Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AS VAL [LCT]


Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nie, wymienię różnicę.

1) Nie porównywałem ogólnie budowy szkieletu, jednak chyba nieznacznie różni się on ogólną budową szkieletu w stosunku do GB NV.

2) koszyk silnika też jest inny, jednak idzie dopasować dedykowany pod AK odpowiednio podpiłowując niektóre elementy (Koszyk AK NV do WAŁ/WSS)

3) Prawdopodobnie różnią się one przerywaczem ze względu na inne rozwiązanie selektora w WSS/WAŁ.

3) GB w AS WAŁ/WSS ma fabrycznie łożyska kulowe 9mm. Natomiast repliki z serii NV, z którymi miałem do czynienia (AK-74M, RPKS-74MN), posiadają łożyska ślizgowe 6mm.

4) WSS/WAŁ posiada prowadnicę sprężyny stalową, łożyskowaną. Seria NV niestety każda posiada plastikową z czymś, co ma być łożyskiem ciernym -> najsłabszy element GB od LCT.

5) GB z serii NV w stocku posiadają mocniejszą sprężynę - coś koło M120-130. WSS/WAŁ ma coś koło M90-100.

6) Nie wiem jak nadal w serii AK-74M NV, jednak w RPKS-74MN i WAŁ/WSS różnią się tłoki. Oba posiadają pełną stalową szczękę, jednak w AK tłok był z przezroczystego tworzywa - jak komory HU Boyi, a RPKS-74MN/WAŁ/WSS posiadają tłoki z czerwonego tworzywa, podobnego do tych w starszych tłokach od Systemy.

7) Wydaję mi się, że silniki we Wale/WSS posiadają ciut słabsze magnesy jak w AK z serii NV.

8.) Jak nadmieniłem wcześniej, dysze nieznacznie się różnią. Standardowa dysza do AK jest dosłownie minimalnie dłuższa od tych w Wale/WSS. Testuję aktualnie dyszę SHS u siebie, póki co wszystko działa.

 

Reszta jest raczej ujednolicona.

Edited by Johnnie Walker
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

W moim wałku mam taką przypadłość, że na singlu co jakiś czas poleci mi dublet. Widziałem gdzieś na forum "przy okazji" info na ten temat, jako możliwy powód podane było przesunięcie się komory. Jednak nie mogę tego znaleźć ponownie.

Czy miał ktoś podobny problem? Sam podejrzewam komore HU, która miałaby przepuszczać 2 kulki (rozwiązaniem temat z nawiercaniem komory od strony wlotu kulek).

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Rozkładał ktoś może już tłumik na części pierwsze? Zastanawia mnie jak jest zbudowany od strony muszki. Czy jest tak jak myślę, czyli dystans stabilizujący lufę od przodu (tworzący taka małą komorę w tłumiku) unieruchomiony poprzez wciśniętą przednią (okrągłą) płytkę/czoło tłumika?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nie posiadają. Zdemontowany jest przełącznik auto, ale znajduje się w kartonie. Żeby go zamontować trzeba wyjąć GB, ale NIE TRZEBA rozkładać samego GB. Wystarczy wsunąć dzyndzla i już.

 

Cena jest najniższa na starym kontynencie. Sprowadzenie z Hiszpanii albo Węgier to już niestety +40EUR minimum.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Ja osobiscie caly stock wyrzucilem poza cylindrem. Mieszkam w IE wiec u nas ograniczenie niestety do 1j. Do srodka poszla PDI 6.08 do tego SHS tlok, zebatki 13:1, chimera, zielona systema, sorbo pad, sprezyna m120 , high torque Lonex a2 , podkladki, zmienilem dystanser na grubszy przez co od razu mam nacisk na kulke i moglem tak kombinowac ze na zero hu juz mi podkreca a mam tego 1j. Jakos trzeba radzic. W planach mam powrot do Pl za jakis czas wiec bede kombinowac teraz z gearboxem retro arms plus ich komora i od razu zrobie sobie tutaj guna pod PL zeby tylko wrzucic sprezyne

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...