Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 SRC + szkielet KA


Recommended Posts

Hej. Spotkał mnie pewien problem w replice, który z lekka przerósł moje możliwości i zdolności.

Sytuacja wygląda następująco.

Gearbox ze szkieletem KA złożony do kupy, ładnie spodkladkowany, nasmarowany i tak dalej - podpinam stokowy silnik od SRC, słychać dźwięk blokowanej zębatki przez antyreversal. Inny silnik już kreci bez problemu. Z początku stwierdziłem, ze winny jest silnik SRC, jednakże, przy innej replice kreci aż milo ( czyli oba silniki sprawne). Nie ma możliwości złego ułożenia kabli.

Szukałem zatem dalej w czym problem i sprawdziłem następujące rzeczy:

1. tłok SRC - sprawdzony w innej replice (agm + zębatki elementa), działa bez problemu

2. Silnik SRC - sprawdzony w innej replice( agm + zębatki elementa+tłok SHS), działa bez problemu

3. tłok + silnik - sprawdzone razem w innej replice(agm+zębatki elementa+tłok SRC, działające bez problemu

 

 

Podsumowując : podzespoły w szkielecie AGM działają bez problemu - natomiast te same podzespoły nie działają w szkielecie KA ( szkielet KA + silnik SRC + zębatki elementa + tłok SRC + reszta podzespołów SRC). Co może być tego przyczyna? Czy jest możliwość, ze silnik nie współgra ze szkieletem w jakiś sposób?

 

Mam nadzieje, ze nie wyszło mi z tego masło maślane ( chociaż czytając to, mam wrażenie, ze z lekka, ale chyba ładniej i bardziej czytelnie tego nie przedstawię.. )

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Wywal wszystko z gearboxa poza zębatkami. Skręć go dobrze na wszystkie śruby,wsadź paluch przez miejsce na cylinder i pokręć zębatką. Podczas przykręcania śrub połówki się ściskają,i jeżeli zębatki mają za mały luz, zaczną wyć,lub się zablokują.

 

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zamiana biegunów w okablowaniu,lub zblokowany tłok, Aby sprawdzić jak tłok śmiga wywal wszystko ze szkieletu,poza tłokiem,skręć na wszystkie śruby i porusz nim przez okienko cylindra. Powinien poruszać się swobodnie.

 

Co do współgrania. W przypadku przekoszenia silnika,gb po prostu będzie wył,lub też jest mała szansa,że powoduje w/w usterkę.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...