Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Red River - opinie


Recommended Posts

Znalazłem sporo porozrzucanych informacji na temat tego producenta na forum, ale żadnego wątku, który skupiałby opinie użytkowników.

 

Zbiorcza opinia o ich sprzęcie jest bardzo pochlebna, jednak nie przyszło mi się o tym przekonać osobiście... bo poziom obsługi zostawia sporo do życzenia.

 

Pisałem do nich na facebooku jakoś w październiku odnośnie większego zamówienia, powiedzieli mi żeby ponownie dowiadywać się w grudniu. Napisałem więc ogólnikowy email do ich biura w pierwszym tygodniu grudnia w w/w sprawie, precyzując co by mnie interesowało (2x JPC i 3x pas CQB). W mailu miałem parę pytań, m.in o rozmiar ich pasów (nigdzie takiej informacji nie znalazłem), ewentualne modyfikacje, a głównie czy w ogóle przyjmują zamówienia.

 

Nie dostałem żadnej odpowiedzi aż do połowy stycznia (ponad miesiąc później, przy czym uwzględniam przerwę swiąteczną.). W międzyczasie złożyłem zamówienie w CRH (gdzie pan prezes odpowiada w ciągu góra paru godzin!) i poinformowałem RR, że nieaktualne.

 

Po około 4-5 tygodniach od pierwszego maila dostałem odpowiedź od RR, że moje "zamówienie" jest gotowe do wysyłki, ale anulowali na moja prośbę... :icon_wink: Odpisałem więc, że JPC mógłbym jeszcze wziąć, ale pasy już mam ...i znów mnie olali.

 

W sumie nie zależało mi na czasie z kamizelkami, ale wolałbym konkretną informację - "proszę zamówić, będzie gotowa pod koniec lutego" - a nie, głowić się czy robią indywidualnie, czy nie.

 

 

Następnym razem wezmę ich szpej przez Jarmix.

Link to post
Share on other sites

Niestety RR wciąż nie stawia na klienta detalicznego.

Nie stawia bo pewnie nie chce i nie musi.

Takie życie, żołnierze też u nich czekają :icon_smile:

 

PS

Miałem i wciąż mam kilka rzeczy od nich. Jakościowo są bez zarzutu.

Projekty bardzo dobre.

Z inwywidualnymi modyfikacjami są problemy bo nie chce im się tego robić. Jak komuś na tym zależy to proponuje szukać innej firmy.

 

Red River będzie miał wyprzedaż tego co im na magazynie zostało.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jakość, materiały 10/10. Absolutnie klasa światowa.

 

Obsługa klienta 4/10 - można pisać i pisać maile, raz odpowiedzą - raz nie (czasem po 2miesiącach). Im większe zamówienie, tym szybciej odpowiedzą (powyżej 1k odpowiadają w miarę szybko). Ale jak już się zamówi, to szybko wysyłają.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...