Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Cześć, zrobiłem nowy temat, bo w poprzednim nie wiedzieć, czemu ale nie mogę dodać odpowiedzi. W każdym razie przymierzam się do upgrade mojej VR16 od VFC.

https://blackblitzairsoft.myshopify.com/products/vfc-vr16-fighter-carbine

O tej dokładnie. Chciałbym prosić was o pomoc w finalizacji tej decyzji - czy części, które wybrałem są odpowiednie, czy o czymś nie zapomniałem? 

Mam jeszcze pytanie, czy ktoś może wie jaki silnik siedzi w środku tej eMki, aby nie trzeba było jej rozbierać. Bo wiem, że jest opcja iż siedzi tam dobry silnik, którego nie będę musiał zmieniać, ale jest i ta druga opcja. Dodatkowo chciałem się również dowiedzieć jak sprawa wygląda z lufą. Jestem pomiędzy 6.01, a 6.05 od PDI i teraz pytanie - którą wybrać? Pod szturm. 

Chciałbym również prosić o polecenie mi dobrego serwisanta, który mi to wszystko złoży z należytą precyzją, a nie zaleje klejem, bądź powrzuca jakieś podrobione tanie części, a moich się pozbędzie na lewo. Bo i takie przypadki się zdarzały. Po prostu szukam osoby uczciwej i pewnej swojej wiedzy na ten temat. Ja jej nie posiadam, zatem proszę o pomoc :) 

Ostatnia sprawa to pytanie - gdzie najlepiej w Polsce, bądź za granicą wyposażyć się w takie części? Mam oczywiście na myśli cenę. Nie spieszy mi się, więc przepłacać nie potrzebuję.

Na dole udostępniam moją listę części jakie dobrałem do swojego karabinu, proszę nie sugerujcie się cenami podanymi obok, to moja orientacyjna wskazówka:

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Łożyska Retro Arms 8/9mm 50,-

Ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Zębatki Siegetek 600,-

Ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Mosfet 400,-

Ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Tłok Retro Arms 100,-

Cnc lubi sobie pęknąć. Weź tanszy Retro, okolo 50-60zl

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Cylinder Retro Arms 60,-

Ok. On ma 24,1mm średnicy wewnętrznej. Zapomniałeś o głowicy cylindra. Polecam Ultimate/Lonex do AUG'a. Trzpień głowicy dopasujesz do dyszy. Zwykły Ultimate v2 ma ten trzpien zbyt krótki w mojej opinii, ale oczywiście także może być. 

Do tego miekki zderzak tloka. Dla płaskich głowic okolo 5mm będzie ok.

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Głowica tłoka Ultimate 65,-

Alu jest ok. POM nie dawno mi pękł. 

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Komora HU Maxxx Model 330,-

Ledy bym sobie odpuścił. Dużo cackania z tym. Sama komora to top1. 

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Popychacz dyszy Retro Arms 70,-

Jest ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Spust Maxx Model 100,-

Ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Sprężyna M135 Ultimate 40,-

Wziąłbym Modify 130. Obie dają okolo 500fps. Czasem więcej. 

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Flathop Bridge Prometheus 75,-

Wez zwykłe płaskie. Ostatnie kilka sztuk, które kupiłem byly krzywe. 

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Szkielet GB V2 CNC do VFC Retro Arms 500,-

Ok

8 godzin temu, Mrubikc napisał:

Lufa PDI 6.01 400,-

Osobiście sądzę, że im ciaśniej tym lepiej. Pod flata musisz powiększyć okno. No i dopasować objętość cylindra. 

Link to post
Share on other sites
51 minut temu, hadesiak1 napisał:
9 godzin temu, Mrubikc napisał:

Cylinder Retro Arms 60,-

Ok. On ma 24,1mm średnicy wewnętrznej

No to jak ten cylinder ma rzeczywiście taką średnicę wewnętrzną. To ja bym na dzień dobry z niego zrezygnował. Bo standard każdej szanującej się firmy to 23,75 - 80 mm. To są 0,3 mm różnicy. A to jest przepaść jeśli chodzi o uszczelnienie zestawu.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Rych33 napisał:

No to jak ten cylinder ma rzeczywiście taką średnicę wewnętrzną. To ja bym na dzień dobry z niego zrezygnował. Bo standard każdej szanującej się firmy to 23,75 - 80 mm. To są 0,3 mm różnicy. A to jest przepaść jeśli chodzi o uszczelnienie zestawu.

