Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ICS CXP MARS DMR - Zbyt mała moc przy M160 ?


Recommended Posts

Witam,

posiadam ICS'a dmr i mam pewien problem. Mianowicie na sprężynach GUARDERA odpowiednio SP150 i SP160 daje on następujące wyniki: 

SP150 na kulkach 0,2g:   2,28J  ---> 495,9 fps

SP150 na kulkach 0,38g:  2,42J ---> 370,3 fps

SP160 na kulkach 0,2g:    2,35J ---> 503,80 fps

SP160 na kulkach 0,38g:  2,48J --->374,90 fps

Replika ma zamontowaną lufę 590mm PDI 6,01mm, cylinder typ 0 SHS, także wydaje mi się, że powinna na tych sprężynach osiągać wyższe prędkości wylotowe. Dodam, że sprawdzałem wnętrze gearboxa, wszystko jest całe, tłok działa jak należy, jest strzykawa, na styku dyszy i komory HU też nie wyczuwam nieszczelności...

Ktoś coś, jakieś sugestie co jeszcze mogłem przeoczyć ? 

150_0,2.jpg

150_0,38.jpg

160_0,2.jpg

160_0,38.jpg

Link to post
Share on other sites

Napisz dokładnie jakie masz wszystkie części.
Ja w moim ICS tylko z krótszą lufą 363 mam tak:

SP130 Guarder ~520 fps na 0.20 G&G ~2,51J
SP130 Guarder ~395 fps na 0.36 BLS ~2,61J

SP140 Guarder ~538 fps na 0.20 G&G ~2,69J
SP140 Guarder ~403 fps na 0.36 BLS ~2,72J

Później napiszę jakie ja mam dokładnie części.

Link to post
Share on other sites

Ja mam replikę ICS MK3 PAR:

Lufa 363 Steel Bull
Komora HU ICS Stock
Gumka Maple Leaf Super Macaron 60
Dystanser Maple Leaf Omega
Dysza ICS M4 Aluminiowa
Głowica Cylindra G36 Long Type, ze skróconą rurką
Cylinder ICS Stock typ 2
Głowica Tłoka ICS Stock
Tłok ICS Stock

Reszta już nie powinna mieć wpływu na fpsy:
Zębatki 13:1 SHS
Mosfet Titan Gate
Silnik SHS HT

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.05.2021 o 07:06, Huba_lbn napisał:

Napisz dokładnie jakie masz wszystkie części.
Ja w moim ICS tylko z krótszą lufą 363 mam tak:

SP130 Guarder ~520 fps na 0.20 G&G ~2,51J
SP130 Guarder ~395 fps na 0.36 BLS ~2,61J

SP140 Guarder ~538 fps na 0.20 G&G ~2,69J
SP140 Guarder ~403 fps na 0.36 BLS ~2,72J

Później napiszę jakie ja mam dokładnie części.

No to części mam takie:

- Lufa PDI 590mm 6,01

- Cylinder shs typ 0 , bodajże stalowy      (nie jestem pewien dokładnie jaki to)

-Tłok shs niebieski ze stalową szczenką

-głowica cylindra stockowa

-głowica tłoka stockowa 

-dysza retro arms aluminiowa

- komorą HU stockowa

- gumka bodajże stock przerobiony na flat

-zebatki E&L 18:1 cnc

- silnik asg infinity cnc 18000

- mosfet stockowy

Porównując z tym co napisałeś powinienem mieć znacznie wyższe wyniki na tych sprężynach...:/ 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Szuwarek79 napisał:

Zdjęcie kiepskiej jakości, ale wydaje mi się że o-ring głowicy tłoka to już umarł . Dodatkowo głowica cylindra może się nie uszczelniać z samym cylindrem.

