matrigs Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Mi spalił się silnik na M120 i 11,1 Li-Po ale w upalny dzień i Jefftronem Advanced z włączonym Mosfetem i AB. Kupiłem krótkiego neodyma z TG i jest spokój teraz. Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 A i zapomniałem dodać że nie używam trybu auto. Semi only choć zdarza się że strzelam raz za razem (np. jak zostanę wykryty :icon_biggrin:). Tak że moje spostrzeżenia odnośnie wytrzymałości silnika należy czytać przez pryzmat tego jak go wykorzystuje. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted November 13, 2014 Report Share Posted November 13, 2014 Od sprężyn 130 wzwyż, na silniku stockowym, należy stosować sprężyny 100:200. Na lepszym silniku, od 140.... Quote Link to post Share on other sites
seba999 Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Po małych testach moge napisać, że 590 jest zdecydowanie zbyt długa. Po 30 metrach kulka gwałtownie spadała w dół. Po wstawieniu stokowej lufy zasięg wzrósł o ponad 20m. Co łącznie dało spokojnie powyżej 50m. Gumka stokowa to jakieś nieporozumienie. Dopiero czarna systema dała porządany efekt. Na stokowej powyżej 20m kulki gwałtownie waliły w prawo... Stokowy dystanser zastąpiłem... kawałkiem patyczka do uszu. Sprawuje się naprawde dobrze :-D Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 Panowie jest problem. Mianowicie mój AUG stracił moc. Było 510 - 530 fps mierzone, w niedziele przed wojenką zmierzone 401 fps. Cały układ pneumatyczny w GB strzykawka. Doszczelniona dysza Ultimate. Guma zielona GG bez oznak wytarcia. Jedyne zmiany w sprzęcie to nowe low cap'y i AOE przy użyciu sorbo (wiem że to powoduje spadki mocy ale o 130 FPS?!). Totalny brak pomysłu. Coś nie halo z tymi magami? Czyżby kulki tak mocno uwierały dyszę że się rozszczelnia? WTF? SOS :icon_exclaim: Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 10, 2014 Report Share Posted December 10, 2014 Co do stockowego dystansera - ja miałem krzywy ;> zastąpiony zwykłym , a jeśli ktoś nie ma zwykłych, to polecam dystansery z oringów. Stockowa guma nie jest taka zła, nie przesadzajmy, ma bardzo nietypową wypustkę. Dziś rozbierałem swojego AUGa pierwszy raz. Bardzo ładnie spodkładkowany, nawet były podkładki między koszykiem silnika a gb :icon_biggrin: . Układ bardzo szczelny, strzykawa- nawet dysza bez uszczelki nic nie przepuszczała. Troszku skąpo smaru na zębatkach. Ogólnie środek wygląda dosyć pancernie. Na stockowej sprężynie która już troszkę też wyszczelała mam 400-403 fps.W sumie taki wynik mi w zupełności wystarcza. Kiedyś tam będę sprawdzał wyniki na innych springach. Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Witam. Zastamawiam się nad a2 (bez lunety) i mam pytanie: po przeczytaniu tematu nie ma jednoznacznej opowiedzi aps/gfc...czy mógłby mi ktoś pomóc w wyborze? -boje się plastików w wersji od aps. Oraz mam prosbe aby ktos przyblizyl mi replike od tokyo marui poniewaz nigdzie jej nie moge znalesc.z gory dzieki Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Mam pytanie. Czy da się w tych APS-ach przełożyć "wciśnij kropka" na kolbie z lewej na prawą stronę? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 nie ma jednoznacznej opowiedzi aps/gfc...czy mógłby mi ktoś pomóc w wyborze? APS = GFC Mam pytanie. Czy da się w tych APS-ach przełożyć "wciśnij kropka" na kolbie z lewej na prawą stronę? Nie. Quote Link to post Share on other sites
