglądają całkiem solidnie, tłok wraz z głowica nawet całkiem trzyma szczelność nie ma luzów, ale za to plastikowa prowadnica złamała się po pierwszym włożeniu sprężyny :P Cymowska 100x lepsza xD plastik ale za to twardy plastik ;], włożyłem metalowe łożyska ślizgowe i ku mojemu zdziwieniu obracająca się zębatka spiłowała mi kawałek łożyska które wystaje, nie to co plastikowe. :/

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...