Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik Ifrit 25K Motor G&G


Recommended Posts

Od biedy może być. Ale jeśli zależy ci na mniejszym zużyciu baterii i konsumpcji prądu przez silnik, stawiałbym na silnik o dużym TPA. Takie silniki to zdecydowanie niebiesko dupna Cyma/PJ/A&K. W tych silnikach TPA wynosi w granicach 30-32TPA.
Obecnie latam sobie w SR25 na silniku niebiesko dupnym Cyma/PJ/A&K, zębatki 18:1, S150+ Modify plus tuleja na prowadnicy sprężyny - replika generuje 555FPS @ 0,20g przy hopie = 0. Reakcja na spust przy LiPo 11,1V jest naprawdę zadowalająca oraz silnik nie grzeje mi dłoni. Nie oszukujmy się, ale podwyższona temperatura silnikom jest nie straszna. Jeśli kiedykolwiek czytałeś kartę techniczną jakiegokolwiek silnika HT od producenta, to można zauważyć że temperatury pracy takich silników pod obciążeniem wahają się od 60 do 75*C.
Grzanie silnika - tutaj wszystko zależne od setupu na jakim ten silnik lata, nie można mówić, jak ten typ wyżej, że się nie grzeje, owszem grzeje się na takich setach jak 12:1 i sp130 na LiPo 3S, grzeje się też na 19:1, sp130 na LiPo 3S.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...