Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WGC Shop - Listopad - Szybkie Zamówienie


Recommended Posts

Jako, że jak zawsze zależy mi na czasie ilość osób/towaru ograniczona. wink.gif

Wysyłka UPS (Dostajecie nr trackingowy, po 7-10 dniach od wysłania paczka jest w PL).

 

Kontakt TYLKO przez mail - rzadko bywam na forum, a maila monitoruję na bieżąco.

 

Zgłoszenia i Przelewy zbieram do 17.11.2014 - Termin Zerowy - D-Day

 

 

Jak zamawiać (KONIECZNIE postępuj wg. poniższej instrukcji, gdyż w przeciwnym razie mail może nie przejść przez detektor Spamu):

 

1.Wysyłasz na mój mail ebk4life(malpka)gmail.com:

 

a) temat: WGC-11-WMASG-*Twój Nick (taki sam będzie tytuł przelewu),

b) Co chcesz zamówić: nazwa,kod, ilość, link, + ew. rozmiar.

 

2. Wysyłam Ci wstępną wycenę.

Akceptujesz lub rezygnujesz.

Z potwierdzeniem konieczne jest wysłanie maila zwrotnego ze swoimi danymi do wysyłki towaru(adres, aktualny nr kontaktowy).

 

3. Do D-Day czekam na przelewy - brak przelewu i kontaktu rozumiem jako rezygnację z zamówienia.

4. W dzień D-Day + 1 wysyłam i opłacam zamówienie.

5. Paczka dochodzi do PL, odprawa w UC i leci do mnie.

6. Rozliczenie zwroty/dopłaty i wysyłka przedmiotów do WAS.

 

Wszelkie info na temat zmian statusu zamówienia będzie w tym temacie - więc proszę o nie bombardowanie mnie mailami po 10 razy dziennie :icon_smile:

 

Poszczególne etapy zamówienia o których będę informował:

1. Wysłanie zamówienia do WGC,

2. Lista z Out of Stock,

3. Kompletowanie(pakowanie) paczki,

4. Wysłanie paczki przez WGC(nr do trackingu),

5. Przybycie paczki do UC,

6. Przybycie paczki do mnie,

7. Wysłanie listy o zwrotach/dopłatach

8. Wysłanie paczek do Was - Zakończenie zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Na bieżąco w Twoim wypadku to ile razy w ciągu dnia/tygodnia? Wysłałem maila w nocy, więc wolę się upewnić bo nie wiem czy doszedł.

 

Ja wysłałem maila dwa dni temu i też nie ma odpowiedzi ale cierpliwie czekam na wycenę. Być może jest to bardziej czasochłonne niż nam się wydaje.

 

A tymczasem jesienne promocje w lokalnych sklepach przemijają :)

 

Proponowałbym założenie osobnego maila dla takich zamówień. Gmail ma fajną opcję automatycznej odpowiedzi w przypadku nieobecności. Można by ją tu wykorzystać do udzielenie jakiejś informacji zwrotnej np. o przybliżonym czasie oczekiwania na wycenę lub jestem zajęty odpowiem do 5dni. Zawsze to jakaś pomoc dla zainteresowanych.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Problem jest taki, że czasami maile utykają w spamie (nie wiem chyba niektóre ksywki w tematach są zbyt podejrzane ;) .

Jak komuś się śpieszy to zawsze można podesłać Pw - bo konto wmasg mam powiązane z innym mailem i dostane po prostu drugie powiadomienie, choć nawet w "natłoku" innych spraw staram się nie wyceniać rzadziej jak 2-3 dni.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...