Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK VFC vs M4 KWA


Recommended Posts

Witam,

Po przeczytaniu tony wpisów na forum nadal mam dylemat, odnośnie wyboru repliki.

Nadal mnie ciekawi sprawa z nowymi GB od KWA za dużo informacji na forum nie ma jak się mają do tych starych 2GX, którego osobiście posiadałem i byłem bardzo zadowolony.

Z tego co wyczytałem na forum VFC zrobiło duży krok w przód, seria Avalon itd. lecz niestety mi one się nie podobają, jedyną opcją od VFC jest HK m27 IAR.

Moje oczekiwania?

Dość dobry zasięg: 50/60m

FPS: 450fps na 0,2g

I niezawodność GB, żeby po jakiś krótszych seriach(mój styl gry przeważnie tryb auto 3-5kulek.) nie padła replika, nie wiem jak ma się GB od VFC co uciągnie co nie ale jestem świadomy że KWA stare dałoby radę więc myślę, że te nowe dużo też nie odbiega od starego ale oczekuje jakieś odpowiedzi użytkownika który macał już te nowe GB.

I może poproszę o jakieś ukierunkowanie mnie który wybór byłby lepszy, bo kwota jest nie mała więc nie chciałbym wtopić :) 

PS. Dodam, że replika KWA byłaby kupowana w polskim sklepie, a VFC ściągana z Tajwanu.

Linki do replik:

1. KWA - https://store.kwausa.com/product/kwa-vm4a1/ 

2. VFC - http://shop.kic.tw/portal_c1_cnt_page.php?owner_num=c1_33589&button_num=c1&folder_id=10113&cnt_id=88218

 

Link to post
Share on other sites

VFC jest nieopłacalne. Połowę kasy płacisz za oznaczenia palnej, chyba że rzeczywiście bardzo ich potrzebujesz to bierz. W środku szału nie ma, zwykłe VFC. Prawie cała pneumatyka do wymiany. Kable też do wymiany, do tego mosiek z ab, lepsza gumka, flat, ewentualnie precka jak masz kasę. Jeśli nie zwracasz uwagi na oznaczenia to szkoda hajsuf na tą replikę. Wykonanie na poziomie replik za ~1,5k. Co najmniej 1k płacisz za oznaczenia.

 

KWA z nowej serii będę mieć na serwisie pod koniec lipca.

Link to post
Share on other sites

Ok, to daj znać jak wygląda to KWA. Raczej jestem skłony ku KWA z tego co u mnie w środowisku mówili. Tylko jestem ciekaw tego nowego GB, jak będziecie macać dajcie znać jak z osiągami czy na moje 450fps będzie odpowiednia replika :) 

Link to post
Share on other sites

Podoba mi się jeden może dwa modele od VFC ale dostępność w PL słaba. A jak wyglada GB porównując do KWA? Będzie tak samo długo wytrzymałe na tych 450fps co na KWA? Ja zapewne po zakupie wyrzucę lufę gumkę. Następnie będę wymieniał części z środka jakie będzie trzeba aby osiągnąć ten wynik i nie awaryjność. 
Podam ci modele może coś o nich mi powiesz:
VFC VR16 RIS SOPMOD
I ewentualnie druga opcja 
VFC VR16 Fighter Carabine mk2 blk

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.06.2018 o 11:28, wallop napisał:

VFC jest nieopłacalne. Połowę kasy płacisz za oznaczenia palnej, chyba że rzeczywiście bardzo ich potrzebujesz to bierz. W środku szału nie ma, zwykłe VFC. Prawie cała pneumatyka do wymiany. Kable też do wymiany, do tego mosiek z ab, lepsza gumka, flat, ewentualnie precka jak masz kasę. Jeśli nie zwracasz uwagi na oznaczenia to szkoda hajsuf na tą replikę. Wykonanie na poziomie replik za ~1,5k. Co najmniej 1k płacisz za oznaczenia.

