Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik pęknięta blaszka.


Recommended Posts

Opcje masz dwie - lutowanie przy pomocy odpowiedniego topnika do łączenia metali miękkich o różnej temperaturze topnienia (ok. 14 złza butelkę), albo kup najmniejszą wsuwkę "męską" w sklepie elektrycznym, przypiłuj, odkręć śrubkę mocującą obsadę szczotki, umieść wsuwkę, przykręć śrubkę. U mnie to drugie rozwiązanie funkcjonuje bez zarzutu.

Link to post
Share on other sites

O lutowaniu samej urwanej końcówki zapomnij. Może i się jakoś da, ale szkoda zachodu. A bez zdejmowania szczotek i blaszki to już w ogóle.

 

kup najmniejszą wsuwkę "męską" w sklepie elektrycznym, przypiłuj, odkręć śrubkę mocującą obsadę szczotki, umieść wsuwkę, przykręć śrubkę.

 

Po przykręceniu konektorka śrubką kabel będzie po drugiej stronie silnika, co może spowodować drobne problemy z okablowaniem, aczkolwiek to już zależy jak kto miał je zrobione.

 

 

Ja po prostu przylutowałem odpowiednio dogięty, spłaszczony i przypiłowany konektorek na spód oryginalnej blaszki i położenie wtyku się nie zmieniło. Wszystko jest prawie jak oryginalnie.

 

 

Można też przylutować kabel na stałe do silnika, ale ja jestem przeciwnikiem takich rozwiązań.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...