ANTEK21 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 (edited) Nie. No to lipa. Edited December 14, 2014 by ANTEK21 Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Mam pytanie odnosnie tych steyerow, a konkretnie body. Czy nie jest ono zbut tandetne? Jezeli jest- czy sa jakies lepsze wersje w cenie do ok 1000zl? Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Jest wystarczające. Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 No to lipa. Można zawsze zastosować coś takiego: Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Mam pytanko mniej wiecej ile mnie wyjdzie kwotowo tuning do ok 450 fps (chcialbym aby byl maksymalnie bezawaryjny) Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Raczej ok 40 zł (koszt sprężyny i kabelków - dodatkowa dawka energii , bo stockowy silnik do najlepszych nie należy) Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Ten steyer to bd moje oczko w glowie. Planowalem go troche mocniej przerobic tak gdzies za ok 500-1000zl Czy jest sens wkladac tyle w ten karabin? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 (edited) Ten steyer to bd moje oczko w glowie. Planowalem go troche mocniej przerobic tak gdzies za ok 500-1000zl Czy jest sens wkladac tyle w ten karabin? Sam sobie odpowiesz na to pytanie. Kup go, wymień kable, wymień gumkę, kup baterię, wstaw m120 i będziesz miał 450 fps. Czy będzie ci sie chciało dalej inwestowac w niego zobaczysz po drodze. Edited December 14, 2014 by matrigs Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 Zawsze jest sens. Sens ma nawet włożenie PDI i gb systemy do cm 028 (żeby widzieć miny innych i zasypywać ich kompozytem z troll guna). :) oczywiście to tylko moje zdanie. Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 14, 2014 Report Share Posted December 14, 2014 :D Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 (edited) Ten steyer to bd moje oczko w glowie. Planowalem go troche mocniej przerobic tak gdzies za ok 500-1000zl Czy jest sens wkladac tyle w ten karabin? Jest sens. ja włożyłem ok 1200 PLN razem z zakupem gnata i optyki. Skuteczność i fun z takiej pukawki są bez cenne. Dodatkowo za bez cenne uznaje trafianie kulki dokładnie tam gdzie obecnie celuje. W stocku ciężko było o ten efekt. Generalnie polecam wymienić lufę, gumke (tutaj nie radzę żałować PLN), porządny cylinder, głowica cylindra, i głowica tłoka. U mnie stockowy tłok pracował przez kilka ładnych wojenek ze sprężyną SP140 gurdera i widać na nim minimalne ślady użytkowania. Silnik jest średniawy. U mnie stracił część sprawności i musiałem się nieźle nagimnastykować żeby nie stawał w tylnym położeniu. Polecam wymianę kabli (możesz zaszaleć z grubością bo miejsca jest masa) i montaż mosfetu. Na pewno musisz przerobić płytkę trzymającą GB. Ja mam docięty na miarę kawałek aluminiowej płytki o grubości 2 mm. Na płytkę nakleiłem zderzak z gumy i sorbothane'u. Problem łamiących się zaczepów w które wkręca się śruby trzymające w/w płytkę rozwiązuje wkręcenie dłuższych śrub ale nie od góry tylko od spodu, tak by wystawały jak "szpilki" na które zakłada się płytkę i dokręca nakrętkami + podkładki metalowo gumowe wszędzie gdzie się da. Dzięki temu cały udar nie trafia w 1 punkt tego umownego "mocowania" tylko w 2 a dodatkowo jest hiper amortyzowany przez zderzak z sorbo. Pod tym względem nie boje się pakować tam nawet sp 170 (naturalnie tyczy się to płytki a nie szkieletu bo ten mimo zderzaka z sorbo na głowicy cylindra i tak może strzelić, będę kombinował z szynami ale to już inna sprawa). Wiem że piszę archaicznie ale jeśli ktoś zna budowę tej repliki to wie o co mi chodzi. Bardzo fajny i szybki w serwisie karabinek. W 30 sec można wydłubać lufę wewnętrzną, komorę, gumkę czy GB. Polecam