Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK416 / M27 IAR [SPECNA ARMS]


Recommended Posts

  • Replies 602
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tak, widziałem kółeczko ale połóż się raz w mokry piach i masz bagno w mechaniźmie a nie wyobrażam sobie zdejmowania i zakładania klapki w warunkach bojowych :icon_wink:

 

W warunkach "bojowych" nie używam HiCapów :P

 

W zasadzie po tym jak udało mi się dopasować PMAGi od G&G jestem zakochany w tej replice :)

 

Aczkowleik dzisiaj przyjedzie jej mocny konkurent w postaci SCARa od G&G...

Link to post
Share on other sites

 

Mocny konkurent w postaci SCAR-a, to może być z WE:) Stockowy hicap faktycznie jest piękny, aż dziw że Chińczyk może coś tak elegancko wykonać. Choć sama replika z wierchu też jest miodna. SCAR płacze...

 

Sorbopad na stockowej sprężynie, ewentualnie w przyszłości max M125 ma sens? Zamówiłem tłok z pełną metalową szczęką oraz właśnie sorbopad i mam zagwozdkę montować czy odesłać do sklepu?

Link to post
Share on other sites

Sorbopad na stockowej sprężynie, ewentualnie w przyszłości max M125 ma sens? Zamówiłem tłok z pełną metalową szczęką oraz właśnie sorbopad i mam zagwozdkę montować czy odesłać do sklepu?

 

U siebie wsadziłem springa na 470 FPS (nie mam pojęcia jakiego - pierwszy lepszy). Stockowe bebechy latają bez zająknięcia.

Link to post
Share on other sites

Się uparli na tuningu itp. A moja specna lata w stocku :D. Tylko zewnętrzne elementy zmieniam. W sumie u mnie głupia sprawa wyszła bo bo blaszka zamka od tak sobie sama się zgięła i gdy ją prostuje to po dwóch zrzuceniach zamka znowu się zagina i nie działa swobodnie. Takie moje szczęście jeśli chodzi o atrapy zamka :v

Link to post
Share on other sites

Dotarła do mnie paczuszka.

 

Ogólnie jestem mile zaskoczony, bo zewnętrznie dotarł do mnie jeden z lepszych egzemplarzy. O dziwo nie mam nadlewek i wszystko trzyma się kupy. Co do środka, nie wypowiem się na razie, bo oddałem kilka strzałów w celu sprawdzenia repliki, a teraz idzie całe GP i komora pod młotek.

 

Ale ogólne wrażenie jak najbardziej na duży +

 

Jeszcze jedna kwestia....

Jak zamontować tłumik? ;D Poważnie mam problem z ściągnięciem tłumika ognia, żeby nakręcić tłumik dźwięku ;D

Link to post
Share on other sites

Jak zamontować tłumik? ;D Poważnie mam problem z ściągnięciem tłumika ognia, żeby nakręcić tłumik dźwięku ;D

 

Odkręć najpierw imbus u dołu. Tłumik ma lewy gwint - u mnie poszedł bez problemu.

 

Się uparli na tuningu itp. A moja specna lata w stocku :icon_biggrin:. Tylko zewnętrzne elementy zmieniam. W sumie u mnie głupia sprawa wyszła bo bo blaszka zamka od tak sobie sama się zgięła i gdy ją prostuje to po dwóch zrzuceniach zamka znowu się zagina i nie działa swobodnie. Takie moje szczęście jeśli chodzi o atrapy zamka :v

 

U mnie widać od środka ostre ślady szlifowania uppera, żeby blaszka nie haczyła.

Edited by smk
Link to post
Share on other sites

Chyba tłumik płomienia wykręciłeś. Na moje nie da się odkręcić przedłużki bo jej tam nie ma. Lufa zewnętrzna stanowi całość. Też chciałem skrócić lufe i założyć dlugi tłumik dźwięku. Poluzowałem blok gazowy ale lufa nie ruszyła...

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Mam pewną zagwostke. Dzisiaj zmieniałem zwalniacz magazynka i słyszę stukanie w chwycie silnikowym. Jakieś ciało obce latało. Wyciągam silnik i bęc wylatuje kawałek metalu. Czyżby dupę gb mi wyrywa?985fe64ac940b0b91d1e576cedd184b2.jpgc7a79be817e67463abad57349b738323.jpg

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites
Czyżby dupę gb mi wyrywa?