 

W dniu 16.06.2018 o 21:29, wallop napisał:

Zerknij na VFC :) IMO aktualnie najlepsze repliki w stocku. KWA też bardzo dobre, no ale trochę niestandardowych części.

Taaak grunt to wierzyć w to co Wallop pisze... Szkoda że czasem sam nie wie co pisze...

 

Jak widać w ciągu kilku godzin VFC z "prawie wszystko do wymiany" zdążyło tak zadbać o swoje produkty, że jest już "najlepszą replika w stocku"...

Edited by thor_
Link to post
Share on other sites

@up

Powiem czytając wypowiedź sam zgłupiałem, że dana firma tak szybko się rozwija w ciągu kilku godzin :P 

Ale pomijając ten fakt raczej jestem ku KWA bo tam dużo w Gb się nie zmieniło a nie chce mi się wierzyć że nagle taki progres VFC zrobiło w swoim GB.

Link to post
Share on other sites

Bierz po prostu to co ci leży i się podoba. To Ty oceniasz czy jesteś skłonny za daną replikę zapłacić. Są również tacy ludzie, którzy kupili nawet repliki niepolecane, dbają o nie i nie wymieniają połowy części a okazuje się że służą dzielnie i się nie sypią. W dzisiejszych czasach nie ma reguły. Nawet Mercedesy się psują.

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, otix96 napisał:

Powiem czytając wypowiedź sam zgłupiałem, że dana firma tak szybko się rozwija w ciągu kilku godzin :P

Odnosiłem się do tego co zalinkowałeś. Podałeś w pierwszym poście dwie opcje KWA VM4A1 oraz hakaśkę VFC/Umarex. Tą drugą miałem u siebie na serwisie i w tej cenie to po prostu zwykła replika, wewnętrznie gorsza od wersji VR16. Połowę ceny płacisz za oznaczenia, w sumie nawet więcej bo porządne VFC dostaniesz za 1000zł, a tutaj połowa wychodzi ~1300-1500zł.

Jedyny błąd jaki zrobiłem to nie podałem konkretnego modelu w moim trzecim poście, myślę że domyślić się nie jest trudno, że chodziło o inne repliki.

 

Co do reszty jest tak jak mareq mówi, kup to co Ci się podoba byle było markowe. W razie "W" cała reszta jest do zrobienia, a porządna baza to początek zabawy. Jedyne z czym się nie zgadzam to kupowanie replik niepolecanych bo jako tako wiesz już czego chcesz, masz konkretne wymagania i kupno specny czy innego badziewia mając wystarczający budżet aby kupić replikę markową byłoby głupstwem, ot chociażby kupno Specny z serii H. Poza tym "repliki niepolecane, które zadbane się nie sypią" to dość ogólne stwierdzenie odnoszące się do ogółu opinii. A opinie są jakie są, nie zawsze są wartościowe i obiektywne.

Link to post
Share on other sites

Reasumując - kazda opinia inna niż Wallopa nie jest wartościową i obiektywną bo gdyby repliki po wyjęciu z pudełka działały to Wallop nie miałby co robić z wolnym czasem. Dlatego twardo wciska wszystkim, ze po kupieniu jakiejkolwiek repliki trzeba od razu wymieniać w niej połowę albo całość bebechów. I kompletnie nie może sobie wyobrazić, że 90% replik działa bez problemów bez grzebania.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, thor_ napisał:

Reasumując - kazda opinia inna niż Wallopa nie jest wartościową i obiektywną bo gdyby repliki po wyjęciu z pudełka działały to Wallop nie miałby co robić z wolnym czasem. Dlatego twardo wciska wszystkim, ze po kupieniu jakiejkolwiek repliki trzeba od razu wymieniać w niej połowę albo całość bebechów. I kompletnie nie może sobie wyobrazić, że 90% replik działa bez problemów bez grzebania.

