Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HPAirsoft


Recommended Posts

Nie widzę o nich żadnego tematu, więc zakładam: HPAirsoft, http://hpairsoft.eu/

 

Wysłałem na serwis dwie repliki, emkę z PDiK Mancrafta i m4 Sun Project.

 

"Lista zrobionych rzeczy:

 

Mancraft:

Lufa prometheus - (HPairsoft)

Komora hop up PROWIN (Hpairsoft)

Gumka flathop prometheus (Hpairsoft)

Dystander flat - Mountebank Customs

Czyszczenie, smarowanie, wymiana o-ring w konwersji, złożenie repliki

 

Sun project:

Czyszczenie - Mountebank Customs

Smarowanie - j/w

Dorobienie airshaft collar ze stali nierdzewnej

Poprawa stabilnosci mocowania homory hop up, oraz przegwintowanie miejsca do regulacji hop up

Osiowość"

 

Prosiłem też o poprawę uszkodzonego gwintu na lufie zewnętrznej w SP, ale nie zrobili tego.

 

9.04 zostawiłem repliki na serwisie, dostałem je z powrotem... wczoraj, czyli po czterech i pół miesiącach. Problemem też była komunikacja, nie dostałem żadnego info, że tyle to może trwać ani przed, ani po oddaniu na serwis, odpowiadali średnio jednym mailem na miesiąc. Proszę sobie wyobrazić oddanie dwóch sporo wartych replik na serwis, który raz na miesiąc, dopiero będąc ponaglanym, piszę maila który można podsumować jako "ktoś już się nimi zajmuje" - "kiedy będą gotowe?" *cisza*. Twierdzą, że wysyłali maile ale z jakiegoś powodu do mnie nie dochodziły - nie wiem, nie mnie to oceniać. W pewnym momencie okazało się też, że replik nie serwisuje HPAirsoft tylko zostały wysłane do Mountebank Customs. Trochę dziwnie, wysyłałem do HPAirsoft właśnie dlatego żeby były serwisowane przez serwis specjalizujący się w replikach na HP - nie mam nic do MC, po prostu nie tego się spodziewałem. Zwłaszcza, że wyszło to po tym jak po raz kolejny spytałem co z moimi replikami (bodajże po trzecim miesiącu) i dostałem odpowiedź, że robi je ktoś inny. O ile ładniej by brzmiało "Jesteśmy zawaleni robotą, ale mamy zaprzyjaźniony, zaufany serwis z którym współpracujemy który może zająć się twoimi replikami, ok?".

 

Nie miałem jeszcze okazji mocniej przetestować replik, wyglądają OK, podejrzewam, że zrobili je dobrze. Nie mogę powiedzieć, że ich NIE polecam, raczej nie wyczuwałem od nich złej woli i gdybym miał kolejne repliki HP na serwis (ale nie będę miał, bo przez ten ponad kwartał czekania wkręciłem się w motory i wyprzedaje wszystko z ASG i zbieram na Harleya :icon_razz: Więc jeśli ktoś chce świeżo serwisowanego Mancrafta albo SP... :icon_wink: ) pewnie i tak wysłałbym do nich - bo gdzie indziej, do Gunfire? - ale zdecydowanie trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Edited by Armatage
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Serwis jak najbardziej godny polecenia.

 

W moim przypadku czas realizacji trwał od stycznia do kwietnia. Po części wynikało to ze zmian jakie zgłosiłem do pierwotnego zamówienia. Więc nie mam co narzekać. Czas oczekiwania całkowicie zrekompensowała bardzo dobrze poskładana replika.

 

Jedyny dysonans związany z tą transakcją, to brak paragonu. Na prośby dosłania i /lub wyjaśnienia sklep nie reagował. Więc po jakimś czasie już to sobie odpuściłem...

Link to post
Share on other sites

Z chłopakami z HPAirsoftu troszkę już mailuję i telefonuję. Za sobą mam dwa zamówienia, trzecie i największe jest w realizacji.

 

Od razu zaznaczę że jestem typ klienta dociekliwy ale wyrozumiały :icon_smile:

Jako totalna zielenina w sprawach HPA został potraktowany fachowo, doradzili, pokierowali. Szybkość realizacji jest ok, trzeba było czekać aż towar do nich dojdzie, wiadomo nie ich wina :icon_smile:

 

Są bardzo elastyczni jeśli chodzi o modyfikację zamówień i zawsze starali się pomóc.