 

Hmmm... v2 nie ma takich zaokrąglonych części od strony chwytu - jedyne półokrągłe elementy są w części pneumatycznej a to byś zobaczył po odkręceniu uppera. Raczej do chwytu by nie dał by rady wpaść od góry. Może jakiś znalowy paproch został na etapie produkcji a teraz obluzował się od wibracji? Dzisiaj przyjdzie do mnie dysza to przy wymianie popatrzę u siebie co ma taki kształt.

Edited by smk
Link to post
Share on other sites

Siema!

Otworzyłem wczoraj pudełko z repliką i jestem zadowolony,replika wygląda naprawdę dobrze,wszystko jest fajnie spasowane,zero luzu oprócz kolby(mały luz)

Obawiam się tylko o jakość znalu bo dopychacz zamka zamiast w body już leżał złamany w pudełku.Dzwoniłem do azteko i chyba przyślą mi nowy dopychacz to sobie wymienię.Dziś sprawdzę kompatybilność z magazynkami caa i jak hakaśka strzela.

Link to post
Share on other sites

Siema!

Otworzyłem wczoraj pudełko z repliką i jestem zadowolony,replika wygląda naprawdę dobrze,wszystko jest fajnie spasowane,zero luzu oprócz kolby(mały luz)

Obawiam się tylko o jakość znalu bo dopychacz zamka zamiast w body już leżał złamany w pudełku.Dzwoniłem do azteko i chyba przyślą mi nowy dopychacz to sobie wymienię.Dziś sprawdzę kompatybilność z magazynkami caa i jak hakaśka strzela.

 

Dopychacz też mi się złamał. Wymieniłem na stalowy :)

Link to post
Share on other sites

IARka w oryginale ma ciężką lufę jako jednolitą część więc wątpie aby tutaj jakaś przedłużka była. Ja nic takiego nie zauważyłem

 

Hmmm... v2 nie ma takich zaokrąglonych części od strony chwytu - jedyne półokrągłe elementy są w części pneumatycznej a to byś zobaczył po odkręceniu uppera. Raczej do chwytu by nie dał by rady wpaść od góry. Może jakiś znalowy paproch został na etapie produkcji a teraz obluzował się od wibracji? Dzisiaj przyjdzie do mnie dysza to przy wymianie popatrzę u siebie co ma taki kształt.

 

Zastanawia mnie w ogóle kolor odłamku bo jest srebrny, a przecież GB jest czarny. Jak popatrzyłem na foty to właśnie zaokrąglona część występuje w dupce GB przy systemie szybkiej wymiany springa, ale raczej byłby czarny. Jak otworzysz GB to daj foto zadku GB. Będę wdzięczny :icon_smile:

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Może jakiś gift na zajączka od Chińczyka? :icon_wink: Jednemu lata front, drugiemu lufa zewnętrzna, a trzeciemu prowadnica kolby... Ogólnie repliki ładnie wykonane, ale jak to u chinoli jakieś przypadłości muszą być.

 

Ja jestem trochę zaskoczony tymi rewelacjami. Póki co u mnie jest wszystko ok ale po prawdzie replikę ledwo z kartona wyjąłem, zmieniłem gumkę i postrzelałem trochę z okna. Szczerze mówiąc, nieco się rozczarowałem. Pod względem wytrzymałości i jakości wykończenia moje stare CM.008 góruje nad specną, chociaż po recenzjach i opiniach użytkowników SA spodziewałem się co najmniej porównywalnego poziomu. W cymce nic nie odpadało i nie latało mimo, że kupiłem kilkuletnią używkę z niewiadomym przebiegiem. Gdyby nie to, że upuściłem ją kolbą na kafelki i pękło mocowanie uppera to pewnie dalej by śmigała w jednym kawałku.

Link to post
Share on other sites

Na wykonanie zewnętrzne nie mam co narzekać oprócz przypadłości klapki wyrzutu łusek i blaszki. Kałasz jest toporniejszą konstrukcją i potrzebuje mniej finezji jak HK czy emka. Klapka i blaszka to malutki koszt wymiany więc nie rozpaczam nad tym a w dniałaniu repli to nie przeszkadza. Dla mnie najważniejsze jest to, że repla nie telepie się i osiągi w stocku są bardzo spoko.

Link to post
Share on other sites

Kałasz jest toporniejszą konstrukcją i potrzebuje mniej finezji jak HK czy emka.

 

Ale CM.008 to emka ;). Mam i kałacha i M4 z cymy, chociaż M4 już w większości w częściach a kałach zeżarł zęba na drugim tłoku dzień po naprawie i się na niego obraziłem - stąd zakup nowej repli ;).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...