90% replik może i działa po wyjęciu z pudła, ale jak działa to już osobna para kaloszy. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.06.2018 o 13:04, thor_ napisał:

Reasumując - kazda opinia inna niż Wallopa nie jest wartościową i obiektywną bo gdyby repliki po wyjęciu z pudełka działały to Wallop nie miałby co robić z wolnym czasem. Dlatego twardo wciska wszystkim, ze po kupieniu jakiejkolwiek repliki trzeba od razu wymieniać w niej połowę albo całość bebechów. I kompletnie nie może sobie wyobrazić, że 90% replik działa bez problemów bez grzebania.

Myślisz, że robię tylko nowe repliki wyciągnięte z pudełka?

Nie potrafisz merytorycznie, obiektywnie i na temat pogadać o danej replice/problemie i wymienić się spostrzeżeniami? Musisz w każdym temacie schodzić na mój temat i mnie atakować? Masz z czymś problem to bij na pw.

Zgadzam się z falloutpl, samochód z wieloma uszkodzeniami też może odpalić i pojechać. Co tam, że repliki w stocku mają krzywe zębatki, krzywe korpusy, kompletny brak osi, brak szczelności, pękające głowice tłoków czy kiepskie tłoki, lufy, komory, gumki... MÓWIĘ OGÓLNIE! Są repliki lepsze i gorsze, ale nie ma idealnych. Nie jestem żadnym fanboyem Spartac'ów i ICS'ów. Mówię o wadach replik i problemach z którymi się borykają by potencjalny klient nie został zjedzony przez marketingową szopkę i polecanie przez ludzi każdemu tego samego.

Link to post
Share on other sites

Zgadzasz się z Falloutpl?? Tyle, że to co piszesz o samochodach to śmiech... Wg Ciebie każdy kto kupuje NOWY samochód powinien pojechać do warsztatu "Staszka" i wymienić pół silnika, zawieszenia itp... A wg tego co pisze Falloutpl - każdy kto kupuje NOWY samochód i nim jeździ przez kilka lat bez wizyt w warsztatach jest nieświadomym idiotą jeżdżącym szmelcem... 

Wasze rady, dotyczące wymiany zębatek, tłoków, cylindrów itd w świeżo kupionych replikach przez ludzi nie majacych pojęcia o ich bebechach, to nic innego jak budowanie sobie marketingu i wciskanie ludziom, że wszystko co kupują to szajs.

Niestety te repliki, które trafiają do serwisów z powodu ZEPSUCIA/ZNISZCZENIA ich części wewnętrznych to nawet nie 10% replik sprzedawanych w Polsce. Do Ciebie Wallop takich replik trafia może 1%. A Ty na tej podstawie ferujesz wyroki co do jakości i trwałości całych serii produkcyjnych liczonych w tysiącach egzemplarzy...

Gratuluje poczucia samozejebistosci...

Radź ludziom w kwestii tuningu, podpieraj się swoim doświadczeniem w wymianie i konfiguracji bebechów, ale skończ z wypisywaniem bzdur o tysiącach sztuk konkretnych modeli replik konkretnych producentów na podstawie kilku sztuk które do Ciebie trafiły - bo to były te pojedyncze felerne egzemplarze...

Przemyśl dokładnie co napisałem bo na każdą przez Ciebie niepolecaną replikę firm takich jak G&G, VFC, ICS i innych NA ŚWIECIE JEST KILKANAŚCIE TYSIĘCY tych samych replik działających w stocku bez problemów...

 

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, thor_ napisał:

Zgadzasz się z Falloutpl?? Tyle, że to co piszesz o samochodach to śmiech... Wg Ciebie każdy kto kupuje NOWY samochód powinien pojechać do warsztatu "Staszka" i wymienić pół silnika, zawieszenia itp... A wg tego co pisze Falloutpl - każdy kto kupuje NOWY samochód i nim jeździ przez kilka lat bez wizyt w warsztatach jest nieświadomym idiotą jeżdżącym szmelcem... 

Trochę odwracasz kota ogonem, przykład z samochodem ma sens tylko w tym konkretnym przypadku.

