Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[G&G] GC16 Warthog \ Wildhog \ Predator


Recommended Posts

Na SP120 Guarder'a powinieneś mieć o około 40-50fps więcej.

Poza tym zbyt duża pojemność cylindra względem lufy.

 

Sprawdź fps'y na cięższych kulkach, po przeliczeniu na 0,2g powinno być więcej. Jeśli nie, to masz nieszczelność.

 

Taka mała uwaga - cylindra nie poleruj bo ma powłokę teflonową. Jak zaczniesz polerować to ona się zetrze i będzie kupa.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites
  • Replies 535
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na SP120 Guarder'a powinieneś mieć o około 40-50fps więcej.

Poza tym zbyt duża pojemność cylindra względem lufy.

 

Sprawdź fps'y na cięższych kulkach, po przeliczeniu na 0,2g powinno być więcej. Jeśli nie, to masz nieszczelność.

 

Taka mała uwaga - cylindra nie poleruj bo ma powłokę teflonową. Jak zaczniesz polerować to ona się zetrze i będzie kupa.

Dlatego pisałem, ze nie był polerowany, od początku wydawał się w porządku + jak wspominasz teflon.

Co do cylindra - robiłem spory research na róznych stronach i po obliczeniach wychodziło, ze typ 1 będzie najlepszy przy 363mm lufie i cięższych kulkach. Przy 2 byłoby za mało według każdego rozpisanego stosunku cylinder : lufa jaki znalazłem. Głównie ze względu na sorbo, które zabiera dodatkowe cm3. Jeśli chodzi o szczelność, to jedyne co może być nie tak to dysza/gumka i najwyżej to będę jeszcze zmieniał.

 

Edit: na kulkach 0.32 było ~335fps czyli 1,67J.

Edited by MrGreeneye
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja w swoim Warthog'u 9 totalnie nic nie robiłem prócz wymiany lufy na guarder 363 i mam 425-430 fps na 0,2 kulce,

zasięg 50m cel 20x20 cm prawie każda w celu.

Optyka - luneta + mini kolimator na niej.

Zasilana 11,1 v od turnigy nano tech 1,2

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Walczę i walczę. Dysza zabiera mi parę cennych fpsów i próbuję się z tym uporać. Kupiłem dyszę SHSa czerwoną i jest za gruba. W sensie ma za dużą średnicę i nie mieści się w komorze. W takim razie znalazłem gdzieś plastikowego doszczelnianego guardera. Również za gruba. 

We wszystkich G&G rozmiarówka komory jest jakaś inna, czy tylko ja tak trafiłem? :D

Link to post
Share on other sites

No to widać trafił mi się jakis kwiatek :D

Ma ktoś pod ręką dyszę Retro Armsa żeby sprawdzić jej średnicę zewnętrzną? Wygląda na taką co na całej długości jest węższa niż typowa dysza 21 pod emki przy nasadzie. (tam jest problem). Używał ktoś RA ze stockową głowicą cylindra? Siedzi sztywno na prowadnicy? 
 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dla potomnych. Dysza RA Pasuje idealnie na stockową głowicę cylindra, i równie idealnie wchodzi do komory. 

A tu ciekawa sprawa :D 
Dla testów wrzuciłem lufę 363 stocka od P&J sprzed 9 lat. Fajna, bo wypolerowana. Magicznie fpsy skoczyły z 380 do 410 na sp110 guardera :D Ale jednak do kulek 0.28 troszkę za mało powietrza dostarcza stockowy cylinder. Joule spadały o około 0.2 przy przejściu na 0.28 w stosunku do 0.2. Zmieniłem na coś własnej produkcji pomiędzy typ 2 a typ 1. W efekcie 416 fps na stockowej lufie 363 PJ(A&K) i sp110  7.7 kg   :D Magiczne skupienie, powtarzalność, zasięg, ogólnie złoto :D W końcu wygrałem i osiągnąłem co chciałem :D 
Śmieszna sprawa bo Steel Bull dawał gorsze efekty w tej konfiguracji niż ten stock.

