Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Skłaniam się ku wyborze:

-Tłok SHS 15 czy 14 zębów?

-Zębatki SHS 13:1 (muszę jeszcze doczytać czy dobre, gdzieś wyczytałem, że do 120-130 lepsze by były 16:1)

-Mblock

-Łożyska kulkowe (czy g&p nie ma ich w stocku?)

-Cicha głowica systemy

-Hair trigger + mosfet 3.20 merf

-Jakiś silnik high torque

-PDI i jakaś gumka (już mam)

-Porządna sprężyna 120 (guarder zdaje się to już nie stary dobry guarder)

-magazyn kulek

 

Można już zamknąć listę? (przynajmniej na razie).

Link to post
Share on other sites

To znaczy z auto nie korzystam w ogóle (myślałem nawet, czy by nie zablokować, ale po co?) Rofu wysokiego nie chce z tego względu, bo to jednak większe obciążenie dla repliki, a przynajmniej tak słyszałem. :icon_razz:

Z zębatkami nie jestem pewien, sporo z Was mówi 13:1, więc skłaniam się ku takiej przekładni. Core zdaje się do sprężyn >110, więc nie bardzo @core chyba będą ok , muszę doczytać.

Czas mam (mr. Poldeck zdaje się wraca 30 listopada), więc na coś porządnego można dozbierać.

 

@Czy jest sens się pakować w M-blocka? Właściwie uniemożliwia mi to założenie porządnej komory (madbull ma fajnie, że kulki nie wypadają, a przy przeładowaniach zawsze to trochę kulek :P) Może po prostu listwy założyć, a jak szkielet pęknie to CNC?

Edited by Alexanderexis
Link to post
Share on other sites

Panowie nie przesadzacie ?

Kolega będzie strzelał tylko semi. Potrzebuje dobrej lufy , gumki, kulek, mosfet z AB najlepiej merf 3.2. ( odpowiednio zainstalowany) i teraz albo szybki silnik i lipol 2S duża pojemność i wysokie C lub silnik standard i lipo 3S o dobrych parametrach -to ma mieć 440 fps więc nie wydziwiajcie naciągając na koszta.

Link to post
Share on other sites

Do tego co masz dorzuć głowicę tłoka, bo ta od G&P lubi pękać i tracisz wtedy troche fpsów. Zebatki kup 13:1 bo poprawią trochę reakcję na spust. Nie aż tak jak wrzucenie np. lipolka 11.1V, ale wtedy masz większe ryzyko, że coś się posypie. Żadnych merfów, smerfów itp. Weź najprostszy mosfet z AB i Ci wystarczy, skoro i tak nie używasz auto. No i stalowy przerywacz o którym zapomniałem wspomnieć.

 

W sumie do szybkiego śmiagania na semi przydałby Ci się spust z regulowanym skokiem (Promyk takie robi) i hair trigger.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam! Od prawie roku posiadam stockową emke od gp, dokładniej ten model: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2522&name=G&P_-_COLT_M4A1_4_Position_Stock_-_GP281 i mam do wydania 1000 zł na jej tuning. Chciałbym osiągnąć 440-450 fps. Na pewno chciałbym wymienić silnik (aktualnie posiadam g&p m120 high speed) na silnik m130 high speed, wymienić kable na niskooporowe i zrobić mosfet, kupić alarm do lipo i lufę precyzyjną. Jakie części polecacie i co jeszcze można by było zmienić w tej emce? Dodatkowo koszty serwisanta bo sam tego nie zrobię, bo po prostu nie potrafię, a wszystko czego dotknę się psuje. :P

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Pytanie do znawców tematu - czy połączenie szkielet G&P + mblock + sp130 Guarder'a nie grozi pęknięciem body (Vltor)? Sporo się ostatnio słyszy o szkielecie Retro arms, ale czy przy takiej sprężynie to nie przesada?

Druga sprawa - przy lufie 469mm (Promyk) jaka konfiguracja zespołu cylindra byłaby godna polecenia? Myślałem nad 1) ciche głowice Systemy + normalny cylinder (typ 1?) czy może 2) bore-up Guarder/Modify (także kwestia typu cylindra). Cena w sumie podobna, ale co wybrać i dlaczego? :)

 

Dzięki ;)

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, tak więc zostanę przy mblock'u.