Ale ok...

1. części do nowego samochodu nie kosztują 40-100zł, no może wycieraczki.

2. samochody są sprawdzane pod wieloma innymi względami, ot chociażby przechodzą masę testów, muszą spełniać odpowiednie normy itp., dostajesz konkretne papiery z potwierdzeniem zakupu, parametrami, instrukcją od A do Z, a  sam samochód musi przejść coroczny przegląd. Poza tym koniecznością jest także posiadanie prawa jazdy.

3. każdy model samochodu cechują konkretne problemy, czy to z zawieszeniem, silnikiem, komfortem jazdy. Jest cała gama innych czynników

4. są modele mniej i bardziej opłacalne ze względu na części zamienne, eksploatację itp.

5. dużo osób kupuje względnie tanie samochody po to by po prostu dojechać do celu najniższym kosztem. Koneserzy mają większe wymagania, płacą więcej i oczekują więcej. Przeciętnego użytkownika nie stać na to by zrobić samochód od A do Z tak, by jeździł w nieskończoność. To jest olbrzymi koszt, a pewnie i tak kiedyś coś się zepsuje. Przeciętny użytkownik oszczędza, naprawia samochód wtedy kiedy coś się zepsuje, wtedy kiedy nie przejdzie przeglądu lub coś się zużyje.

 

31 minut temu, thor_ napisał:

Niestety te repliki, które trafiają do serwisów z powodu ZEPSUCIA/ZNISZCZENIA ich części wewnętrznych to nawet nie 10% replik sprzedawanych w Polsce. Do Ciebie Wallop takich replik trafia może 1%. A Ty na tej podstawie ferujesz wyroki co do jakości i trwałości całych serii produkcyjnych liczonych w tysiącach egzemplarzy...

 

Rozumiem, że dysponujesz takimi danymi. Poproszę więc o link do jakiegoś badania czy artykułu.

 

Co do reszty... szkoda gadać.

Nie podpieram się tylko tym co trafia do mnie na stół, jestem w stałym kontakcie z wieloma serwisantami z całego kraju i jakoś ich opinie pokrywają się z tym co ja mówię :) Oczywiście jest też garstka, która się ze mną nie zgadza no ale niestety tak jak oni mają wyrobioną opinię o mnie, tak i ja o nich. Widzisz? I znowu temat schodzi w moją stronę... Bezsensu.

 

14 minut temu, thor_ napisał:

Wasze rady, dotyczące wymiany zębatek, tłoków, cylindrów itd w świeżo kupionych replikach przez ludzi nie majacych pojęcia o ich bebechach, to nic innego jak budowanie sobie marketingu i wciskanie ludziom, że wszystko co kupują to szajs.

Tak, falloutpl i ja współpracujemy XD

Gdyby było tak jak mówisz to nie polecałbym nikomu kupna repliki VFC z serii Avalon w którym praktycznie nie trzeba nic wymieniać. W reszcie replik G&P, G&G, KWA są części, które WYPADA wymienić, a przynajmniej zerknąć do środka bo nie wiadomo na co trafimy. Czy ktoś wymieni je od razu czy dopiero jak padnie - jego sprawa. Ja stawiam na niezawodność repliki, a nie że nagle podczas strzelania pęknie głowica tłoka czy polecą zębatki. G&P miało wadliwe całe serie. G&G to dziś produkuje leciwe układy ETU, tłoki i głowice tłoków... Do nie dawna wychwalałem zębatki w G&G, ale ostatnio trafiłem na dwie repliki z krzywą zębatką środkową - czyli loteria. O reszcie replik mówić mi się nie chce bo ten temat wałkujemy od dłuższego czasu. Moje stanowisko znasz, nie zmieni się ono dopóki nie przekonam się na własne oczy, że w markowych replikach pakowane są porządne podzespoły, które w każdym egzemplarzu są takie same. Nikt nie karze się nam wykłócać i po sobie cisnąć z powodu odmienności zdań.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...