Link to post
Share on other sites

416fps to bardzo dobry wynik. Pomyśl teraz co by się stało jakbyś włożył 363mm 5.98mm Edgi :) Po pierwsze skoczyłyby fps'y na ~430 (przynajmniej mi się tyle udało uzyskać) i diametralnie wzrosłoby skupienie.

Czasem stock jest na poziomie high endowych precek, zależy jaki odcinek "rurki" Ci się trafi.

Ładuj 0,32 BLS i mów jaki zasięg skuteczny, ciekaw jestem.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ja też miałem problemy w Warthogu z mosfetem i mikrostykami. Osobiście założyłem zestaw zwykłych styków Modify, spust Boyi i lekko przerobiłem płytkę selektora bo była za cienka taki zestaw ładnie współgra i chodzi bez problemu. Można podpiąć każdą baterię czy inny Mosfet założyc a brakiem bursta się obejdzie. Jak by ktoś chciał mam całe okablowanie z stykami, spustem i mosfetem jesli ktoś ma nerwy do tego mogę odsprzedać, działał ale dziwnie raz było auto raz pojedynczy, nie wygląda żeby było coś spalone jak coś info na PW

Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się nad kupnem jednej z dwóch zupełnie różnych replik:

Cena: 1 069,00zł:
http://azteko.pl/arcturus-centaur-b-carbine-p-22539.html

Cena 1196zł po promocji:
http://azteko.pl/gg-replika-karabinka-gc16-wild-hog-135-p-12046.html

Pomijając kwestie ergonomii czy wyglądu, bo obie mi się podobają z różnych powodów, pytanie od laika: co byście wybrali, gdybyście mieli stawiać tylko na jakość bebechów i ich wytrzymałość z uwzględnieniem tego, że w replice będzie mało grzebane (najwyżej sprężyna Guardera SP120 później). Ot wyciągam stock i dobrze się bawię. Zdaję sobie sprawę, że Arcturus to jednak pewna nowość na rynku, niemniej jestem ciekaw Waszych opinii.

Dodam, że gdyby nie promocja na G&G pewnie bym nie brał tej repliki pod uwagę, a po przeczytaniu tego wątku odniosłem wrażenie, że Wildhog to niezła replika, tylko trzeba odrobinę w niej pogrzebać.

Edited by Kerrick
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Nic nie rozwiercaj. Dopasuj odpowiednio komorę i dobierz gumkę oraz dyszę. Nikt Ci nie powie co podpasuje bo nikt tego nie wie. Testuj.

 

Kerrick, niestety nie wiem jak na żywo wygląda replika Arcturus, jednak Wildhog wymaga dopieszczenia. Arcturus po tym co znalazłem w internecie, wewnętrznie wydaje się być lepszy. Kwestia tego jak jest z bazą, osiowością, spasowaniem - tutaj Wildhog GC16 jest jak najbardziej repliką pierwszej klasy, jednak jak mówię w środku trochę jest do zmiany. Nie mniej brałbym o co sprawdzone czyli właśnie GC16 i wyłożył kilka stówek na tuning.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Magazynki typu mind cap od Guardera podają znakomicie. Metalowe low capy od firmy SRC  również ok aczkolwiek miałem okazję testować na kulkach KILO9 0,25g i niestety nie podawał. Na G&G nie było problemu.

Co do baterii, ja używam Lipo 11.1V 1200mah -  3 listkowej od firmy Electro River i w kolbie mieści się idealnie. Próbowałem też zmieścić baterie NiMh 9.6V 1600mah firmy 8Fields i tez pasuje.

Link to post
Share on other sites

Witam Was serdecznie!

Stałem się (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem CM16 WildHoga 9', którego zakupiłem uzywanego w cenie 500zl + dodatki, a więc moim zdaniem całkiem przyzwoitej. Po kilku testach z tarczą (nie miałem okazji jeszcze być z nią na strzelance) wygląda ok, jeśli chodzi o sprawność, co zamierzam dokładniej sprawdzić przy demontażu. Jako że jestem początkujący będę wdzięczny za wskazówki, na co zwracać uwagę, na razie po 20 stronach lektury tego wątku wiem o peknieciach w Gearboxie oraz sprawdzeniu stanu głowicy tłoka. Przeszkadza mi jedynie dźwięk pojedynczego strzału, przypomina odbicie się sprężyny w starych kreskowkach (tylko takie porównanie przychodzi mi do głowy). Znajomy ma nowego GC16 Predatora i u niego nic takiego nie ma. 

