Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK [E&L]


Recommended Posts

Ktoś pisał w temacie jakie batki 11.1 li-po pasują do repliki, ale niestety wrzucił linki do sklepu które już wygasły.

Ktoś może ma lepszy pomysł niż kombinowanie z redoxem który wchodzi mocno na siłę? Jakieś konkretne, inne?

Montujesz ładownicę na kolbę, dolutowujesz dodatkowe 15 cm kabla, najlepiej z t-conectorem na końcu.

Kable się przeciągasz pomiędzy gearboxem a korpusem (1 mm da się przepchać bez rozkręcania niczego).

Nie martwię się rozmiarem baterii, w ładownicy zostaje miejsce na zapasową, śrubokręt do dokręcenia hopa po regulacji, na mrozie wkładam jeszcze ogrzewacz chemiczny.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Panowie mam mały problem, przy nabiciu midcapów do pełna, przez 3 - 4 strzały padają podwójne, lecą po dwie, trzy kulki, przy czym potrafi je w lufie rozwalić.

Następnie wszystko wraca do normy, jak nie nabije magazynków do pełna, tak około 100 kulek to wszystko jest ok.

Wszystko zaczęło się po wymianie komory na AirsoftPro, zmieniałem już dwie gumki, była zielona G&G teraz jest czarna Systema, problem ten sam, nie chce wywalać komory bo fajnie uszczelnia i podniosła zasięg repliki.

Zastanawiam się jeszcze nad tym że może być to problem gearboxa, jest złożony od zera nowy.

Szkielet CNC od Super Shoter w środku zębatki od Rocket Airsoft, sprężyna Sp130 Guarder, silnik Tornado HighTorgue Gen2, tłok Ultimate M170, dysza długa od SHS, batka 7,4V przy batce 11,1V potrafiłe dwa razy strzelić na singlu, musiałem zejśc do 7,4V

Link to post
Share on other sites

O, a ja zapytam o zestawy konwersyjne. Mam na oku konwersję ELAIMR SBR, ale z racji, że ma to być mój custom i mam zamiar wywalić drewniane okładziny. A przynajmniej dolną i zmienić ją na taką z RISami. Pytanie, czy od Cymy podejdzie pod ten korpus? http://www.taiwangun.com/raczki-i-chwyty-2/chwyt-przedni-z-szynami-ris-do-ak-slr105a1-cm?from=listing&campaign-id=20

Najbardziej zależy mi na dolnej części. Górna niekoniecznie. Ewentualnie standardowy chwyt dolny od Boyi, montowane w chociażby RK-02/05.

Kolejna rzecz, to montaż na pokrywę też od Cymy. https://gunfire.pl/product-pol-1152194488-Montaz-do-replik-karabinow-AK.html

Chyba niemożliwe, z racji na zastosowanie innej kolby. I jest szansa zamontować jaskółkę? :D Czy ni chu chu?

No i ostatnia rzecz - jaka tam lufa wchodzi? Bo 455, to raczej za długa.

Link to post
Share on other sites

Nabyłem ostatnio ELAK710 SBR i w końcu znalazłem replikę, która z pewnością zostanie u mnie na dłużej, niż 1 miesiąc.

 

Fajnie jest rozwiązana obsada kolby. Po zdjęciu tego "adaptera" jest standardowy ogon kolby, przez co będzie można ewentualnie pomanewrować z innymi kolbami, lub zamontować szynę od naszego berylka. Poza tym te keymody są mega wygodne. W risach wkurzały mnie ostre krawędzie, o które ciągle mi coś ze szpeju haczyło.

 

Podsumowując. Stalowy monolit, z kolbą od m4 i chwytem keymod, z niezajebywalnym gb v3 oraz wielkością mp5.

 

I'm in Love :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

Jedyne do czego mogę się przyczepić, to aż za surowe wykonanie. Nawet norinco nie jest tak perfidnie chamsko wykonany, ale co tam :icon_smile:

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Jaka jest tam lufa wewnętrzna, ma na uwadze długość ??

