Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SUMMER GAMES - [MilSim] 25/26 Czerwca 2016


Recommended Posts

Summer Games

- rozgrywka typu MilSim

 

 

OBÓZ & REJESTRACJA: Jasień, powiat Żarski, woj. Lubuskie / Wieża Ciśnień

 

TERMIN REALIZACJI: 25/26 Czerwca 2016

 

ZAPISY: OD 01.04.2016 do 10.06.2016

 

WPISOWE: 25zł

 

LIMIT MIESJC: 120 osób

 

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW W OBOZIE:

-24.06.2016 od godziny 15.00 do 20.00,

-25.06.2016 od godziny 8.00 do 10.00,

 

GŁÓWNA ODPRAWA ORGANIZACYJNA: 25.06.2016 o godzinie 11.00

 

ROZPOCZĘCIE & ZAKOŃCZENIE GRY: 12.00

 

STRONA WYDARZENIA (GŁÓWNY ZASÓB INFORMACJI):

http://arcticsummergames.wix.com/summer

 

FACEBOOK:

https://www.facebook.com/agmilsim

 

FORUM WMASG:

 

PROGLOG:

Sytuacja wojsk Federacji Rosyjskiej po nieudanej zimowej inwazji na Terytorium Północne w Kanadzie, doprowadziło do poniesienia nieodwracalnych strat. Celem operacji 2656 było odciążenie wschodniego frontu utworzonego przez siły zbrojne USA.

 

Dziś ciężar głównych walk przenosi się na północno-wschodnie terytorium Polski, gdzie do kontr ofensywy szykuje się Armia polska wraz z Kanadyjskimi siłami które wspierały obronę.

Rosjanie nie zamierzają się łatwo poddać i liczą na walkę jak na Łuku Kurskim w 1943 roku, która odwróci losy wojny i mateczka Rosja znów zwycięży.

 

Licząc na cud Rosjanie ściągają zapasy sprzętu i ludzi na linie obrony. Czy Rosjanie wyprowadza poprzedzające uderzenie na siły Polsko-Kanadyjskie? Czy siły sojuszników paktu północnoatlantyckiego przedrą się przez siły przeciwnika i zdobędą wszystkie założone przed nimi cele?

 

 

W rozgrywce biorą udział dwie strony konfliktu Federacja Rosyjska i NATO.

 

Dowodzić nimi będą dwa osobne sztaby, które do swojej dyspozycji będą miały podobny rozkład plutonów jak i pojazdów do wykonywania swoich zamierzonych zadań.

 

W Summer Games czekają na nas starcia dużych i mniejszych grup, które będą miały do wykonania szeroki wachlarz swoich zadań.

 

Mogą to byś zadania rozpoznawcze, dywersyjne, obronne lub ofensywne.

Na pewno nie zabraknie w nim spektakularnych sukcesów, jak i taktycznych odwrotów.

Oddziały rozpoznawcze nieprzyjaciele działające na tyłach wrogach, mogą przysporzyć wiele problemów.

 

Scenariusz przedstawi przed dowódcami sztabowymi, założenia taktyczne, cele, zalecany sposób działania.

Lecz o podjęciu działania jak i sił do jego wykonania, czy sposobie decyduje w ostateczności sztab.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

MAPY i inne materiały opracowywane na potrzeby scenariusza, jak i wszystkie ważniejsze informacje zamieszczone są lub będą w niedalekiej przyszłości na stronie.

 

Od Kwietnia będziemy publikować, materiały wideo które pomogą zrozumieć i utrwalic wam zasady rozgrywki.

 

Pozdrawiamy!

Arctic-Summer Games

Edited by kotpolska
Link to post
Share on other sites
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

!UWAGA!

 

Ogłaszamy nabór do zespołów sztabowych NATO i Federacji Rosyjskiej.

 

Prowadzenie działań sztabowych wspierać będzie radiooperator i koordynator działań, który będzie pomagał w zabezpieczaniu działań na polu walki. Rolę opiekuna i głównodowodzącego nad działaniem sztabów i przebiegiem scenariusza sprawuje, koordynator główny.

