Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MSBS Bezkolbowy


Recommended Posts

Witam Panowie

Zaczynam ten wątek bo będzie dla mnie motywujący aby kontynuować prace. Wymarzyłem sobie MSBS w układzie bezkolbowym. Technika powstawania druk 3d wzmocniony żywicą i włóknem szklanym. Jeśli macie dobre zdjęcia z MSPO itd to prosił bym wklejać lub linkować. Pierwsza faza to odtworzenie kształtów w oprogramowaniu CAD i druk. Jednak nie mogłem się powstrzymac i puściłem już foregrip jutro będzie gotowy. Na zachęte wklejam screen z CAD'a. Prawdopodobnie gearbox będzie V3 z lekkimi zmianami z położeniem silnika.

th_rend1_zpsa11d5188.jpg

Link to post
Share on other sites

W miejscu gdzie wychodzi połączenie klejone zastosuj schodek aby łatwiej było dopasować klejone części.

I zwiększyć powierzchnie styku. Do klejenia body polecam Bison plastic adhesive w chińskich replikach sprawdza się idealnie.

 

Jak wychodzi z kosztami wydruku? Przykładowo ile kosztuje wydrukowanie chwytu przedniego[sam materiał]?

 

Może najpierw stworzysz tył repliki żeby można było pracować nad zamontowaniem gb? W czasie gdy reszta będzie się tworzyła.

Link to post
Share on other sites

Schodek nie ma sensu. Bo wydruk i tak by się rozwarstwił przy mocnym uderzeniu. Będzie w całości wyklejony w środku matą szklaną z żywicą. Nie liczę kosztów wydruku, front to jakieś 6 godzin druku. Zresztą koszt materiału to najmniejszy koszt w całym druku.Front materiałowo wychodzi 5zł. Liczy się czas projektowania i czas druku. Na chwilę obecną i tak nie mam kasy na gearbox więc robię części "losowo" Dolna część komory to niewdzięczne modelowanie i się wzbraniam :icon_smile:, dziś powinien powstać w cad druk to myślę że z 2 dni potrwa. Chce najpierw wymodelować całą skorupę aby się składała. Gearbox i komorę zamka będę już pasował do gotowego body.

Edited by Beryl
Link to post
Share on other sites

Doszła komora zamkowa.

Troche krzywo posklejana ale wyprostuje się po wyklejeniu żywicą od środka.

th_DSC_0155_zps9f078483.jpg

th_DSC_0156_zps5d932648.jpg

 

Drukuje się teraz dolna część korpusu. Wymyśliłem już cięgna do selektora spustu i zwalniania magazynka. Gearbox V3 wejdzie po obróceniu koszyka do przodu

th_rend3_zpsbafe5e1b.jpg

Jeśli admin może niech poskleja posty

Link to post
Share on other sites

MSBS jest kompatybilny z ostrymi magami od M4 powinno spasować w replice.

 

Magazynki standardu Marui są krótsze od oryginału. Jedynie ICS robił dłuższe. Tutaj dobrze widać różnicę: http://www.intrudershop.com/mmc/aug/M4COMPARE/3.jpg Jeżeli chodzi się o gearbox to zawsze możesz pokusić się o v6 jak w P90 czy F2000 G&G.

 

No i przyłączam się do gratulacji. Z niecierpliwością czekam na dalsze postępy prac :icon_wink:

Link to post
Share on other sites

Magazynki standardu Marui są krótsze od oryginału. Jedynie ICS robił dłuższe. Tutaj dobrze widać różnicę: http://www.intruders...M4COMPARE/3.jpg Jeżeli chodzi się o gearbox to zawsze możesz pokusić się o v6 jak w P90 czy F2000 G&G.

 

No i przyłączam się do gratulacji. Z niecierpliwością czekam na dalsze postępy prac :icon_wink:

 

W kwestii magazynków, to wydaje mi się, że jeszcze G&G robił magazynki adekwatne do ostrych odpowiedników. Większość jest natomiast zmniejszana, by wystawało tyle co w oryginalne, gdyż w tym nie ma komory HU i magazynek wchodzi głębiej. Jeśli się mylę - proszę poprawić.

 

Co do samego pomysłu - wyraziłbym swoją opinię w dwóch słowach, ale są one niekulturalne.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...