Czy ktoś mógłby podzielić się jeszcze wiedzą w temacie borka? Poważnie zastanawiam się na Guarder'em, tylko nie wiem czy wersja z cylindrem M4 czy M16 będzie przy lufie 469mm bardziej odpowiednia (chyba że jest lepsza opcja na zespół cylindra)

 

Pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Do 400mm dajcie typ2. Powyżej 460mm dajcię typ1. Dla mnie BU powinno być stosowane przy lufach powyżej 590mm. Poniżej tego zwykłe średnice ale pomijam ten fakt.

Zawsze lepiej brzmi jak się chwali ktoś replika i mówi/pisze że ma BU :teeth:

Link to post
Share on other sites

W Waszych wypowiedziach nie czuć zbytniego entuzjazmu w kwestii bore up :icon_razz2:

Czyli lepiej sprawdzi się zestaw ciche głowice Systemy + zwykły cylinder typ 1 ? W tym temacie akurat lans mnie nie obchodzi, liczą się osiągi, tylko nie wiem dlaczego właśnie nie-bore up, skoro teoretycznie powinien poprawić osiągi nie zwiększając obciążeń w gearboxie, chodzi może o wytrzymałość/wykonanie?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam

Niedawno kupiłem M4 Sentry G&P i chciałbym zwiększyć szybkoszczelność, w gearboxie siedzi:

- Zębatki shs 18:1

- tłok shs (metalowa szczęka)

- głowica cylindra ultimate wyciszona

- dysza uszczelniona ultimate

-głowica tłoka Modify POM

- cylinder SHS typ 2

- sprężyna 120 ultimate

- silnik JBU High Torque

- mosfet Gate AB

Zastanawiałem się nad takimi zębatkami

http://azteko.pl/ultimate-zebatki-high-speed-m100-m130-16595-p-2664.html

Chyba że polecicie coś innego.

Całość chodzi na baterii 7,4 V ale reakcja na spust jest słaba (lepszą mam w kwa na oryginalnych zębatkach i silniku Tornado). Mam też inny problem nie zawsze jest ogień pojedynczy, wymieniłem kostkę stykową na ultimate i zastanawiam się czy nie wymienić też przerywacza tej samej firmy.

Z góry dziękuję za odpowiedz.

Edited by buli313
Link to post
Share on other sites

Podstawa to bateria o większym napięciu --> 11.1V. Na 7.4V nie osiagniesz jakiejś super reakcji na spust bo to po prostu za mało i silnik nie jest w stanie dać z siebie wszystkiego.

Zębatki Ultimate nie są najlepszej jakości, dużo lepiej wyjdziesz jak kupisz SHSy/Core z przełożeniem 12:1 ew. 13:1.

Zmieniasz zębatki i lipolka na mocniejszego i reakcja na spust robi się super :icon_biggrin:

 

Co do semi to do sprawdź przerywacz bo może być wyrobiony. Jak musisz go zmienić to w konfiguracji zębatki SHS i styki Ultimate weź aluminiowy przerywacz RetroArmsa. Pasuje idealnie. Biorąc np. stalowy SHSa musisz kombinować, bo odcina dopiero po wciśnięciu spustu prawie do końca, także do tego momentu masz full auto i dopiero potem odcina. Bardzo łatwo to rozwiązać dokładając taki pin w kostce :

p1020053s.jpg

 

Albo skracając tą blaszkę w kostce która zwiera styki ( tak żeby zwarcie następowałem dopiero po pełnym wciśnięciu spustu ). Jednak nie jest to opcja Drop-in, a nie każdy lubi kombinować :icon_biggrin:

Edited by adrIan
Link to post
Share on other sites

Zaraz zamawiam przerywacz RetroArmsa, zębatki znalazłem takie

http://azteko.pl/shs-komplet-stalowych-kol-zebatych-high-speed-121-p-9231.html

tylko nie ma w opisie do jakich sprężyn wytrzymują i czy dadzą radę przy 120.

Rozumiem że przy przerywaczu RetroArms nie będą potrzebne żadne przeróbki w kostce stykowej? Jeżeli tak to nie ma problemu widzę, że jest to bardzo proste. Jeżeli są jakieś lepsze/droższe zębatki to proszę napisz jakie i czy warto wydawać więcej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...