Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Otwarte Mistrzostwa ASG(OMASG)/17-18 czerwca/Fort Knox War Zone


Recommended Posts

Więcej informacji: https://www.facebook.com/otwartemistrzostwaasg/

 

 

 

Otwarte Mistrzostwa Air Soft Gun - OMASG

ORGANIZATOR: FORT KNOX WAR ZONE

Start: 17 czerwiec 2017 z możliwością przedłużenia do 18 czerwca.

Lokalizacja: Była baza wojsk rakietowych w Mieczewie koło Poznania.

 

W imieniu Fort Knox War Zone chciałbym Was zaprosić na drugą edycję Otwartych Mistrzostw Air Soft Gun „OMASG”. Stworzyliśmy cykliczne zawody, podczas których Wasza ekipa będzie mogła sprawdzić swoje umiejętności i zgranie w terenie.

 

Ed. 1

 

Zawody będą odbywały się na zasadzie mistrzostw - losowy podział na grupy po cztery drużyny, losowe wybranie pierwszego przeciwnika i drogą eliminacji dotarcie do FINAŁU.

Kwintesencją uczestnictwa w mistrzostwach będą nagrody. Dlatego też proszę o udostępnianie informacji o OMASG – im więcej ekip przyjedzie, tym większą pulę na nagrody będziemy mogli przeznaczyć. Docelowo 3 najlepsze ekipy będą nagradzane- od frekwencji zależy jakiej wartości będą nagrody. Im większy będzie rozmach imprezy, tym więcej sponsorów zainteresujemy, dzięki czemu nagrody będą jeszcze bardziej wartościowe, co z kolei przełoży się na większe zainteresowanie.

Proszę o podsyłanie informacji grupom, jakie tylko znacie, jest szansa na sprawdzenie swojego zgrania w teamie podczas wyrównanej walki z przeciwnikiem.

 

Nasi sponsorzy: Rekrut_ASG_Shop, HPAirsoft.eu, FORT KNOX SP.ZO.O., ARTBuzz.eu, Lin-Tech Sp.zo.o.

 

Chcesz dołączyć do grona sponsorów - napisz do nas.

 

OMASG wystartuje po osiągnięciu podstawowej liczby drużyn. Informacje o nagrodach podamy po uzyskaniu informacji ile teamów będzie uczestniczyć.

 

Zapisy:

Wpłata na konto gwarantuje miejsce na liście. Wpłaty zbieramy od całych teamów do 15 maja na:

FORT KNOX SP.O.O.

ŚWIĘTY MARCIN 29/8

61-806 POZNAŃ, Polska

40109013620000000132778494

W tytule proszę o podanie danych do faktury tj. Imię i nazwisko, adres oraz adres e-mail osoby wysyłającej przelew. Ważny jest także dopisek " OMASG 2"

 

Koszty:

Koszt uczestnictwa w mistrzostwach to jednorazowe opłacenie kwoty 50zł za osobę (250zł przy 5 osobach)

W koszcie imprezy uwzględnione jest także ubezpieczenie NNW.

Dostajecie także woreczki z kulkami firmy G&G pakowane po 15szt. aby ułatwić ładowanie magazynków. Potrzebujemy tylko przy każdym nazwisku dopisku jakich wagomiarów używacie.

 

Możliwość nocowania już od piątku 16 czerwca – na cały czas imprezy zapewniamy nocleg i integrację tj. ognisko, grille, namioty itp.

Limit wiekowy dopuszcza graczy 16+ jednakże jest to jednoznaczne z przyjazdem opiekuna prawnego na miejsce trwania OMASG (wymagana jest także obecność opiekuna podczas odbywania się imprezy) oraz podpisanie oświadczenia o wzięciu odpowiedzialności na czas trwania Mistrzostw.

 

Zasady gry:

1. Pole 100m na 50m z przeszkodami i budynkiem pośrodku. Organizator zapewnia pomieszczenie do przygotowania się, oraz "strefę widza". Osoby postronne mają zakaz podpowiadania uczestnikom meczu w jakikolwiek sposób – dopuszczalna jest jedynie komunikacja pomiędzy zawodnikami.

