Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Full Upgrade CM.009


Recommended Posts

Cześć,

 

Jestem posiadaczem karabinu: http://www.taiwangun.com/elektryczne/cm-009-full-metal-p-j?from=listing&campaign-id=14

 

Chciałbym poradzić się w kilku kwestiach, bo sam nie mogę dojść do sensownego w kosztach rozwiązania.

 

1) Zakupiłem komorę: http://azteko.pl/retro-arms-komora-hop-up-cnc-do-replik-typu-m4m16-p-16406.html

Ale lufa siedzi w niej delikatnie luźno - mogę ją przekręcić o 2mm - to jest normalne? Podkręca dobrze.

 

Dodatkowo - ta komora nie ma 'cycka' na sprężynę dociskającą komorę do GB - bez wrzucenia tej sprężyny na klej replika traci na szczeloności - jakieś inne patenty macie?

 

2) Przymierzam się do wymiany lufy na Guardera 6,02 509mm (9mm dłuższa niż stockowa) - czy o tyle dłuższa lufa wpłynie w jakikolwiek sposób na osiągi?

 

3) Posiadam Sprężynę M120 - jaką maksymalnie sprężynę moge wrzucić bez wymiany innych elementów GB?

 

4) Polecicie jakiś kompletny GB v.2 w rozsądnej cenie (do 500zł)? Czy w kompletnych zestawach GB są już zamontowane jakiekolwiek sprężyny czy muszę dokupywać?

 

5) Chciałbym kupić zestaw Bore-up - czy są one kompatybilne z każdym GB v.2? Polecicie coś do tego karabinu?

 

6) Na którym etapie powinienem wymienić silnik i jakie są to koszta?

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

1. Lufa nie powinna drgnąć, zastosuj teflonfix.

 

Zastosuj oringi ok. 8x2mm, które zakładasz na lufę, one docisną komorę do czoła szkieletu.

 

2. Guarder'a sobie odpuść. Kup Madbull Steelbull. 9mm nie wpłynie na zasięg, ważniejsza jest precyzja wykonania i średnica.

3. Zależy jak wszystko ze sobą poskładasz, czy uzyskasz szczelność. Sorbopad warto wrzucić. To jest stockowy, znalowy i chiński szkielet czyli loteria. Może paść nawet na M120.

4. Nie kupuj gotowych gearbox'ów - poskładaj sam lub poproś o pomoc serwisanta.

5. Zestaw bore-up jest wg. mnie nie potrzebny. Można się zastanawiać co najwyżej nad zestawem z cylindrem typ2 bu, jednak typ2 zwykły powinien dać radę.

 

6. Wszystko zależy od budżetu. Jestem zdania, że najlepiej zrobić replikę raz, a porządnie. Przy M120 wymiana silnika nie jest aż tak konieczna, ale zależy czego dokładnie oczekujesz od repliki.

Link to post
Share on other sites

Sorbopad służy do amortyzacji uderzenia tłoka i w dużym stopniu wyciszenia wystrzału. Nie polecam sorbopadu do ustawiania tłoka względem zębatki tłokowej (korekta AOE). Tłok ustawiasz zwykłymi podkładkami gumowymi i na nie naklejasz sorbo. Najlepiej używaj kleju cyjanoakrylowego elastycznego, żadnej kropelki czy superglue bo inaczej klej popęka, razem z nim sorbo, wszystko zacznie się kruszyć i rwać. Nie zapomnij o naklejeniu na wierzch neopadu.

 

Przed sklejeniem gumowych podkładek, sorbopadu i neopadu ułóż wszystko na głowicy cylindra i na sucho sprawdź ułożenie tłoka z zamontowaną sprężyną.

Link to post
Share on other sites

Ok, to raczej wszystko już wiem co chciałem :icon_smile:

A co do składania GB - jakie są to koszta i czy polecasz kogoś konkretnego kto robi to dobrze i w przystępnej cenie?

 

Polecam siebie, pisz pw. Koszty? Dużo zależy od tego jakie części montujesz, co to za replika, co chcesz uzyskać i od widzi mi się serwisanta.

 

Polecam kupić inną replikę zamiast ładować hajs (szczególnie aż tyle) w tą :icon_wink:

 

Zgadzam się, ale to nie jest pomoc dt. tej repliki.

Link to post
Share on other sites

Odezwę się jak będę miał hajs do przeznaczenia na to :)

Co do zmiany repliki - pewnie kiedyś zmienię, na pewno będzie to znowu jakaś długa emka, więc części będą raczej kompatybilne :)

Szanuję uwagę co do braku sensu pakowania kasy w tą replikę, ale tak jak mówił wallop - nie jest to odpowiedź na pytanie :)

Link to post
Share on other sites

Twoje pieniądze i zrobisz z nimi co chcesz. Z mojego doświadczenia - lepiej kupić lepszą replikę, w szczególności taką z dobrym body - najlepsze części w słabej jakości body i tak nie spełnią swojego zadania. Więc skoro możesz mieć lepszą replikę, która będzie lepiej strzelać, niezawodniej działać i przy okazji wyglądać to wybór nie wydaje się oczywisty?.

Na twoim miejscu, jeśli koniecznie miałbym coś wymieniać to byłaby to lufa, najlepiej pdi, promyk, w ostateczności madbull steelbull. I tylko dla tego że można ją przełożyć łatwo do innej repliki.

Link to post
Share on other sites

Twoje pieniądze i zrobisz z nimi co chcesz. Z mojego doświadczenia - lepiej kupić lepszą replikę, w szczególności taką z dobrym body - najlepsze części w słabej jakości body i tak nie spełnią swojego zadania. Więc skoro możesz mieć lepszą replikę, która będzie lepiej strzelać, niezawodniej działać i przy okazji wyglądać to wybór nie wydaje się oczywisty?.

Na twoim miejscu, jeśli koniecznie miałbym coś wymieniać to byłaby to lufa, najlepiej pdi, promyk, w ostateczności madbull steelbull. I tylko dla tego że można ją przełożyć łatwo do innej repliki.

 

Zgadzam się z tym, że dobra baza czyli body+szkielet+komora to świętość dobrego, porządnego tuningu.

Jednak dobrze poskładany chińczyk, na dobrych częściach będzie strzelać lepiej niż markowa, stockowa replika. Wada tego jest taka, że wartość takiego chińczyka jest równa lub nawet wyższa niż jakby uzyskać ten sam efekt po tuningu markowej repliki.

Warto mieć na uwadze to, że markowa replika po tuningu będzie strzelać jeszcze lepiej od podrasowanego chińczyka :)

 

W skrócie, nigdy nie uzyska się takich efektów tuningu jak na markowej replice.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...