 

Radiooperator (ORGANIZATOR);

-Zadaniem radiooperatora będzie pomoc techniczna podczas prac przygotowawczych, jak i działania sprzętu elektronicznego. W przypadku, gdy grupa sztabowa będzie niezbyt liczna, to radiooperator pomaga utrzymać łączność sztabu z oddziałami w polu.

 

Koordynator Sztabowy (ORGANIZATOR);

- Zabezpiecza działania sztabów, pełni rolę doradcy terenowego. Koordynator sztabowy, od samego początku był wplątany w opracowywanie scenariusza i jego założeń. W przypadku, gdy grupa sztabowa będzie niezbyt liczna, to koordynator sztabowy pomaga w prowadzeniu działań sztabu jak i jego zarządzaniu.

 

Koordynator Główny (GŁÓWNY ORGANZATOR);

- Koordynator Główny, jest głównym organizatorem, który rozpatruje wszystkie sporne kwestie i podejmuje ostateczną decyzję, wyraża bądź odrzuca zgodę na inicjatywę własną sztabu. Sztaby traktują K.G., jako główne dowództwo armii. Koordynator główny, będzie nadzorował działania sztabów jak i działań w terenie.

 

Każdemu ze sztabów zapewniamy;

-Środki łączności,

- Prąd,

- Wodę,

- Materiały do pracy sztabu tj. mapy ogólne i mapę sztabową format B0 lub B1, markery, notatniki, długopisy, znaczniki itd.,

- Własną inicjatywę, (którą będzie nadzorował koordynator sztabowy),

- Pomieszczenia sztabowe,

- Uczestnictwo w imprezie bez uiszczania wpisowego (kwoty 25zł od osoby).

 

ZAŁOGA SZTABU

SZTAB jest w pełni gotowy do działania bez wsparcia organizatorów w minimalnym składzie 4 osób (wsparcie organizatora będzie przebywać tylko w razie potrzeby do dyspozycji oddziału sztabowego):

-2 osoby/ Planiści

-2 osoby/ Radio

Minimalna ekipa musi składać się z 2 osób, które w pełni wspiera para organizacyjna.

 

Pracę sztabu i sposoby działania wspieramy w działaniach, już w trakcie działań organizacyjnych imprezy i w trakcie imprezy. Jesteśmy otwarci na propozycje.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

 

UWAGA!

 

Podział na strony konfliktu względem posiadanego munduru.

 

Lista wzorów kamuflażu i przypisania do strony konfliktu pojawi się dziś lub jutro wieczór na stronie summer games.

 

 

Nagroda za odpowiednią stylizację to możliwość posiadania dodatkowego magazynku przy sobie (+60kulek).

 

 

Poszukiwani chętni na pracę operacyjną w sztabie FR i NATO, chętnym zapewniamy darmowe wejściówki, prąd, wodę i materiały do pracy, wraz z odpowiednią łącznością.

 

 

Podczas wysyłania zgłoszeń, osoby chętne do prac sztabowych lub dowodzenia plutonami czy innymi funkcjami takimi jak RTO, MEDYK- powinny to dopisać w uwagach.

 

 

Pozdrawiamy!

 

A/S Games

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

UP!

 

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

 

Na stronie internetowej wydarzenia, pojawiła się aktualna lista uczestników. Na dzień dzisiejszy strona NATO jest pełna, a zapisy do NATO- zamknięte.

Teraz czas by odważni się wpisali do FR i pokazali tym z NATO gdzie raki zimują:)!

 

!PRZYPOMINAMY RÓWNIEŻ O DOKONANIU WPŁATY NA KONTO!

Link to post
Share on other sites

 

Uwaga!

 

Zwolniło się po przenosinach 10 miejsc w NATO;

 

6 miejsc w Drugim Pluton,

 

4 miejsca w Trzecim Plutonie.

