Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Do części mechanicznych używam tylko ŁT-43, smar litrowy, jest uniwersalny, odporny na utlenianie i działanie wilgoci. 

Smary ze sklepow ASG możesz kupić w każdym innym sklepie o połowę taniej i w większej ilości...

Do pneumatyki polecam smar Molykote, jego cena jest dosyć wysoka, ale robi robotę, są różne rodzaje tego smaru, w formie oleju silikonowego Molykote 55 Oring Grease(najlepiej spisuje się przy elementach ruchomych) i w formie gęstego smaru Molykote High Vacuum Grease(bardziej do połączeń stałych, ale smaruje nim oringi, cylinder i brak problemów, niesamowicie poprawia szczelnosc, ale oczywiście w unormowanych proporcjach.

 

Nawet raz zaryzykowałem i zastosowałem do zebatek gesty smar w oleju(do łańcuchów o temperaturze pracy +300 stopni), ale nie polecam, bo rozbryzguje się po całym GB :)

 

Im mniej smaru tym lepiej, szczególe w lozyskach, więcej info o smarowaniu znajdziesz w Google

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...