 

EDYTA:

Bym zapomniał, nie wiem jak w sprawach Serwisu, ale w panelu użytkownika na ich stronie jest możliwość wygenerowania FV w PDFie.

Edited by _Czarny_
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Może lekkie odgrzewanie kotleta lub koteła jak kto woli, ale Maciek z HPairsoft zamieścił info tutaj:

 

http://forum.wmasg.p..._hl__+hpairsoft

 

Wymienił serwisy i serwisantów, którzy specjalizują się w danym/ danych modach :icon_smile:

 

Mój serwis czyli Mountebank Customs specjalizuje się w Daytonach, GBB@HPA , Mancraftach i innych "nie elektropneumatycznych" wynalazkach.

 

Hpairsoft to nie tylko Spajd :icon_smile: Chłop musiałby być przypięty do stołu 24/7 365dni w roku :icon_biggrin:

 

Chyba lepiej jak oddajecie swoje repliki do serwisu specjalizującego się w danym modzie, prawda? :icon_smile:

 

Daje Wam to pewność, że nie będzie robiona "na szybko" i "po łebkach"

 

Dla mnie osobiście to była czysta przyjemność zając się Sun Projectem, Mancraft sprawiał spore problemy, ale udało się go okiełznać.

 

Terminy to już inna kwestia. Dobry serwis replik GBB, HP, lub innych wynalazków to nie jeden dzień, często tzw. "pierdoła" okazuje się problemem trudnym do przeskoczenia i termin się rozciąga.

 

Dobrym przykładem są mody Mancrafta. Są takie, co nie sprawią problemów, ale w 90% przypadków chcąc prze-serwisować mancrafta okazuje się, że cieknie z każdej strony lub nagle na maksymalnym cisnieniu ma 300fps.

 

Tak więc sami zrozumcie, że chcąc oddać Waszą giwerę na serwis HPairsoft, nie jest powiedziane, że będzie to robił Maciek :icon_smile:

Kto i czym się zajmuje macie w linku podanym w tym poście :icon_smile:

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kurcze, teraz dopiero widzę :)

 

-- serwis --

 

Radku - nasz serwis składa się z kilku autoryzowanych serwisów, między innymi serwisują pod naszym szyldem:

- Spajda - zamówienia specjalne, dziwne i niestandardowe (np. Browning .50)

- Rogaś (nasz główny serwisant, głównie dwuzaworowce)

- Moutebank Customs - Piotr zajmuje się Daytona oraz Mancraft - wszystkie konwersje MC idą do niego

- ASG Revolution - Łódź - to co Piotr, oraz wszystkie jednozaworowce

- EXTREME store - Warszawa - jedno i dwuzaworowce, MC.

 

Wysyłając do nas masz dodatkową pewność, że przy odbiorze jeszcze dodatkowo je sprawdzamy czy jest w 100% zgodne z twoimi oczekiwaniami.

 

-- czas --

 

Oczekiwanie na idealną replikę zgodną z twoimi marzeniami trwa. Niestety to jest nasza pięta achillesowa, której jesteśmy świadomi. Przyjąłem zasadę 200% zadowolenia klienta, więc jeśli cokolwiek nie jest po twojej myśli - sprawę rozwiązujemy żebyś był zadowolony. Zdarzają się przypadki, gdzie trzeba 3x kalibrować replikę, ponieważ coś nie poszło zgodnie z planem. Bierzemy to na siebie - bo najważniejsze jest byś TY miał swoją idealną replikę - to nasz podstawowy cel.

 

Ponieważ modyfikacje HP to nie jest tylko rozkręcenie GB i poskładanie, ale żmudna, czasami kilkudniowa kalibracja - czas oczekiwania jest niestety długi. Z tym się nie kryjemy i każdy już to wie, że na dobre trzeba poczekać.

Niebawem rusza autoryzowany serwis w Warszawie, ponieważ stamtąd jest sporo klientów - co odciąży nasz serwis lokalny. Mam nadzieję, że wtedy czas oczekiwania się skróci.