A. I jeszcze zapomniałem dodać. Nie odnoszę się do reszty porad tego "fachofca" bo już mi się nie chcę.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Rych33 napisał:

A. I jeszcze zapomniałem dodać. Nie odnoszę się do reszty porad tego "fachofca" bo już mi się nie chcę.

Byłbym wdzięczny za jakąś wypowiedź, jeśli masz coś do powiedzenia, ponieważ zbieram opinie :) Dziękuje!

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Rych33 napisał:

No to jak ten cylinder ma rzeczywiście taką średnicę wewnętrzną. To ja bym na dzień dobry z niego zrezygnował. Bo standard każdej szanującej się firmy to 23,75 - 80 mm. To są 0,3 mm różnicy. A to jest przepaść jeśli chodzi o uszczelnienie zestawu.

Żadna przepaść. Każda głowica normalnie się uszczelnia na standardowych oringach. Pasuje SHS, Ultimate, Retro, Prometheus. Nawet jeśli by nie pasowała to jest to kwestia dopasowania oringów. Retro to najtańsze stalowe, dobre cylindry nie wymagające dodatkowej pracy tj. polerowania. Są gładkie wewnetrz i powierzchnia jest prosta. W chińczykach nie zawsze jest tak dobrze. Pofałdowana, nierówna powierzchnia może zabrać nawet 100fps. Cylindry Tornado, SHS, ZCL czy ArmaTech to koszt okolo 40zł, Retro to koszt 60-70zł. Warto dopłacić i mieć problem z głowy. 

Są cylindry Ultimate, jednak one zabierają ok. 20-30fps. Nie warto. 

Są cylindry Prometheus, klasa sama w sobie. Cena 2x wyższa od Retro, a osiągi replik takie same. Dla lansu można dopłacić, praktycznie jednak nie ma to sensu. 

Nie miałeś tej repliki, nie miałeś tych części, nie masz nic sensownego do dodania w tym temacie - nie odzywaj się.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, RegisISpro napisał:

Ostatnio robiłem podobny tuning w swojej M4, z tym że kilka części trochę inaczej dobrałem. Jesli chodzi o pneumatykę to mam głowice cylindra V2 retro, cylinder retro i głowice tłoka x-shape retro. Z tą głowice tłoka jest bajka, idealnie wszystko uszczelnia

A robiłeś sam, czy u kogoś?

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.03.2020 o 22:29, hadesiak1 napisał:

Ok

Ok

Ok

Cnc lubi sobie pęknąć. Weź tanszy Retro, okolo 50-60zl

Ok. On ma 24,1mm średnicy wewnętrznej. Zapomniałeś o głowicy cylindra. Polecam Ultimate/Lonex do AUG'a. Trzpień głowicy dopasujesz do dyszy. Zwykły Ultimate v2 ma ten trzpien zbyt krótki w mojej opinii, ale oczywiście także może być. 

Do tego miekki zderzak tloka. Dla płaskich głowic okolo 5mm będzie ok.

Alu jest ok. POM nie dawno mi pękł. 

Ledy bym sobie odpuścił. Dużo cackania z tym. Sama komora to top1. 

Jest ok

Ok

Wziąłbym Modify 130. Obie dają okolo 500fps. Czasem więcej. 

Wez zwykłe płaskie. Ostatnie kilka sztuk, które kupiłem byly krzywe. 

Ok

Osobiście sądzę, że im ciaśniej tym lepiej. Pod flata musisz powiększyć okno. No i dopasować objętość cylindra. 

Ten tłok?

https://jarmix-militaria.pl/tloki-glowice-tlokow/retro-arms-tlok-z-pelna-metalowa-listwa?from=listing&campaign-id=19

Głowica:

https://www.specshop.pl/product-pol-15469-Ultimate-Glowica-cylindra-Ver-2-16603.html

Flat ten? 

https://azteko.pl/laylax-prometheus-dystansery-gumki-hopup-flat-hop-tensioner-p-11363.html

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, hadesiak1 napisał:

Wątpię aby poskładał to poprawnie. 

A co to qrwa prom kosmiczny jest ? Jasne że poskłada. Wystarczy trochę zdolności manualnych i trochę instruktarzy obejrzeć, poczytać. I nie potrzeba tutaj żadnego nadczłowieka.

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Rych33 napisał:

A co to qrwa prom kosmiczny jest ? Jasne że poskłada. Wystarczy trochę zdolności manualnych i trochę instruktarzy obejrzeć, poczytać. I nie potrzeba tutaj żadnego nadczłowieka.

