Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Shephard's Tactical


Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Generalnie tak.

Odpruł się kawałek rzepa przy cummerbundzie, którym zapina się kamizelkę.

Puściły też szwy przy comfortpadzie. Generalnie odesłałem, naprawił i teraz działa dobrze.

Może być przez to, że mam chyba najwcześniejszą wersję tej kamizelki.

Generalnie polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

A ja opowiem swoją historię związaną z tą firmą i prosiłbym każdego przyzwoitego człowieka o przeczytanie tego co napiszę.

Na początku lutego zamówiłem JPC za 260 zł oraz pas operacyjny za 80 zł. Do wyboru mamy pas zwykły za 65 zł oraz operacyjny za 80 zł. Różnica jest taka "Zwykly to stała klamra, operacyjny to z pasem wewnetrznym, pozwalającym po przelozeniu przez szlufki nosic kaburę", to wypowiedż producenta na swoim profilu na facebooku po tym jak ktoś spytał się jaka jest różnica w tych pasach. Za przesyłkę zapłaciłem z góry 362 z groszem. Paczka nadana została 09.02.2015 jednak poinformowano mnie że pracownik popełnił błąd i dostanę samą kamizelkę a pas dojdzie w oddzielnej paczce. Nie miałem z tym żadnych problemów, kamizelkę otrzymałem 10.02.2015. Za pasem czekałem do 13.02.2015 i ponownie napisałem do producenta że nic mi nie doszło. Pracownik odpisał że wyślę nową sztukę w przyszłym tygodniu a jeżeli otrzymam poprzedni pas to mam go odesłać na ich koszt z powrotem. Minęło kilka dni wg. producenta nowy pas został wysłany 20.02.2015. Pas otrzymałem dzisiaj, otworzyłem paczkę a tam ? Nie ma pasa wewnętrznego czyli w sumie rzeczy która w ogóle umożliwia noszenia pasa na biodrze. Dostałem za to ładownicę do magazynku do broni krótkiej w atacs-ie. Sprawa nie wyglądała by tak żle gdyby nie to że od 2 tygodni prosiłem się producenta aby podał mi dowód nadania tej pierwszej paczki ponieważ chciałem złożyć na poczcie reklamacje i za każdym razem nie otrzymałem odpowiedzi na ten temat. Dostałem jedynie numer tej drugiej paczki w ten Poniedziałek chyba, gdzie przy próbie śledzenia w Poniedziałek nie pojawił się żaden wynik, wynik pojawił się dopiero w wtorek popołudniu. Wg. mnie sprawa jest jasna. Producent z jakiegoś powodu w ogóle nie wysłał pierwszej paczki ponieważ do tej pory nie otrzymałem dowodu nadania za tą pierwszą paczkę. Napisałem o wszystkim producentowi dzisiaj w południe do teraz nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czemu w tym pasie nie było pasa wewnętrznego ? Na to pytanie ciężko mi odpowiedzieć, wg. mnie to przejaw zwyczajnego debilizmu. Nie miałbym żadnego problemu gdyby napisano mi że pas dojdzie za miesiąc z jakiegoś powodu ale nienawidzę nieuczciwości i kręcenia. Czekam na jasną odpowiedż producenta, jeżeli sprostuje sprawę i doślę mi pas wewnętrzny to dam znać. Na razie panowie z Shephard's Tactical mają gdzieś pojedyńczych klientów.

Pozdrawiam,

Edited by Chriso
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pas wewnętrzny jest oddzielnie, bo sam ostatnio składałem zamówienie.

Teraz ja powiem parę słów od siebie. Jeżeli chodzi o same wykonanie to za te pieniądze ciężko coś znaleźć coś lepszego pod względem materiałów i wykonania. Mam JPC i sobie bardzo je chwalę.

Jeżeli chodzi o samą obsługę klienta to tutaj można by było troszkę nad tym popracować... Sam oczekiwałem trochę długo na kamze, było wysyłanych parę pw na fb. W ostatniej chwili jak już miałem zrezygnować to dotarła.

 

Oby wzięli sobie do serca nasze uwagi ;)

Edited by Visct
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Również u nich zamawiałem, jeśli chodzi o kamizelkę to zgodzę się z berni69, po włożeniu magazynków i szit-pianki są problemy z dopięciem rzepów, a jeśli chodzi o obsługę, to mogliby trochę popracować, na zamówienie trochę czekałem, jakieś 3 tygodnie od czasu złożenia wysłali tydzień po umówionym terminie. Ogólnie pozytywnie ich oceniam, mają jeszcze trochę pracy przed sobą ale miejmy nadzieję że się wyrobią:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Mam pas w multicamie od Sheparda.

Przyszedł za mały.

 

Bez szelek pas V.2 z wewnętrznym bayonetem obraca się i pod większym obciążeniem leci (oczywiście wiem,że inaczej było by z szelkami).