2. Na środku pola będzie znajdował się zegar szachowy, który będzie mierzył czas przejęcia kontroli nad polem.

3. Zwycięska drużyna jest wyłaniana poprzez zmierzenie czasu na zegarze czasowym na koniec rundy lub po całkowitym wyeliminowaniu przeciwnika.

4. Na pole gry wchodzimy po uprzednim sygnale danym przez sędziego- 1 gwizd START, 2 gwizdy KONIEC.

5. Granice pola będą oznaczone taśmą, wyjście poza teren gry oznacza "śmierć" dla zawodnika.

6. Każda ekipa może wystawić 5 osobowe teamy. Jeżeli liczebność ekipy jest większa, jest możliwość wystawienia 2-3 składów - wtedy wymóg jest taki, że osoby będące w teamach nie mogą się dublować.

6.1 Do składu 5 osób można posiadać dodatkowego jednego rezerwowego. Zmiany w teamie można wtedy dokonywać co mecz, nie co rundę. Dodatkowy osobnik to także dodatkowy koszt 50zl.

7. Rozgrywki będą odbywać w wyznaczonym dniu. Jeżeli nie uda się doprowadzić rozgrywek do końca, zostaną one przeniesione na inny termin.

8. Do rozegrania z przeciwnikiem będą 3 mecze, każdy mecz będzie trwał 5 min.

9. Czas przerwy pomiędzy meczami to 5 min. Jest to czas na doładowanie magazynków i przygotowanie się do następnej rozgrywki.

Rola sędziów w trakcie meczy (Będzie ich 4-5)

1. Za każdą ekipą będzie podążał sędzia, który będzie minimalizował ryzyko terminatorki. Dodatkowo w budynku będzie dodatkowy sędzia

2. W momencie przypadkowego nieprzyznania się do trafienia np. w trakcie biegu, uczestnik dostaje ostrzeżenie.

3. Zależy nam na uczciwym i rzetelnym podejściu do sprawy – wybryk permanentnego nieprzyznawania się do trafienia będzie skutkował banem delikwenta i możliwym ponownym podejściem dopiero w następnym sezonie. Drugi ban skutkuje całkowitym zakazem wjazdu na imprezy organizowane przez Fort Knox War Zone.

4. Każdy uczestnik zobowiązuje się do stosowania poleceń sędziego. Zdanie sędziego jest ostateczne. Nawet jeżeli pomyłka będzie po stronie sędziego, stosujemy się do jego poleceń i dostosowujemy się do pkt 5.

5. Wszelkie kwestie sporne można przedstawić sędziemu po zakończonej rozgrywce.

6. W momencie pyskowania, wmawiania pomyłki sędzia ma prawo dać żółtą kartkę. W razie ponownego ataku na zdanie sędziego przewidziana jest czerwona kartka co skutkuje banem z meczu.

7. Każdy mecz będzie nagrywany, nagranie z meczu będzie udostępniane ekipom, dzięki czemu będzie można prześledzić swoje działanie w polu, oraz przeanalizować błędy.

 

Limity FPS:

Każda replika przed rozpoczęciem meczu będzie chronowana.

Można używać tylko ognia pojedynczego.

Max 350 FPS!

Zakaz wystawiania repliki za wyłom muru i strzelania bez celowania.

 

Zasady Trafień:

Nie działają zasady "pif paf", przeciwnik musi być trafiony.

Rykoszety się nie liczą!

Przy trafieniu zawodnik powinien krzyknąć: Dostałem! Położyć się i po zezwoleniu sędziego jak najszybciej opuścić pole rozgrywki tak, aby nikomu nie przeszkadzać w wymianie ognia oraz znaleźć się w miejscu, w którym startował.

 

Limity amunicji:

- Zakaz używania Hi-capow.

- Magazynki typu Mid/Low oraz Real Cap mogą być załadowane do 15 kulek. Ilość magazynków bez limitu.

Możliwość używania atestowanej pirotechniki - Tylko granaty dymne!

 

ORGANIZATOR ZASTRZEGA MOŻLIWOŚĆ DROBNYCH ZMIAN REGULAMINU REAGUJĄC NA POWSTAŁE NIEZGODNOŚCI. WSZELAKIE WPROWADZANE ZMIANY BĘDĄ POPRZEDZONE INFORMACJĄ NA STRONIE.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...