 

Godzinę temu, hadesiak1 napisał:

Wątpię aby poskładał to poprawnie. 

Co do braku zdolności i cierpliwości nie narzekam na ich brak, natomiast elektronika - tutaj pojęcia nie mam bladego. Na dodatek brak czasu i miejsca w garażu na rozłożenie tej repliki stanowi problem, a nie chcę aby takie części mógł ktoś przez przypadek gdzieś zawieruszyć, zatem montaż osobisty odpada z kilku przyczyn. Poza tym też specjalistą nie jestem i musiałbym w stopniu zaawansowanym zgłębić swoją wiedzę na ten temat, aby uzyskać zamierzony rezultat.

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Rych33 napisał:

A co to qrwa prom kosmiczny jest ? Jasne że poskłada. Wystarczy trochę zdolności manualnych i trochę instruktarzy obejrzeć, poczytać. I nie potrzeba tutaj żadnego nadczłowieka.

Jesteś w dużym błędzie. Gdybyś wszedł na jakąkolwiek grupę na fb albo przejrzał to forum to zobaczyłbyś z jakimi błahostkami ludzie mają problemy. Często są to błahostki, a często błędy są bardzo poważne nadwyrazajace cały układ i często powodujące złą pracę repliki. 

Jeszcze nie dawno wyśmiałeś mnie gdy napisałem jak osiuje się szkielet, a sam nie udzieliłeś żadnej pomocy autorowi tamtego tematu. Link do tematu:

https://wmasg.com/pl/forum/topic/169070-osiowość-repliki/

To tylko jeden z wielh tematów w których pokazujesz brak wiedzy i doświadczenia w składaniu replik. Przypomnieć Ci jak stock szkielet Specny uznałeś za szkielet alu cnc?

Albo jak pisałeś, że w swojej Specnie na stock częściach zrobiłeś "600fps"?

Proszę Cię byś przestał udzielać się w tym temacie i zaprzestał jakiegolwiek pomagania, doradzania etc. bo bardziej zaszkodzisz niż pomożesz. 

Składanie replik wymaga nie tylko wiedzy i cierpliwości ale także zaplecza technicznego. Okna w lufie pilniekiem czy dremelem dobrze nie powiększysz. Osiowości bez kamery endoskopowej POPRAWNIE nie sprawdzisz. Są na to sposoby "na odwal się", ale bądźmy profesjonalni. Nie wiem czy posiadasz takie podstawowe rzeczy jak dremel, oringi w różnych wymiarach, odpowiednie smary czy stos gumek i dysz aby dopasować ten idealny zestaw. Dużo mógłbym wymieniać.

Wracając do wiedzy... Trzeba wiedzieć jak podkładkować i poziomować zębatki, jakimi podkładkami to robić (liczy się zarówno ich grubość jak i średnica, a nawet materiał). Trzeba wiedzieć jak zamontować łożyska by ich nie uszkodzić. Trzeba wiedzieć jak poprawnie zamontować gumkę i lufę w komorze by kulki leciały prosto i by byly poprawnie podkręcane. Trzeba wiedzieć jak dobrać dawkę pod kulki, lufę i moc sprężyny oraz co wpływa na ilość pompowanego powietrza. 

Trzeba wiedzieć jaka zębatka silnika będzie dobrze zgrywać się z zębatką Siegetek. Trzeba wiedzieć jak wypodkładkować pierwszą zębatkę, a w gbv2 jest to dość trudne. Trzeba wiedzieć jak sprawdzić szczelność na całym układzie pneumatycznym. Trzeba wiedzieć jak zaprogramować Titana aby działał prawidłowo. 

Duzo można jeszcze pisać. Jest mnóstwo rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę. Ktoś kto nigdy nie składał repliki nawet po obejrzeniu filmów instruktażowych i tak popełni jakiś błąd. Potem płacz, że replika nie ma prawidłowych fps'ów, że głośno strzela albo, że w ogóle nie działa. 

To, że Ty poskładałeś swoje dwie repliki i strzelały nie oznacza, że były dobrze poskładane. Rozłożyć i złożyć potrafi każdy głupi chociaż... Niektorzy i z tym mają problem, a co dopiero przy budowie customa w takiej cenie... 