 

 

Pozostałe miejsca w FR, to 3;

 

1 miejsce w Drugim Plutonie,

 

2 miejsca w Trzecim Plutonie.

 

 

!!Łącznie pozostało ostatnich 13 miejsc!!

 

Przypominamy o dokonaniu wpłat na konto podane na stronie internetowej, przelew jest potwierdzeniem uczestnictwa. Od Poniedziałku 23 Maja rozpoczynamy weryfikacje pierwszych zgłoszeń, jeśli ktoś środków nie przelał- to niech upora się z tym do piątku.

Link to post
Share on other sites

UWAGA!

Powtarzamy że, zapisy do Federacji Rosyjskiej są już zamknięte. Zapisujemy tylko i wyłącznie na listę rezerwową.

Pozostałe miejsca w NATO- 3.

 

Lista rezerwowa, kolejność wejścia do listy ustala kolejność zgłoszenia. Po zwolnieniu organizator wysyła zapytanie do osoby z listy czy nadal chce być wpisana. W przypadku braku odp dłuższej jak 24h, kolejka przepada.

Weryfikacja osób wpłaconych rozpoczyna się od jutra. Na www w kolorze zielonym oznaczymy osoby które dokonały wpłaty, a kolorem czerwonym które jeszcze tego nie zrobiły. Dnia 31 maja z listy uczestników usuwamy osoby które nie dokonały wpłat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

!Weryfikacja!

 

Przypominamy iż, osoby które wysłały zgłoszenie pod koniec miesiąca maja i tak mają czas na dokonanie wpłaty do 10 czerwca.

Lista jest dostępna na stronie wydarzenia:

http://arcticsummergames.wix.com/summer

 

 

Uwaga!

Osoby podkreślone na czerwono, są to osoby które nie dokonały wpłaty weryfikacyjnej. Do dnia 10 czerwca, jeśli wplata nie zostanie uregulowana - uczestnik zostaje usunięty bez możliwości powrotu z listy uczestników Summer Games.

 

Uwaga!

Czarny kolor czcionki oznacza osobę w pełni zweryfikowaną.

 

Pozdrawiamy!

A/S Games

Link to post
Share on other sites

 

Uwaga!

 

Przypominamy o uregulowaniu wpisowego, po 10 czerwca osoby które nie wpłaciły będą wykreślane z list na stałe.

 

 

Uwaga!

 

Zapisy do Federacji Rosyjskiej- zamknięte bez możliwości dopisywania uczestników.

 

 

Uwaga!

 

Istnieje możliwość zapisywania się do sił NATO!

 

- ostatnie wolne miejsca tylko w NATO!

 

 

Uwaga!

 

Proszę zapoznać się z zasadami rozgrywki, na

stronie internetowej znajdują się kompletne zasady plus pliki pdf szeroko rozpisujące i wyjaśniające co niektóre punkt zasad.

 

W dziale

głównym zasady (nie w podpunktach) znajduje się podstawowy podręcznik uczestnika (PDF).

 

 

Uwaga!

 

Wszelkie niejasności i pytania prosimy kierować po przez wiadomość prywatną lub na meila arcticsummergames@gmail.com

 

 

Pozdrawiamy!

 

A/S Games

Link to post
Share on other sites

Uwaga!

 

Na stronie internetowej pojawiła się aktualizacja listy (głównie potwierdzająca rejestracje), prosimy zapoznać się z listą uczestników. Jeśli ktoś z państwa dokonał wpłaty, a nie jest oznaczony na czarno na liście- prosimy o przesłanie meila z potwierdzeniem wpłaty na arcticsummergames@gmail.com

 

 

We wtorek przystępujemy do weryfikacji uczestników, osoby które nie wpłaciły zostaną usunięte z listy uczestników Summer Games.

 

 

Z większych ekip które nie dokonały wpłaty to:

 

SFAT, NST3 i B3 (3 osoby).

 

Prosimy, o sumienność.

