Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Milsim 21-23.02.20 łowcy rakiet. Kotlina Kłodzka


Recommended Posts

21-23.02.2020 Milsim ,,łowcy rakiet,,

Kotlina Kłodzka - Rejon Konradów.
 
W wyniku interwencji państw sojuszniczych , zostaje obalony dyktator Irkuku, Palwan Sudin.
W kraju porządku pilnują wojska okupacyjne. Państwa zachodnie starają się wprowadzić demokratyczny lad.
Większość armii poddała się nowemu zwierzchnictwu. Wyjątkiem są oficerowie Gwardii Republikańskiej, wierni starej władzy. Tworzą zbrojne grupy oporu, walcząc z silami okupacyjnymi.
 
W prowincji Kalik pojawiła sie elitarna jednostka rakietowa gwardii. Wyposażona w rakiety krótkiego zasięgu wykradzione z magazynów dywizji rakietowej.
Doskonale wyposażona, o wysokim morale nęka siły stabilizacyjne ciągłymi atakami.
Dzięki mobilności i wyszkoleniu jest nieuchwytna...
Do prowincji zostaje ściągnięta specjalna grupa specjalizująca się w poszukiwaniach i likwidacji takich grup.
Zespól zanany jest pod nazwa - łowcy rakiet.
 
Rozpoczęcie symulacji 21.02 godzina 2300- 0000 zależnie od strony.
Zakończenie 23.02 około godziny 0800.
Więcej szczegółów + mechanika gry pod koniec grudnia.
 
 
WYMAGANIA.
- Symulacja trwa do niedzielni. Jeśli ktos nie jest w stanie wytrzymać około 30 godzin w terenie to proszę się nie zgłaszać.
 
- HPA nie gra. Spowodowane to jest duza liczba zastrzeżeń innych uczestników gry.
 Nie mam ochoty na narzekanie i nerwy.
 
- Ghilli zostają w domu. Zbyt duzo kontrowersji budzą gracze w ghilli.
Nie oskarżam żadnego z nich o terminatorkę a niestety słyszę ciągle, ze sie nie przyznają.
Najpewniej spowodowane to jest tym, ze po prostu   w  takim wdzianku nie czuć kulki.
 
- W symulacji wezmą udział co najmniej po dwa pojazdy na stronę.
 
- Termo / nokto zostają w domu. Prawdopodobnie grupa łowców będzie posiadała 1 - 2 urządzenia termo ale służące tylko i wyłącznie do obserwacji. jako lornetki.
Nie wolno będzie ich używać jako przyrządy celownicze. To jeszcze nie jest zdecydowane.
 
- Warunkiem dopuszczenia do udziału będzie wpłacenie wpisowego. Kwota około 50 zloty.
 
Takie sa moje warunki i nie podlegają dyskusji.
Zbyt duzo czasu kosztuje przygotowanie symulacji i nie mam ochoty by paru osobników rozwalało imprezę z powody wcześniejszego zejścia z pola gry lub nie potrafiących sie przyznać do trafień.
 
Zgłoszenia ruszają od 15.12 tylko na maila. maciej.rudyk@gmail.com
W zgłoszeniach należny podać ; grupę, nicki, wiek.
 
Więcej info pod koniec grudnia.
 
 
 
 
 
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

MECHANIKA GRY

UZNAWANIE TRAFIEŃ
Liczy się każde bezpośrednie trafienie (nie rykoszet) w dowolne miejsce na ciele
Postrzał w plecak, wystającą ładownicę, karimatę itp. - jak postrzał w korpus.
Serie traktuje się jako jeden strzał.


W celu cichej eliminacji można zadawać „ciosy” gumowym nożem, gumową saperką, atrapą paralizatora itp. (lub innym - bezpiecznym, przeznaczonym do treningu) wyprowadzając realistycznie wyglądający cios. Należy przy tym upewnić się czy osoba uderzona w/w narzędziem zrozumiała co się właśnie stało.
Zakaz dobijania rannych.
Postrzał w broń eliminuje broń (można przejąć broń od rannego/zabitego gracza - należy wtedy podejść do takiego gracza poinformować go, że przejmuje się jego broń fikcyjnie, oznacza to że nasza broń jest sprawna, a przeciwnika uszkodzona)


Trafienia
1 Postrzelony krzyczy DOSTAŁEM. Nie jest to wymagana lecz naraża delikwenta na dalszy ostrzał.

2 TRAFIONY PADA LUB KUCA W MIEJSCU TRAFIENIA. DOPUSZCZALNE JEST PRZEMIESZCZENIE SIĘ DO 3 METRÓW OD MIEJSCA TRAFIENIA.

3 Oznacza sie czerwona szmata. Po zmroku ŻÓŁTYM światłem chemicznym. Czerwone służy do czytania map itp.

4 Może krzyczeć - medyk. Nie możne porozumiewać się przez radio.

5 Ranny musi zostać opatrzony w ciągu 30 minut. Po tym czasie zostaje trupem.

6.RANNI I TRUPY MAJA ZAKAZ PRZEMIESZCZANIA SIĘ DO KOŃCA WALKI. NIE ŁAŻĄ I NIE PRZESZKADZAJĄ INNYM UCZESTNIKOM.

