Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

lukira zabawny z Ciebie gość :) 20-30 w ciągu pół roku? Nie mam pojęcia ile ich założyłem; jednym razem to było 10 na miesiąc, innym razem 40. I tak licząc od ponad 4 lat od kiedy te sprężyny są na naszym rynku, to będzie hmm... Chyba sporo, nie?.. To skalowanie prędkości wylotowej (nie wagi) dla niektórych z tych sprężyn co rozpisałeś, to wygląda dla laika całkiem mądrze. Ale tak nie jest.

 

I jeszcze jedno: piszę tu PRYWATNIE i nie nawiązuję do miejsca mojej pracy co by kryptoreklamy nie czynić. Zresztą jeśli byłoby inaczej to napisałbym o jednym i drugim przypadku? :) Więc daruj sobie uwagi o wybaczaniu czy pośmiewisku.

 

matich z tych głowic co podałeś możesz brać dowolną. Obie są ok. Głowica aluminiowa ma większą masę i przez to zwiększa szansę na uszkodzenie GB. Ale dopiero przy nieszczelności układu cylindra. Rodzaj cylindra ma znaczenie tylko przy długości lufy. A jak masz wątpliwości czy uda Ci się dobrze to poskładać to wyślij komuś z Gildii bo chłopaki mimo iż bywają czasem pomiędzy nami różnice zdań (np. jak w tym temacie) to poskładają Ci to dobrze :wink: Ale jeśli się okaże, że montaż tych paru części przerasta możliwości tego, który to składał no to pisz na mój priv.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Luglo:

 

M4 G&P (tłok SHS 14zębów, BU Systemy, guma systemy precka 363mm systemy, M135 Elementa):

- zmień jakość na 480p.

 

G36K JG (tłok SHS 14zębów, zestaw cylindra stock, dysza stock, prowadnica łożyskowana SHS, gumka hu zielona G&G, M125 Element):

 

Oba pomiary na Rocketsach 0.2 (których de facto nigdy więcej nie kupię;) ).

 

 

Innych Elementów na filmikach nie mam niestety nagranych...

 

 

W głowicach tłoka nie chodzi tylko o masę... Chodzi o materiał. Aluminium gorzej tłumi drgania niż plastik... Weź to pod uwagę.

Link to post
Share on other sites

Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy...

Link to post
Share on other sites

Znalazłem, że cylinder typ 0 pasuje do luf powyżej 450mm. Ja mam lufę ok 400mm bo wymieniałem na systemę, ale replikę kupiłem używaną już z tym cylindrem w środku, a w stocku lufa ma długość ok. 270mm... Co robić? Wymieniać cylinder? Szczerze to nie chcę wydawać na niego pieniędzy...

 

To nie jest cylinder 0. Tylko tak wygląda z zewnątrz, a wewnątrz jest specjalnie oszlifowany tak że tłok łapie szczelność po ok 3-4 cm

Link to post
Share on other sites

To jest typ 0;) G&P szlifuje wszystkie cylindry. Jak nie łapie od samego początku to jest dobrze;)

 

Przykład:

m4 G&P, które robiłem - full stock z gumą systemy bodajże.

Mierzone 390fps.

Otwieram, szczelność łapie tak dopiero po 2-3cm. Uszczelniam, tak, że łapie od samego początku. Składam i 370fps. Wymieniam cylinder na typ2, szczelność łapie od razu za dziurą i wynik widać tutaj:

 

;)

Link to post
Share on other sites

Są dwa sposoby. Grubsza uszczelka. Dwa, odwrócić cylinder i uszczelnić teflonem.

 

Jak dasz grubszą uszczelke to będzie szczelnie w szlifowanej części, a zbyt ciasno w części nieoczlifowanej.

Szlif jest szerszy od głowicy cylinda i będziesz miał nieszczelność w końcowym ruchu głowicy tłoka.

Link to post
Share on other sites

mafo: ciekawe jest to co mówisz i niegłupie. Pytasz jak uszczelniłem? Wymieniłem uszczelkę na inną.

 

W wcześniej miałem też szlifowany i jakoś o dziwo jak wrzuciłem głowice wyciszone systemy to same z siebie się uszczelniały od samego początku, a przy wyciąganiu przy zatkanej prowadnicy dyszy normalnie luźno;)

 

Więc wszystko zależy nie tyle od grubości samej uszczelki co od średnicy i jakości;)

Link to post
Share on other sites

To przetestuj M125 i M135;)

 

Je głównie pchałem, bo są najbardziej uniwersalne. M115 wsadziłem 2 i to dość dawno i obie dały koło 430fps.

 

M125 Elementa dają zawsze 450-490fps (zależy od reszty układu), natomiast M135 490-550fps.

 

Dzisiaj w swoim AKS74U JG na M125 Elementa wycisnąłem 480fps.

 

Element wg mnie robi porządnie:

- sprężyny (ale wychodzi na to, że tylko M125 i M135)

- silniki (piekielnie mocne i szybkie)

- komory HU (kopie KA)

- tłoki (szczególnie z metal szczęką)

 

Coś pominąłem?

 

A odnośnie sprężyn polecam przetestować G&G. Dają mniej fps niż Guarder, ale stabilniejsze;)

 

Film poglądowy:

Link to post
Share on other sites

Testowałem je też i powiem Ci, że dosyć szybko się zbijają, zdecydowanie za szybko.

 

Wszystko fajnie ale ELEMENT'a już nie będzie... Skończył się. Może ktoś przejmie schedę ale od prawie roku nie ma opcji na nowe dostawy. Może coś się zmieni, ale nie zanosi się póki co.

Link to post
Share on other sites

Więc tak... Kupiłem wyżej wymieniony tłoczek oraz łożyskowaną głowicę tłoka... i mam problem ponieważ po założeniu głowicy tłoka wraz z łożyskiem, raz że nie pasują do tego tłoka, dwa jest zbyt grube aby wejść w całości do cylindra i wtedy zębatka tłokowa bierze nie pierwszy lecz drugi ząb... Ominąłem owe problemy, wywalając łożysko...

I inie wiem czy jest dobrze, że wszystko uszczelnia się już od samego początku ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...