jeszcze spasować wszystkie sekcje repliki ze sobą. Ja pożytkuje się niezłomną taśmą izolacyjną i teflonową. Ogólnie zainwestuj a nie pożałujesz. Ale w 1000 z silnikiem się nie zmieścisz. Jednak musisz wiedzieć że po pierwszym dłubaniu zaczną się schody. Wiele potu, krwi i godzin poświęconych na studiowanie niniejszego forum kosztuje taka zabawa na własną rękę. Można się wściec jeśli przejechałeś 120 km na strzelanke a karabin po 3 strzale odmawia posłuszeństwa bo okazało się że jeszcze nie wszystko jest dobrze spasowane. BTW. Spadek fps był winą nowych low-capów. Muszę wykombinować nową dyszę z 2 uszczelkami i powinno być ok. Dodatkowo przytrzymałem magi na max nabite przez 3 dni i spadki są już dużo mniejsze. Edited December 15, 2014 by progressive Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 15, 2014 Report Share Posted December 15, 2014 Ja mowilem ze w sumie ok 1500 wiec mysle ze wystarczy ;) Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Da rade go zrobić dobrze za mniej niż tyle ile piszecie. Zespół cylindra jest jak najbardziej ok. Tłok można wymienić (zależy na czym kto chce jechać) ale nie jest to też konieczność. Silnik- przydałoby się, kable na samym początku, lufa i guma też. Dysza też - ja mam lonexa i daje bardzo fajne wyniki (chociaż, jak pisałem wyżej, u mnie stockowa też trzymała w 100% szczelność). Co do reszty bajerków to niekoniecznie. Ale to moje zdanie :) nie trzeba sie z tym zgadzać. Dalej. Nie można przekręcić wciśnij kropka na drugą stronę, ale od czego są te szyny ? Zapomniałem napisać - ja do swojego właśnie tak zrobiłem. Dałem na risa zaczep na zawieszenie 1pkt, w takim miejscu, żeby replika po puszczeniu nie leciała lufą do góry. Oczywiście idzie zamocować tam np port wciśnij kropka i używać zawieszenie 2pkt. Bo moim zdaniem te dedykowane do auga wyglądają trochę nie tak. Po co bawić się paskami jak jest ris do którego można podczepić mocowanie ? Jeśli chcecie, mogę podesłać zdjęcie, jak to u mnie wygląda. Quote Link to post Share on other sites
Kwachu01 Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Podeślij :) Quote Link to post Share on other sites
progressive Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 Da rade go zrobić dobrze za mniej niż tyle ile piszecie. Zespół cylindra jest jak najbardziej ok. Tłok można wymienić (zależy na czym kto chce jechać) ale nie jest to też konieczność. Silnik- przydałoby się, kable na samym początku, lufa i guma też. Dysza też - ja mam lonexa i daje bardzo fajne wyniki (chociaż, jak pisałem wyżej, u mnie stockowa też trzymała w 100% szczelność). Co do reszty bajerków to niekoniecznie. Ale to moje zdanie :icon_smile: nie trzeba sie z tym zgadzać. Zgadzam się że można to zrobić taniej. Zaszalałem z lufą i kupiłem też dość drogie zębatki. Pierdółki typu sorbo nie są konieczne ale jak sam pisałeś "zależy na czym kto chce jechać" i jak często chce/może wymieniać części z powodu ich awarii. Po za tym to dłubanie i ciągłe ulepszanie po prostu mnie cieszy :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted December 17, 2014 Report Share Posted December 17, 2014 To na tanich częściach nie da rady zrobić dobrze ? (pytanie celowe) ;> Mi się jakoś udawało składać repliki na tanich częściach, pod jebitne fpsy i jakoś nie rozlatywały się szybko- raczej nadal dobrze służą innym. Ale już bez oftopa. Zdjęcie zawieszenia u mnie - oczywiście idzie przełożyć je na drugą stronę. Jak się spisuje ? Rewelacja. https://drive.google.com/file/d/0B5ttjQNWGoSGeTlZS2l5bG1UNjQ/view?usp=sharing Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.