Opis trafien:

1 Trafienie . Rana lekka. Opatrzyć możne każdy inny gracz. Po opatrzeniu ranny jest nie zdolny do prowadzenia walki przez 10 minut. Może sie przemieszczać lecz nie    możne prowadzić ognia.

2 Trafienie. Pomocy możne udzielić tylko medyk. Ranny po opatrzeniu musi w ciągu pól godziny zostać odprowadzony w bezpieczne miejsce i przez dwie godziny być      pod opieka medyka lub innego członka zespołu. W tym czasie nie możne prowadzić ognia.

3 Trafienie . Trup . Trupy leża w miejscu trafienia do końca akcji. Nie wolno sie przemieszczać, gadać z innymi trupami.

OPATRUNEK MUSI ZOSTAĆ ZAŁOŻONY PORZĄDNIE Z CAŁEGO BANDAŻA.

        Dopuszcza sie tymczasowe opatrzenie lecz w ciągu 30 minut musi zostać poprawione na porządne.

 Trup możne udać się do domu lub pozostać w bazie lecz musi być wyraźnie oznaczony i nie możne przeszkadzać w działaniach innych graczy.

JEŃCY. 

Nie bierzemy jeńców, nie dobijamy rannych, nie czekamy aż sie wykrwawia.

 

AMUNICJA
Wszelkie repliki poza karabinami maszynowymi.
Można przenosić dowolną ilość magazynków załadowanych do poziomu 1,5 real-cap . Doładowania tylko ze skrzyń amunicyjnych znajdujących sie na pojazdach.


Karabiny maszynowe zasilane z box-ów elektrycznych- (karabinek szturmowy z boxem/drumem nie jest karabinem maszynowym).
Można przenosić 2 szt. magazynków typu box zasypanych do poziomu 500 kulek na jeden box. 


Stosowanie w grze magazynków typu hi-cap (za wyjątkiem KM) jest ZABRONIONE. Osoba dopuszczająca się takiego procederu zostanie natychmiast uznana za TRUPA.
Można posiadać pustą szybko ładowarkę.
Aby uzupełnić wystrzeloną amunicję można skorzystać z :
a) poprosić o amunicję kolegów z zespołu, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)
b) fizycznie przejąć amunicję z magazynków zabitych i przeszukanych wrogów, (wymagana zgodność kalibrów palnych odpowiedników)

c) doładować ze skrzynki na pojeździe.
 

 

 PIROTECHNIKA
Zakaz używania własnej pirotechniki wybuchowej.
Dozwolona tylko pirotechnika dostarczona przez organizatora. 

Dopuszczone są granaty dymne.

BEZPIECZEŃSTWO
Przez cały czas trwania symulacji każdy uczestnik musi mieć założone okulary ochronne. Zasada ta obowiązuje także podczas snu.

POJAZDY

W symulacji wezmą udział pojazdy.

Pojazd do którego nie można strzelać musi być oznaczony z przodu i z tylu białą kartka formatu A4 przyklejana do szyby.

Z takiego pojazdu nie wolno prowadzić ognia. Nie wolno tez kryć się za nim i ostrzeliwać. Minimalna odległość to 1,5 metra.

Niszczenie pojazdu. Do niszczenia pojazdu można tylko i wyłącznie użyć granatu dymnego GD 10.

Musi on odpalić centralnie pod pojazdem. Nie przed ani z boku. 

Po wybuchu granatu pojazd musi sie niezwłocznie zatrzymać. Może zjechać na pobocze.

Kierowca i pasażer zostają ranni.

Pojazd jest niesprawny przez dwie godziny.

Organizator nie dostarcza środków do niszczenia pojazdów. Każda ze stron zaopatruje się w nie sama jeśli jest tym zainteresowa.

 

Bardzo proszę o uczciwość. Za duzo ostatnio jest spinek i olewania postrzałów. 

Od was zależy czy wszyscy będą zadowoleni czy pozostanie niesmak. 

Z ghilli dopuszczam tylko kapelusze z tym całym doczepionym barachłem.

Termo i nokto nie graja jak i celowniki laserowe.

 

Ruszamy ze zgłoszeniami. 

Proszę nie czekać ze zgłoszeniami do ostatniej chwili.

Limit 60 osób.

 

 

 
Link to post
Share on other sites

Ogólny zakres działań stron.

 
Jednostka rakietowa.
W wyznaczonym przedziale czasowym i lokalizacji dokonać odpalenia rakiet.
Dotarcie, zmontowanie i dokonanie procedury startowej rakiety.
Skryte przemieszczanie się w terenie, zabezpieczanie rejonu startu, likwidowanie zagrożenia.
Maskowanie trasy przemieszczania się.
Dwa pojazdy. Do przewozu zestawu rakiet plus radaru,ekwipunku operatorów i ludzi.
 
 
 
Lowcy rakiet
 
Obserwacja, patrolowanie w celu zlokalizowania mobilnej jednostki rakietowej.
Działania mające na celu likwidacje fizyczna zagrożenia.
Dwa pojazdy. Do przewozu ekwipunku operatorów i szybkiego przerzutu ludzi.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...