Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

"SILENT HILL 4 - BEGINNING" - 15.10.2016 w łódzkim.


Recommended Posts

SILENT HILL 4 - BEGINNING”

 

Zapraszamy na czwartą już odsłonę Survival Horroru w klimatach Silent Hill. Tym razem będzie to swego rodzaju „prequel” wydarzeń tej historii. Postaramy się, abyście na własne oczy zobaczyli jak miasteczko zaczyna pogrążać się w piekielnej otchłani, którą spowodowała nienawiść skrzywdzonej Alessy Gillespie. Po tym co ją spotkało Alessa chce tylko jednego – ZEMSTY. Każdy, kto przekroczy granice miasteczka, nie odejdzie z niego, dopóki nie stanie się ofiarą lub narzędziem służącym do ukarania winnych jej cierpień. Mieszkańcy mogą liczyć tylko na cud. Może to właśnie Wy postaracie się o ten cud? Albo wręcz przeciwnie – staniecie po stronie małej, słodkiej Alessy? Wybór nie zawsze będzie zależał od Was.

 

Po zakończeniu imprezy przewidujemy „nocne Polaków rozmowy” przy grillu/ognisku. Jeśli komuś niestraszna październikowa aura i temperatura to będzie możliwość przenocowania na terenie.

 

MIEJSCE: Piekary koło Piątku http://www.battle-arena.pl/

DZIEŃ: 15.10.2016 sobota,

WEJŚCIE NA TEREN: od 14:30

ODPRAWA PRZED GRĄ: 16:00

START: około 16:30 – zachód słońca i wschód księżyca jest około 17:50

ZAKOŃCZENIE: około północy lub trochę wcześniej – gwizdek nie będzie sygnałem do zakończenia :icon_smile:

WIEK GRACZY: 18+

LIMIT FPS: max 360 (odbędzie się chronowanie replik) i tylko ogień pojedynczy,

WPISOWE PŁATNE PRZELEWEM do 5.10.2016: 45 zł dla Ludzi, 30 zł dla ISTOT (obejmuje wynajęcie terenu, ubezpieczenie i organizację gry). Dla osób, które pomogą przy organizacji przewidujemy zniżki.

 

Formularz zgłoszeniow jest tu:

https://docs.google....jWE0hQ/viewform

 

Numer konta do wpisowego: 11 2490 0005 0000 4000 5047 1271

W tytule przelewu prosimy podać:

- SH4 imię i nazwisko + LUDZIE – dla chętnych do roli Ludzi

- SH4 imię i nazwisko + ISTOTA – dla chętnych do roli ISTOT

 

I wydarzenie na fejsie https://www.facebook..._tab=highlights

 

Na zgłoszenia i wpłaty czekamy do 5 października. Po tym terminie spóźnialscy płacą 60 zł na miejscu, ale muszą wcześniej skontaktować się w tej sprawie z organizatorami, najpóźniej do piątku 14 października. Niezgłoszone osoby, które „spontanicznie” przyjadą w sobotę 15.10.2016 nie będą dopuszczone do gry.

 

Od chwili wejścia na teren obowiązuje wszystkich bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu.

Ze względu na urozmaicony teren i część nocną gry zalecane są buty za kostkę.

 

OBOWIĄZKOWE WYPOSAŻENIE KAŻDEGO GRACZA TO:

- atestowana ochrona oczu,

- kamizelka odblaskowa,

- czerwone światło,

- latarka,

- zegarek,

 

Na terenie gry rozstawiono opony, palety, beczki, wraki, wykopane są rowy, okopy itp., dlatego w ciemności starajcie się nie biegać sprintem, ale co najwyżej truchtem. Jeżeli nie macie pewności po czym idziecie i co macie na drodze przed sobą, to użyjcie latarki. Bezpieczeństwo najważniejsze i lepiej zdradzić swoją pozycję niż narażać się na urazy.

 

Po zapadnięciu zmroku, niektóre miejsca będą wyłączone z gry lub oznaczone taśmą ostrzegawczą i czerwonym oświetleniem.

Czerwone oświetlenie zarezerwowane jest TYLKO do użytku ORGANIZATORA i oznaczania „trupów”.

 

W grze będą też używane otwarte źródła ognia: świeczki, pochodnie, ogniska, pirotechnika, itp., które obsługiwane będę TYLKO przez ORGANIZATORÓW.

Na terenie gry rozciągnięte będą też przewody elektryczne, przedłużacze itp. Będą odpowiednio oznaczone i nie stanowią elementu gry.

 

Zakazane jest spożywanie alkoholu oraz innych używek przed i podczas gry, a osoby pod wpływem nie będą wpuszczane lub będą wypraszane z gry.

