Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 DTW [G&D]


Recommended Posts

Witam

Niedawno spotkałem się w sklepach zagranicznych z ową repliką.

Czytając opisy producenta, jest to niby kopia Systemy PTW z małymi zmianami.

Jest niby gorsza od Systemy PTW w pewnym stopniu, ale lepsza od CTW i A&K PTW.

Jak zauważyłem różnice są w Upperze, oraz prowadnicy kolby oraz komorze Hop-UP, gdyż zastosowano motyw z replik ICS'a. Przeglądając strony "ersoftowe" fora, komisy etc. etc. etc. dowiedziałem się jak na moje wymagania za mało, by byś skłonnym do zakupu owej repliki.

Przez oglądanie filmików na YouTube napotkałem się z błędami repliki, niedoróbkami lekkimi jak np ruszająca się jak w AEG'u kolba, oraz niekiedy lekkie nadlewki na tłoku.. Ale mniejsza o to.

W tym poście chciałbym się skupić na tym całym " planetarnym Gearboxie ", który niby ma duże powiązanie z GB Systemy PTW. Czy wszystkie zębatki są taką samą konstrukcja jak w PTW ??

Czy ECU i MOSFET można podmienić w G&D z PTW/FCC, oraz czy cylindry współgrają z PTW do G&D ??

 

Kolejnym plusem jaki zauważyłem przy tejże replice jest współgranie magazynków oraz silników Systemy.

Czy jest ktoś, kto posiada tę replikę i byłby w stanie napisać w poście lub na PW pewne informacje na jej temat ??

Z góry dziękuję za odpowiedzi :icon_smile:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Z tego co kojarzę to w pierwszych seriach elektronika nie była kompatybilna. Jednak teraz to już są zamienniki do każdej PTW. Niedawno montowałem w PTW kolegi mosfet G&D i dział bez problemu. W komplecie były kable do starej wersji i nowej. Generalnie szukaj pod nazwa DTW. Ja bym chyba wolał kupić A&K w Polsce i mieć gwarancję a co do części, to tanieją, jednak nikt nie mówił ,że będzie tanio. Co do samych zębatek to się nie wypowiem bo nie widziałem żadnych, ale pewnie są takie same.

Link to post
Share on other sites

Mam, używam i o dziwo jest bezawaryjne. Gigantyczną przewagą nad A&K jest praktycznie bezproblemowa dostępność wszystkich części zamiennych. U mnie zmieniony został tylko tłok na SHS i mosfet na micro, teraz leci komora RWA. W planach mam jeszcze lufę EdGiego. IMO pomimo brzydszego wyglądu zewnętrznego sprawuje się lepiej od repliki A&K.

Replika obecnie w pełni kompatybilna z SYSTEMA, poza ECU i mosfetem (te można wymienić na systemę ale trzeba w parze).

Co do zalet dla mnie (może to wady dla innych):

-Pasują kolby od AEGów

-Pasują szyny,chwyty od AEGów

-Tłumiki płomienia 14 ccw (standard AEG)

 

U mnie lufa się nie kołysze, niemniej wykonanie do systemy się nie umywa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...