Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dual Sector Build


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tatadam!

 

Link:

 

Za radą Kolegi Renta poszedłem w normalny układ. Konfiguracja:

- DSG SHS

- środkowa 16:1 Big Dragon

- silnikowa no-name

- silnik HT

- M150

- prowadnica DSG SHS

- Jefftron MicroAB

- tłok SHS 14 stal

 

Pierwsze konfiguracja na M120 tak szybko działala, że urwała zęby na silnikowej, musiałem wymienić i wzmocnić sprężynę.

Link to post
Share on other sites

Niezły zestaw. Lecz wersja z mosfetem AB nie wiem czy będzie dobra. Większość pisze by dawać podstawowy.

Prowadnica dsg do sprężyny m150 może dać bardzo dużo fps i przy tej prędkości szkielet może się szybko poddać.

W swoim użyłem łożyskowanej do m165 i dała wynik na 0.25g 333 fps ,co dawało trochę za dużo na 0.2g ponad 360 fps.

 

Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam chodzi tu o ogień pojedynczy ,bo zdarzało się że w wersji ab potrafiło zablokować spust przy

bardzo szybkim wciskaniu go i obrót zębatek powodował blokadę czy jakoś tak. I się po prostu tak przyjęło.

Temat o tym był z 2009-2010 ,mosfety poszły do przodu. Więc teraz może być ok.

A jaką długość dyszy zastosowałeś ,bo jestem ciekaw :D

 

Edited by Rent
Link to post
Share on other sites

Ok, po kolei.

 

Nie mam takiego problemu, semi działa bez problemu. Dysza DF, ona ma ok. 20,5 mm z tego co pamiętam.

 

Tłok wyciąłem pod DSG, tak jak są tłok Retro pod to: http://gunfire.pl/eng_pl_8-Steel-Teeth-Piston-for-Dual-Sector-Gears-1152207531_1.jpg

 

Szkielet SHS. Jak padnie to padnie, są tanie. Ale zaobliłem mu ostre krawędzie, sorbo siedzi, Mblock, zobacze ile potrzyma. W planach do tego jest Ultimate, ale zobaczę czy chce mi się w to inwestować.

 

Lufa 300 mm, 345-350 fps.

Link to post
Share on other sites

Miałem przyjemność budowania SIGa 552 TM na DSG. Poniżej wstawie filmik i listę części. Generalnie replika podaje miodzio, wg chrono wyszło 345-350FPS i 55 k/s.

 

https://www.youtube....h?v=m0rqKZzb-v0

 

Najpierw wymienię części, które zostały z tego SIGa lub były wcześniej wymienione:

1. Szkielet V3 JG

2. Koszyk TM

3. Kostka stykowa TM

4. Komora TM

5. Precka promyka

6. Dysza protech

 

 

Zostało zrobione:

1. Zębatki MODIFY hi-torque Quantum Dual Sector Gear

2. Cylinder typ 0 Modify

3. M130 GUARDER

4. Głowica cylindra AE

5. Tłok do DSQ Retro Arms

6. Popychacz dyszy SHS do DSG

7. Prowadnica sprężyny SHS do DSG

8. Silnik F1 Torrnado GFC HT - przerobione na średni

9. Kable niskooporowe + MOSFET

10. Standardowy serwis czyli smarowanie i podkładkowanie

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Między 16:1 a 18:1 praktycznie nie ma różnicy.

 

Silnik i tpa, nie myślałem, że doczekam się tego określenia na wmasg. :icon_biggrin:

 

Bez dostępu do 10:1 więcej ciężko wycisnąć.

 

Mało FPS masz na zestawie.

Edited by AnR
Link to post
Share on other sites

Między 16:1 a 18:1 praktycznie nie ma różnicy.

 

Silnik i tpa, nie myślałem, że doczekam się tego określenia na wmasg. :icon_biggrin:

 

Bez dostępu do 10:1 więcej ciężko wycisnąć.

 

Mało FPS masz na zestawie.

 

Mało różnicy jak stosujesz "chińskie" zębatki. SHS'y 16:1 mają rzeczywiste przełożenie 17.28:1, dlatego ludzie się dziwią że kręcą podobnie.

 

Mam natomiast Lonex'a zębatki o rzeczywistym przełożeniu 16:1 więc jednak ciutkę powinno podbić. Ale myślę że więcej niż 5 RPS nie uzyskam. Zobaczymy jak się będą zgrywać z tym DSG.

 

Pozostają jeszcze SHS'y 12:1 (rzeczywiste przełożenie 12.65:1) które sobie bardzo chwalę w DMR'ce z frankentorkiem 28TPA, albo kupno silnika 22TPA (zdaje mi się że Tornado HT tyle ma).

 

Z tym że mnie mocno ogranicza bateria. W tej chwili ten zestaw pobiera chłodne 20 amperów na full auto. W AUG'u mam miejsca na maks 1600 mah 11.1 V baterię. Jak minę 30 amperów sprawa stanie się krytyczna.

 

Co do FPS'ów - zwróć uwagę że używam normalnej prowadnicy sprężyny, nie DSG. Wynik jest zgodny z manualem DSG od riot'a

 

w4ujDBY.png

Edited by matrigs
Link to post
Share on other sites

Jaka jest graniczna długości lufy przy stosowaniu DSG? Albo inaczej, jaka jest efektywna objętość powietrza tłoczonego przy jednym cyklu tłoka?

Teoretyzowałem sobie, że jeśli bore-up typ 0 daje maksymalnie ok. 25cm^3 powietrza, to 9-zębowy DSG da 25ccm*10/15=16,67ccm. Odpowiednio, 8-zębowy to ok. 15ccm. Daje to, przy założeniu strat 3ccm, lufy o długościach maksymalnych (16,67-3)/(3,14*0,3^2)=48,23cm oraz, analogicznie, 42cm. To jest takie proste, czy totalnie mylę się w którymś założeniu?

Pytam, bo myślę o zakupie UAR'a właśnie pod DSG, a tam jest dość długa lufa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...