 

I mi brakowało by jaskółki.

 

W te gearboxy na twoim miejscu to bym za mocno nie wierzył, ja go własnie zjebałem na sprężynie Sp130 silniku high torque oraz batce 11.1V pękł mi na wysokości zębatki tłokowej.

Edited by jarekfn
Link to post
Share on other sites

To ciekawe co robiłeś z tą repliką, że doprowadziłeś do pęknięcia GB...

 

 

U mnie wszystko lata na 11v na full auto, gen 2 na SP130, stocki etc. U znajomego widzę tyranego na SP140 i SP150 full auto i też zero problemów ze szkieletem.

 

Jak komuś V3 pęka, to naprawdę musiał się postarać...

Edited by Hudy01
Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie. Wystarczy wada w odlewie i ma prawo pękać.

 

Kwa też pęka, a niby takie pancerne. Na dniach wrzucę jeszcze sorbo u siebie i dobrze docisnę czoło i dupę szkieletu o body. Powinno to nieco rozłożyć naprężenia​.

Link to post
Share on other sites

To ciekawe co robiłeś z tą repliką, że doprowadziłeś do pęknięcia GB...

 

 

U mnie wszystko lata na 11v na full auto, gen 2 na SP130, stocki etc. U znajomego widzę tyranego na SP140 i SP150 full auto i też zero problemów ze szkieletem.

 

Jak komuś V3 pęka, to naprawdę musiał się postarać...

 

Zdziwił byś się ale nic nadzwyczajnego, choć na imprezach jej nie oszczędzałem.

Może to jakaś wada fabryczna była, no ale mniej więcej po roku tyrania gearbox nie wytrzymał.

 

Teraz mam gearboxa zbudowanego na szkielecie od SuperShoter, zobaczymy.

Edited by jarekfn
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

witam panowie, mam pytanko odnośnie rury gazowej, a mianowicie jaką ona powinna mieć długość? tak, żeby siedziała ciasno i głęboko (bez skojarzeń) w kolanku gazowym, jak na zdjęciu http://wmasg.pl/var/images/642646/642681/main.jpeg. akurat na fotce jest akm a ja posiadam aks74 od fc. pytam sie, bo u mnie coś jest nie tak - albo kolanko jest w złym miejscu zakołkowane, albo rura jest za krótka, przez co trzyma sie to na przysłowiowym włosku.

Link to post
Share on other sites

Podrzuć fotkę, jak się zgrywa lufa zewnętrzna z obsadą lufy, ewentualnie jak wygląda spasowanie komory hopka z lufą zewnętrzną/ gearboxem.

 

Miałem przypadki, gdzie po prostu chińczyk źle zakołkował kolanko, i rura gazowa się nie trzymała na replice (fotki są gdzieś w tym temacie).

 

W obecnej replice musiałem deczko podtoczyć lufę od strony obsady, bo brakowało ok 0,5mm aby prawidłowo się komora zgrała z gb.

Link to post
Share on other sites

o o o o mam dokładnie to samo. odesłanie już nie wchodzi w rachubę, a z toczeniem byłoby ciężko. także zostaje kołkowanie na nowo. i pytanie, czy lufa w miejscach kołków nie ma nacięć właśnie na te kołki? oglądałem filmik jakiegoś amerykańca i były tam nacięcia, ale to była ostra broń.

Link to post
Share on other sites

Nacięcia powinny być, bo te kolanka są kołkowane.

 

Zanim cokolwiek jednak będziesz robił sprawdź jak zgrywa ci się "czoło lufy" na obsadzie, tak samo lufa zewnętrzna z przykręconą komorą hopka do gb.

 

Czoło lufy możesz spiłować nawet pilnikiem albo dremelem. Nie potrzeba do tego tokarki.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...