Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

10.11.2018. Nieczajna (Wielkopolska) Hidden and Dangerous IV


Recommended Posts

Zapraszam na 4 edycje Milsimu Hidden and Dangerous. Względem poprzedniej edycji przekonstruowałem założenia samej symulacji i rezygnuje z podziału stron na rzecz samodzielnego działania każdej ekipy z osobna. To Wy decydujecie kiedy zrobicie postój czy też który pkt zrobicie jako następny. Zapraszam także ekipy które chciałyby pierwszy raz mieć styczność z symulacją militarną (Milsim) w której to mamy tylko jedno podejście do gry.
Pozostałem przy koncepcji 12 godzin zmagań w godzinach nocnych, idealna forma sprawdzenia siebie oraz swojego sprzętu, dodatkowo OPORD (rozkaz bojowy) będzie dostępny przed samą imprezą, dzięki czemu będziecie mogli ustalić taktykę i kolejność zadań na spokojnie. Same punkty będą podane w MGRS, potrzebny będzie albo GPS albo aplikacja na telefon - sam używam z powodzeniem MGRS System Navigation

Lokalizacja: Była baza rakietowa w Nieczajnej
https://www.google.com/maps/place/Strzelnica+Stowarzyszenie+Zbrojownia/@52.5732741,16.7404953,2197m/data=!3m1!1e3!4m16!1m10!4m9!1m3!2m2!1d16.7462055!2d52.5742915!1m3!2m2!1d16.7458874!2d52.5739272!3e0!3m4!1s0x0:0xf4b51e65ad682ac8!8m2!3d52.574226!4d16.7433599

Sam teren to ok 4km2.
Czas: 10 listopada godz 18:00-6:00
Cena 20zł od osoby (kupno gadżetów, paliwo do śmigła itp :))
Wymagania wiekowe: Od 18 lat. BEZ WYJĄTKU.
Zgłoszenia ekip zbieram na priv

Tak jak w ostatniej edycji mam pomysł na mega klimatyczny początek gry, który pomoże Wam osiągnąć na pełną immersje podczas symulacji :) Link do jednej z recenzji z poprzedniej odsłony:
http://sfsgpoznan.blogspot.com/2017/09/na-impreze-zorganizowana-przez-fort.html#

Pirotechnika - niestety nadleśnictwo nie zezwoliło na używanie pirotechniki.
Zakaz używania noktowizorów czy termowizji - każdy będzie mieć takie same szanse.
Zakaz używania laserów ze względu na szkodliwość.

Zakaz Hi-Capów!!!!!!
Wszystkie magazynki ładujemy x2 realnej pojemności (M4, AK 60 kulek, P90 100kulek). Brak możliwości ładowania się w terenie, macie tyle magazynków ile uniesiecie.
Wyjątkiem są ciężkie karabiny maszynowe mające oczywiście palne odpowiedniki(M249, PKM) - 1000 kulek na pojedynczy BOX. RKMy typu RPK ładujemy 500 kulek do magazynka).
Mechanika trafień:
Z racji faktu, że gra będzie odbywać się głównie w nocy wymagamy do oznaczenia się jako zabity czerwonego, najlepiej pulsacyjnego światła.
W momencie trafienia padamy na ziemię (NIE musimy krzyczeć: dostałem!) możemy odczołgać się 10m (np. za najbliższą zasłonę) oraz używać broni krótkiej do obrony (W rachubę wchodzi tylko broń boczna). Możemy także wzywać pomocy. Jak widzimy najlepiej naparzać do przeciwnika aż zapali czerwoną lampkę :)
Jeżeli po upływie 10 min. drużynowy medyk (na 4 osób wyznaczamy jednego) nie opatrzy trafionego, włącza czerwoną lampkę oraz udaje się na parking i kończy grę. Bandaż musi być zawiązany w miejscu trafienia tak aby nie mógł się zsunąć. W momencie zsunięcia gracz przechodzi znowu w stan rannego.
Jedna seria = jedno trafienie.
Drugi postrzał dobija.
Rykoszety się nie liczą.
Limity FPS:
1. CQB - 350 FPS Semi (wewnątrz budynków)
2. KARABINY SZTURMOWE - 450 FPS Semi/Auto
3. KARABINY WSPARCIA - 500 FPS Auto
4. DMR - 550 FPS Semi (repliki typu SR25, M14, itd.)
5. KARABINY SNAJPERSKIE - 650 FPS (czterotakty np. vsr, repliki z naciągiem itd. np. SWD)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Wolf locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...