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Rych33 napisał:

A co to qrwa prom kosmiczny jest ? Jasne że poskłada. Wystarczy trochę zdolności manualnych i trochę instruktarzy obejrzeć, poczytać. I nie potrzeba tutaj żadnego nadczłowieka.

Stety niestety tutaj faktycznie tak jest .

Powiedział bym że pierwsze 2-3 repliki to na takie rozwalenie idą potem człowiek zaczyna łapać o co zaczyna w tym chodzić . Pierwsza replika z własnego tuningu nigdy nie wychodzi i pojawia się mnóstwo problemów  no chyba że robimy byle jak ale nie tędy droga . 

4 godziny temu, hadesiak1 napisał:

Jakiś obiektywny, rzeczowy dowód poza oszczerstwami? 

Dwa bany na forum za darmo się nie wzięły . Nie ma sensu drożyć "innego tematu dalej " 

Link to post
Share on other sites

Zapomniałeś krętaczu jak mniej niż rok temu oddawałeś 500zł przelewem z Żabki  i miauczałeś żeby nie zgłaszać na policję? Notabene mojemu koledze z ekipy, który zorientował się, że go oszukałeś porównując twoje edgi z moją sztuką kupioną bezpośrednio z topguns. Zresztą na airsoft polska jest dobrze udokumentowany wątek. Bez problemu nazwę cię oszustem, bo niestety dla ciebie konwersacje na msg zostają. Zdjęcia również.

Edited by gratek
Link to post
Share on other sites

Tyle osób oszukanych, tyle zdjęć i "dowodów". Gdzie ciąg dalszy? Bo póki co cała drama kończy się w internecie i jest odświeżana co miesiąc, dwa kolejnymi biadoleniami przez dwie osoby. Ostatnio jak pamiętam Hubercik trochę zbyt wcześnie opisał oszustwo dt. lufy Lambda :D 

Aaa czekaj, to też Twój kolega? Sklep w którym lufa byla zamówiona to asgrevolution, czeeeekaj czy właściciel też jest Twoim kolegą? Los Renegados, tak się zwiecie?

Jeśli ktoś plombuje szkielet czy komorę hopup to raczej nie bez powodu. Robi to po to aby w razie "W" mieć kryte plecy. Jeśli ktoś najpierw zrywa plombe, a potem robi zdjęcia... 

Kompletnie brak rzeczowych dowodów.

Wracając do wątku. Op chce lufę PDI 6,01, a nie EdGi. Imo wyjdzie na tym o wiele lepiej :)

Btw. Nie, nie spamuje mu na pw.

Edited by hadesiak1
Link to post
Share on other sites

Każdy członek ma dwa końce. Na jednym jest tzw żołądź a na drugim są tzw jądra, schowane w worku mosznowym (czyli: jaja). Albo też każdy kij ma dwa końce a każdy spór w internetach- dwie strony. A to pozostawię jako przykład drugiego końca (i nie, abym bronił Majoneza). https://zapodaj.net/cad1764411b99.jpg.html

A wniosek jest taki, że jak człowiek chce stunningować AEGa to nie znajdzie niemal nigdzie rzetelnej porady: u kogo? Bo jedni lubia jednego, drudzy lubia drugiego, jedni NIE lubią jednego a drudzy NIE  lubią drugiego... A jeszcze trzeci nie lubią ich obu i polecają Mirka z Koziej Wólki o którym się człowiek gówno w necie dowie. Znajdzie tylko wzajemne obrzucanie się sraką, z jednego obozu do drugiego. 

Link to post
Share on other sites
15 minut temu, omonon napisał:

A to pozostawię jako przykład drugiego końca (i nie, abym bronił Majoneza). https://zapodaj.net/cad1764411b99.jpg.html

I że to niby czyja robota? Moja?

Nawet nie mam zielonej izolki u siebie xD Czeeej, mam czarną. Pewnie pomalowałem na zielono. 

A ProWiny czy ich kopie odradzam od dawna. 

Owszem, owijam komorę taśmą w tym miejscu. Przezroczystą pod którą jest plomba. Nie owijam tego miejsca nawet teflonem bo nie ma to sensu - uszczelnienie następuje gdzie indziej. 

Ponad to do dociskania komory używam oringów 8x2 w kolorze czarnym. 

 Zapraszałem op na tuning? Pisałem do niego z propozycją na pw? NIE. To on sam do mnie napisał. Poprosił mnie bym się wypowiedzial, wypowiedzialem się i podziękował. Koniec. Pomagam za free. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...