Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

https://www.naostrzu.pl/

Witam.

Ostatnio kupowałem w tym sklepie za pośrednictwem internetów kilka rzeczy z demobilu i chciałem się podzielić opinią. Dokonałem dwóch transakcji zakupu i w obu przypadkach wysyłka następowała tego samego dnia, w którym zostało opłacone zamówienie. Ponadto w jednym przypadku byłem zmuszony dokonać zwrotu z uwagi na niepasujący rozmiar - kasę zwrócono mi w tym samym dniu w którym sklep otrzymał ode mnie zwracany towar. Także póki co mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep. Pozdrawiam.

Edited by wredny_bo_trzeźwy
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 10 months later...

Również polecam ten sklep.

Ostatnimi czasy zrobiłem u nich sporo zamówień, wszystkie były szybko wysyłane, tak że zwykle na następny dzień (od zaksięgowania przelewu) miałem paczkę już u siebie. Dwa razy zdarzyło się że otrzymałem inny towar (inna ładownica, koszula w innym stanie), ale wszystko było rozwiązywane szybko i bezproblemowo.

Kontakt ze sklepem tez jest bardzo dobry (przynajmniej mailowy) i czasami po paru minutach dostawałem odpowiedź.

Podsumowując - wielki PLUS

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Początkowo jak widać wyżej miałem dobra opinię, jednak jak na ten moment jest mieszana, albo nawet zła.

Z każdym kolejnym zamówieniem towar w przesyłce coraz bardziej odbiegał od zamówienia. Ostatnie moje zamówienie to już w ogóle szczyt - prawie połowa przedmiotów była niezgodna lub całkowicie jej nie było, a zamówiłem kilkanaście rzeczy.

Rozumiem zamieszanie wynikające z racji nowego roku (a o opóźnieniach z nim związanych nie było nigdzie słowa), ale wolałbym żeby paczka przyszła kilka dni później niż żebym musiał się upominać o zakupiony towar. Nie wiem kto te paczki składa, ale raczej się do tego nie nadaje.

Po napisaniu emaila z reklamacją (lepiej do nich pisać przez aplikację na stronie niż bezpośrednio, na zwykłe emaile mi tez nie odpowiadali) dostałem krótka odpowiedź przytakującą na moje warunki (dosłanie towarów i zwrot pieniędzy za niezgodne stany). I żadnego "przepraszamy" czy innego okazania skruchy z racji ich winy i opóźnień.

Jak na ten moment zakupy tam to dla mnie ostateczność

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...