 

Nie idziemy na skróty, chociaż działamy pod presją czasu - ale także jesteśmy ludźmi i można się pomylić.

 

-- paragony --

 

Nie jesteśmy firmą - krzak, od ponad 15 lat funkcjonuje jeden z najlepszych sklepów Paintballowych w Polsce - Kansus Paintball.

Dowodem jest zakup/zamówienie w sklepie internetowym, i na tej podstawie dokonujemy wszystkich operacji finansowych oraz reklamacji. Dodatkowo mamy grupę wsparcia na FB, gdzie teoretycznie przez większość dnia możesz uzyskać potrzebne informacje techniczne. NIGDY nie było problemów z przyjęciem reklamacji. Do każdej transakcji dołączamy paragon - jest to wymóg prawny. Jeśli go nie było to pewnie wynikało z przeoczenia naszego (na szczęście już nie pracującego u nas) pracownika.

 

---

 

Jesteśmy także airsoftowcami, i mamy podejście raczej pomocy kolegom niż sztywne traktowanie sprzedawca-klient. Jeśli masz problem - zawsze doradzimy fachowo i wyczerpująco. Może na grupie są osoby, które cię zrugają iż chcesz zmodować specnę, ale uwierz mi po odpisaniu kilku maili/postów dziennie tego samego już czasami nie da się wytrzymać :)

 

W razie czego zachęcam do kontaktu - wszystko da się załatwić i zmodować :)

Link to post
Share on other sites

W celu przypomnienia:

 

ORGANIZACJA

 

1) W wątkach dotyczących sklepów uprasza się o zamieszczanie suchych informacji odnośnie zadowolenia lub niezadowolenia z usług sklepu, a także podanie powodu.

2) Dział "Opinie" o sklepach nie służy do prowadzenia dyskusji ze sklepem, a tym bardziej do prób wymuszania na nim jakichkolwiek działań. Wszelkie zalążki tego typu dyskusji będą usuwane, a osoby łamiące obowiązujące prawo lub próbujące szantażować za pośrednictwem tego forum sklepy, będą usuwane z WMASG, bez prawa powrotu.

3) Wątki na temat sklepów nie służą także do dyskusji pomiędzy użytkownikami. Z pewnymi jedynie wyjątkami, wypowiedzi takie także będą kasowane.

 

SPRAWY KONFLIKTOWE

 

1) W przypadku spraw konfliktowych ze sklepem, prosimy o zamieszczanie informacji po rozwiązaniu problemu, nie w trakcie. Wszelkie tego typu wypowiedzi będą usuwane.

2) Uprasza się o uprzednie wyjaśnianie spraw konfliktowych ze sklepem, zanim napisze się negatywny komentarz.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Na prawdę, ludzie, w tym HPAirsoft chyba wam zaczyna monopol odbijać.

a68597b313303fbbgen.png

Jeśli człowiek nie może się pomylić, to ja już o ekipie HPAirsoft nie powiem dobrego słowa. Jak będę chciał HPA do M27 to kupię i złoże sobie sam. A jak nie mam jeszcze Mancrafta.

No brawo.

W grupie o tematyce HPA potencjalny klient pyta o daną replikę jako baza pod budowę repliki z silnikiem HPA, a Ty mu piszesz o wymianie gearboxa xD

Link to post
Share on other sites

No brawo.

W grupie o tematyce HPA potencjalny klient pyta o daną replikę jako baza pod budowę repliki z silnikiem HPA, a Ty mu piszesz o wymianie gearboxa xD

No brawo.

Każdy ma prawo się pomylić, to po pierwsze.

Po drugie, w poście nie ma słowa, że facet planuje wsadzić tam HPA. Jak człowiek przegląda dziesiątki postów z kilku grup to odpowiada mechanicznie.

Link to post
Share on other sites

Raczej złe porównanie.

Bardziej to było pytanie o grę komputerową, gdzie ja opisuję wrażenia z PC kiedy pytanie padło na grupie "konsolowej"

Wystarczyło zwrócić uwagę, a nie wywalać bo taki jest kaprys admina.

Jakbym ciągnął, to, że AEG i ten tego, to OK, zrozumiałbym, ale w ciągu mniej niż minuty zrozumiałem błąd i chciałem się poprawić. Ale who cares.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...