 

W zależności od liczby graczy, pogody, zdarzeń losowych mogą zajść zmiany w organizacji i zasadach lub impreza zostanie odwołana. Wszelkie informacje będą podawane na bieżąco.

 

 

MECHANIKA GRY

 

STRONY I STYLIZACJA

ISTOTY – czyli stwory polujące na Ludzi znane z filmów i gier o Silent Hill. Koncepcje stylizacji prosimy zgłosić nam na PW.

Ludzie wszyscy inni gracze. Gracze nie będący postaciami NPC, wcielają się w role osadzonych w miejskim więzieniu i w tym kierunku powinni się wystylizować – czyli jakieś więzienne uniformy, pasiaki lub klasyczne dresy :icon_smile:

 

Aktualnie mamy koncepcje na kilka postaci NPC i część z nich sami komuś zaproponujemy, a do niektórych ogłosimy „casting” - będziemy o tym informować na bieżąco.

 

BROŃ DOPUSZCZONA DO GRY

1) Repliki ASG o napędzie sprężynowym, gazowym (GG i CO2), AEP – strzelające TYLKO SINGLEM i o max mocy 360 FPS.

Na podstawie doświadczenia z nocnych gier w Piekarach sugerujemy zabranie możliwie najkrótszych i poręcznych replik.

 

2) Broń „biała” – we własnym zakresie tylko noże wykonane z pianki, o max. długości 30 cm (zakaz używania gumowych „kupnych” noży). Na terenie gry do znalezienia będzie niewielka ilość pałek z pianki otulinowej, które zapewni organizator.

 

Pewna, dość ograniczona ilość amunicji będzie do zdobycia lub znalezienia na terenie gry w postaci asygnat. Czyli trochę kulek można mieć ze sobą, ale nie wolno ich użyć bez posiadania odpowiedniej asygnaty.

 

KAŻDA BROŃ BIAŁA PRZECHODZIĆ BĘDZIE SZCZEGÓŁOWĄ KONTROLĘ I TYLKO TAKĄ BĘDZIE MOŻNA WNIEŚĆ NA TEREN.

 

TRAFIENIE I LECZENIE

Trafienie z broni palnej:

Pierwsze trafienie – rana postrzałowa: ranny oznacza się i czeka 3 minuty na opatrzenie. Opatrywanie trwa tyle co założenie całego opatrunku, po tym ranny wraca do gry. Jeśli w ciągu 3 minut nikt nie opatrzy rannego, to umiera i schodzi na RESP. Opatrunki zapewni organizator.

Drugie trafienie po opatrzeniu – to śmierć. Gracz odczekuje 1 minutę i schodzi na RESP.

 

Trafienia z broni białej:

- 1 cios nożem to śmierć. Gracz odczekuje 1 minutę i schodzi na RESP.

- 3 uderzenia pałką (sumują się) to śmierć. Gracz odczekuje 1 minutę i schodzi na RESP.

 

Leczenie na RESPIE trwa 15 minut, a jego lokalizacja zostanie podana na odprawie.

 

KONTAKT Z POSTACIAMI NADPRZYRODZONYMI

Każde dotknięcie, klepnięcie, złapanie lub kontakt z „wydzieliną” ISTOTY to natychmiastowa śmierć. Po takim kontakcie gracz pozostaje w miejscu przez 1 minutę. W tym czasie ISTOTY zadecydują czy gracz po prostu umiera i schodzi na RESPA, czy też zostaje „opętany”. „Opętanie” polega na wykonywaniu przez pewien czas zadań i poleceń ISTOT. Po tym gracz schodzi na RESPA, gdzie leczy się przez 15 minut.

 

ISTOTY NADPRZYRODZONE SĄ NIEŚMIERTELNE I NIE WOLNO DO NICH STRZELAĆ. Jednak istnieją pewne sposoby aby uchronić się przed ich atakiem. Ale to już sami będziecie musieli odkryć.

 

SCHWYTANIE

Ludzi można Schwytać poprzez klepnięcie i wypowiedzenie słów „JESTEŚ SCHWYTANY”. Po tym, złapany gracz wykonuje polecenia osoby, która go Schwytała. W tym przypadku nie ma możliwości ucieczki.

 

PRZESZUKANIE

Schwytanych lub rannych i zabitych Ludzi w fazie „oczekiwania” można przeszukać i odebrać im wszelkie przedmioty gry. Przeszukanie może odbyć się fizycznie lub po słownej komendzie – wybór należy do Was.

 

BIAŁY RĘCZNIK – w każdej chwili uczestnik może wycofać się z gry poprzez wypowiedzenie słów „BIAŁY RĘCZNIK”. Zostawia amunicję oraz wszystkie przedmioty gry i schodzi na 1 godzinę z terenu gry.

Edited by MICHAL
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...