 

Chciałbym zmodyfikować swoją replikę przez wymianę najsłabszych jej elementów, nie chciałbym przeznaczać na to więcej niż 100zl, ponieważ tak jak pisałem, jestem świeży w tym hobby. Znalazłem porady, że warto wymienić:

- Głowicę i sam tłok 

- Dyszę na uszczelnioną 

- Głowicę cylindra

Będę wdzięczny za propozycje części, które mogę wykorzystać do tej czynności, sam znalazłem te od SHS, które są mi polecane oraz mieszczą się w budżecie z dużym zapasem. 

Słyszałem że są dwie wersje samego gearboxa, jeden z nich jest bardziej odporny na wszelkie rysy i pęknięcia, jak rozpoznać, którą wersję posiadam? Czytałem o sorbopadzie, czy przy stockowej sprężynie jest sens jego montażu w celu wydłużenia żywotności części? To dodatkowy wydatek, tym bardziej że znalazłem go jedynie w niszowych sklepach - wynioslby mnie 40zl z wysyłką. 

 

Podsumowując, z góry bardzo dziękuję za pomoc w doborze części, rozwiązania moich wątpliwości z wersją gearboxa, tym dźwiękiem a'la sprężyna oraz sorbopadem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

wyjmij GB i ręcznie naciśnij mikrostyk który odpowiada za auto i sprawdź strzelając. niestety ale mikrostyki w. etu to straszny chiński badziew. (sam zmieniałem mikrostyk odpowiedzialny za spust) a w razie w dawaj na msg do mnie mam w domu 2x płytkę z kolby + to etu z GB, a niedługo będzie kolejny set z arp i sprawdzisz co poleglo przez podmianke. 

Edited by DevilBoy
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam, 

po jednym Roku używania na standardowych częściach planuje teraz mały tuning i wymianę najsłabszych części. 

tłok

https://gunfire.com/pl/products/aluminiowy-tlok-z-14-stalowymi-zebami-1152207693.html

Głowica tłoka + cylindra. 

https://gunfire.com/pl/products/glowica-tloka-glowica-cylindra-v-2-1152206658.html

EW kupić taki zestaw

https://gunfire.com/pl/products/zestaw-bore-up-do-replik-typu-m4-g3-1152217633.html

Dzięki za pomoc. 

Link to post
Share on other sites

Nie kupuj aluminiowego tłoka. 

Raz, że wcale nie jest wytrzymały, wręcz, słabszy od plastikowych. Dwa, że jest ciężki. A trzy to, to że ładnie szlifuje prowadnice w szkielecie. 

Tłok i głowica tłoka powinny być jak najlzejsze. Kup tłok Specna Arms lub SHS niebieski bez żadnych wycięć. Jeśli chcesz coś lepszego to Madbull PX Piston bądź Retro Arms. 

Glowicę tłoka osobiście najbardziej polecam Ultimate POM płaską.

Zestaw BU od SHS sobie odpuść. Dużo problemów z nim jest. Nie łapie szczelności. Wciszone głowice wcale nie wyciszają strzału, a powodować mogą problemy z korektą AOE czy uzyskaniem pożądanych fps.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Witam.

 Planuje zakup G&G tr16 556wh (kolba ta sama co w Predatorze itd) Jakie lipo 11,1 miesci sie w kolbe ? Niewazne czy 2 listkowe czy 3 chce miec pewnosc ze upchne w stockowa kolbe. Za konkretne wymiary albo link ze sklepu azteku do batki bede bardzo wdzeiczny.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Z tego widzę, kolba taka sama jak w GC16. Listki bym odpuścił. Jeśli masz wystarczająco długie łapy, żeby biegać z rozłożoną kolbą, to zmieścisz spokojnie sticka 1400-1500 mAh. Co prawda kolbę złożysz tylko do +- połowy, ale nie musisz kombinować. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...