Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Otwór z tyłu gearboxa


Recommended Posts

Ta dziurka służy do przytrzymania prowadnicy sprężyny (szpikulcem, śrubokrętem) podczas rozkładania gearboxa v3. Chodzi o to, aby nie "wystrzeliła" sprężyna na skutek cofnięcia tłoka w kierunku prowadnicy. Ktoś kto rozbierał gearboxa v3 kilka razy powinien dać sobie radę bez tej dziurki, nawet gdy sprężyna będzie silnie napięta. Mniej wprawni będą dalej korzystać z dziurki :icon_wink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A jak mimo, ze jestem wprawny to jak tylko mogę korzystam z dziurki :-P . Jesli prowadnica ją mam.

 

A o co chodzi z pudełkiem z szuflady? Nie pojmuję. Nic nie ma prawa wystrzelić i już. Jesli bebechy wystrzeliwują to to jest moment, w którym najczęściej odpadają zęby z zębatek i robią się wgniecenia w cylindrach.

Link to post
Share on other sites

A o co chodzi z pudełkiem z szuflady? Nie pojmuję. Nic nie ma prawa wystrzelić i już. Jesli bebechy wystrzeliwują to to jest moment, w którym najczęściej odpadają zęby z zębatek i robią się wgniecenia w cylindrach.

Ewentualnie mamy do czynienia ze szkieletem produkcji chińskiej :P

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...