 

 

Pozdrawiamy!

 

A/S Games

 

http://arcticsummerg....wix.com/summer

 

https://www.facebook.com/agmilsim/

Edited by kotpolska
Link to post
Share on other sites

UWAGA - LISTA!

Dziś rozpoczynam zbieranie ostatnich danych i potwierdzeń.

Proszę zapoznać się z listą uczestników dostępną na stronie www. Osoby które są zaznaczone na czerwo, powinny skontaktować się z organizatorem i przesłać potwierdzenie wpłaty.

Jeśli tego nie zrobią do poniedziałku wieczór- zostaną skreślone z listy.

 

!Proszę o kontakt ekipę SFAT!

Wolne miejsca w NATO! - proszę wysyłać zgłoszenia za pomocą strony www.

Link to post
Share on other sites

!UWAGA!

Rozkazy przygotowawcze rozesłane wraz z pierwszym rozkazem bojowym, jeśli ktoś nie otrzymał proszę o kontakt.

Na stronie internetowej znajdują się pliki które są niezbędne dla wiedzy graczy, prosimy o zapoznanie się z nimi jak i zasadami.

 

Od godzin popołudniowych w piątek można już zjawiać się na wyznaczonych miejscach w rozkazie przygotowawczym.

Rejestracja od 15 do 20 w piątek, i w sobotę od 8 do 10.

 

!UWAGA WAŻNE!

Uczestnik nie będzie miał przy sobie zapasu kulek, a tylko tyle co do walki- czyli jak w zasadach.

Inne kulki szykujecie w paczkach dzieląc po 240 szt. w każdej i podpisujecie. Paczki z kulkami wędrują do zbiorczego wora z podpisem np. pluton 1. Z tych zapasów FIZYCZNIE robimy zrzuty z amunicją.

Link to post
Share on other sites

GS3 dziękuje za organizacje zlotu. Bawiliśmy się dobrze, ale nie obyło się bez potknięć.

 

Więcej uwag wraz z AAR 3. Plutonu FR.

 

PS Mam nadzieje, że wszyscy skrobną After Action Report a zwłaszcza czekam na aar sztabu fr.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

W swoim imieniu dziękuję za organizację imprezy. Bardzo dobre działanie sztabu FR sprawiło, że ręka była na pulsie.

Podziękowania do innych plutonów za wspólne działania i realizację działań. Nie mówiąc już o zobaczeniu twarzy, których dawno się nie widziało.

 

Oczywiście są przemyślenia i uwagi własne, ale to już na spokojnie do osób właściwych :)

 

Pozdro!

Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że słowa o bardzo dobrym działaniu sztabu FR są ironią. Miałbym wielkie opory, żeby nazwać je dostatecznym...

Nie wiem skąd to wynikło, dlatego też, zanim "oficjalnie" wyrażę swój pogląd na ten temat, chciałbym obejrzeć AAR które sporządzi HQ.

Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że słowa o bardzo dobrym działaniu sztabu FR są ironią. Miałbym wielkie opory, żeby nazwać je dostatecznym...

Nie wiem skąd to wynikło, dlatego też, zanim "oficjalnie" wyrażę swój pogląd na ten temat, chciałbym obejrzeć AAR które sporządzi HQ.

Dokumentacja powinna trafić do organizatora. Prośby o raport proszę zatem kierować tam. Niemniej jednak poproszę o uwagi na temat działalności sztabu. Mimo że od dawna - nawet tu na wmasgu - poszukiwano ludzi do tej roli, nikt się nie zgłosił. Dopiero na piątkowej integracji zgodziłem się tam pomóc. Jako że to mój pierwszy raz jako zastępca dowódcy, chętnie poczytam, co myślisz o działaniu sztabu. Możesz na forum, możesz na privie.

 

Byliśmy chyba na dwóch różnych imprezach :icon_wink:

Od 25.06. (dzień pierwszy), godz. +/- 22:00 tak właśnie było :)

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...