 

Ogólnie jak na razie jestem zadowolony. Bez zbędnych wodotrysków. Szelki od PS Tactical Thor nie podchodzą

Link to post
Share on other sites

U mnie również były braki w paczce, mianowicie brakowało pasa wewnętrznego. Shephard's Tactical zobowiązał sie do dosłania brakującego pasa i już kilka tygodni jestem zwodzowy. A to zapomnieli wysłać, a to pomylili adresy, a to wysłali listem poleconym. Totalnie olewanie ludzi. Pierwsza paczka było niewielka, kolejne miały byc większe z razji unifikacji oporządzenia. Ale Shephard's Tactical nie będzie go dla mnie robił.

 

Totalnie nie polecam Shephard's Tactical.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

A ja podzielę się dość dziwną historią.

 

Na początku lipca złożyłem u ST specyficzne zamówienie na panel przedni/ładownicę do kamizelki "a'la" JPC. Zamówienie zostało przyjęte, opłacone i potwierdzone. Otrzymałem informację, iż panel zostanie wysłany w poniedziałek 6 lipca, następnie w środę 8 lipca otrzymałem informację, iż zamówienie gotowe jest w 50% a wysyłka nastąpi do końca tygodnia. Po moich kolejnych zapytaniach i braku jakichkolwiek konkretów 17 lipca otrzymałem następującą odpowiedź:

 

"Twoja przesyłka została wysłana w tym tygodniu listem poleconym. Jak wrócę do pracy po weekendie to podam nr przewozowy, nie jestem w stanie teraz, bo wyjechałem z dzieciakami :("

 

No tak, dzieciaki rzecz ważna. Czas, jaki upłynął od momentu złożenia zamówienia oraz fakt, iż nie otrzymałem żadnego awizo z poczty jasno jednak wskazują, iż zamówiony przeze mnie towar w ogóle nie został wykonany, a co dopiero wysłany. Widząc podejście do zamówienia - oraz w obawie, że poznam historię reszty rodziny nim zobaczę zamówiony panel - mailem z dnia 20 lipca poinformowałem o odstąpieniu od umowy i poprosiłem o zwrot wpłaconej wcześniej kwoty. Otrzymana odpowiedź trochę mnie zdziwiła:

 

"Dobrze, nie ma problemu, pieniądze zwrócimy, aczkolwiek prosiłbym o informację, czy paczka doszła/nie doszła, jak dojdzie proszę zatrzymać, nie mam wpływu na PP, a wciąż nie wróciłem do pracy. Dla nas to też strata :( Przepraszam, że się zawiodłeś."

 

Po pierwsze - nie pamiętam żebyśmy przechodzili na "Ty", ale to szczegół :D. Znacznie poważniejsze jest podejście do - niedoszłego - klienta. Mam się rozpłakać po tym rzewnym wyznaniu? Zamówiony panel nie jest artykułem pierwszej potrzeby a ja sam nie jestem z tych, co to "płacę i wymagam", jednak jakiś poziom relacji klient - sprzedawca/usługodawca powinien zostać zachowany. Nie interesuje mnie zatrzymywanie zamówionego towaru mimo zwrotu pieniędzy, chętnie za niego zapłacę. Jednak najpierw trzeba go wykonać! Takie zwodzenie ludzi nie jest nawet dziecinne, jest po prostu żenujące.

 

Swoją drogą w obecnych czasach chyba każdy może mianować się taktycznym krawcem i potem powstaje takie DUPA TACTICAL, gdzie babcia jakiegoś cwaniaka zasuwa na maszynie bo trzeba skończyć zamówienie dla takich namolnych upierdliwców jak ja, co to bezczelnie zawracają głowę i jeszcze sami kasę do ręki wciskają :D Śmieszności całej sytuacji dodaje fakt, iż tydzień po złożeniu zamówienia w ST zamówiłem kaburę od Wujka Sama. Dobry kontakt mailowy ze sprzedawcą, zaś kabura pojawiła się u mnie w domu po 2,5 tygodnia od daty opłacenia zamówienia. Ładownicę od ST nadal zobaczyłem jak świnia niebo.

 

Zdecydowanie nie polecam Shepard's Tactical.

Link to post
Share on other sites

Po dłuższym namyśle również zdecydowałem się na zakup kamizelki u Shephard's.

Kompletne zamówienie złożyłem dnia 10.07.2015. Dostałem informacje że zamówienie zostanie zrealizowane po 15.07. Kolejne dnia dostałem wiadomość że kamizelka następnego dnia zostanie ukończona a wysyłka nastąpi w poniedziałek. Opcja była tylko za pobraniem...Zostałem zapewniony że paczka wtorek/środę powinna się u mnie pokazać.Trzy razy pytałem się o nr.trackingowy..bez skutku...Od tygodnia PW na Fb milczy...

Szkoda że tak olewają klienta,widać że nie jestem pierwszym przypadkiem w tym całym cyrku...

 

Liczę na to że w tym tygodniu sprzęt się u mnie pokaże.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...