Zastanawiałem się nad wstawieniem zestawu bore up ud guardera do tej repliki, ale boję się, że nie będzie pasować do stockowego szkieletu GB , a w internetach ciężko mi się doszukać jakichkolwiek informacji na temat kompatybilnosci części bore up ze stockowymi ics. Ma ktoś może jakieś doświadczenia w tej kwestii ?

Link to post
Share on other sites
W dniu 8.05.2021 o 15:49, AlanBrzeziński94 napisał:

Porównując z tym co napisałeś powinienem mieć znacznie wyższe wyniki na tych sprężynach...

Bo w replikę trzeba też włożyć trochę miłości :P
A tak serio to stockowa głowica cylindra jest kiepska. Miałem też kiedyś dyszę retro, ale miałem z nią jakieś problemy, nie pamiętam już co dokładnie to było.

W dniu 8.05.2021 o 19:31, Szuwarek79 napisał:

wydaje mi się że o-ring głowicy tłoka to już umarł

Chyba jest jakaś zadra na o-ringu, ale nie bardzo widać.

20 godzin temu, AlanBrzeziński94 napisał:

Zastanawiałem się nad wstawieniem zestawu bore up

Nie idź w bore upy za mały wybór części.

W skrócie:
Wymień głowicę cylindra i oring na głowicy tłoka i zobacz co wyjdzie.

Link to post
Share on other sites

Dysza retro o ujednoliconej średnicy zewnętrznej to kiepski pomysł. Nie wiem czy opiłki na połączeniu popychacza i dyszy to nie jest przytarta dysza….

Jeśli tak to pierwszy element do sprawdzenia.

Spróbuj dysz Maxx Model. Z mojego doświadczenia, mają najlepiej wyprofilowaną końcówkę i uzyskuje na nich najlepsze uszczelnienie. Fajne jest to, że mają skok co 0.25mm i mając wszystkie od 19.5 do 21.5mm (do AK i M4)zawsze dobrałem odpowiednią. Więc w sumie wychodzi taniej niż kupowanie kilku tanich w celu dopasowania.

Edited by Szuwarek79
Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Bo w replikę trzeba też włożyć trochę miłości :P
A tak serio to stockowa głowica cylindra jest kiepska. Miałem też kiedyś dyszę retro, ale miałem z nią jakieś problemy, nie pamiętam już co dokładnie to było.

Chyba jest jakaś zadra na o-ringu, ale nie bardzo widać.

Nie idź w bore upy za mały wybór części.

W skrócie:
Wymień głowicę cylindra i oring na głowicy tłoka i zobacz co wyjdzie.

 

18 godzin temu, Szuwarek79 napisał:

Dysza retro o ujednoliconej średnicy zewnętrznej to kiepski pomysł. Nie wiem czy opiłki na połączeniu popychacza i dyszy to nie jest przytarta dysza….

Jeśli tak to pierwszy element do sprawdzenia.

Spróbuj dysz Maxx Model. Z mojego doświadczenia, mają najlepiej wyprofilowaną końcówkę i uzyskuje na nich najlepsze uszczelnienie. Fajne jest to, że mają skok co 0.25mm i mając wszystkie od 19.5 do 21.5mm (do AK i M4)zawsze dobrałem odpowiednią. Więc w sumie wychodzi taniej niż kupowanie kilku tanich w celu dopasowania.

Czy regulowana tytanowa dysza maxx model zdałaby egzamin ? Co prawda kosztuje 2x tyle co pozostałe ale dzięki regulacji ograniczam się do kupna 1 sztuki i mogę dostosować długość do dziesiątych części mm. Wypadałoby też dobrać z tej samej firmy głowice żeby mieć 100% pewnosci, że są kompatybilne, co sądzicie ?

Screenshot_20210511-084533_Chrome.jpg

Screenshot_20210511-084517_Chrome.jpg

Link to post
Share on other sites

Głowicę cylindra lepiej odpuść. Damper z przodu powoduje możliwość  ruchu podczas uderzeń tłoka i z czasem może doprowadzić do uszkodzenia trzpieni na których stabilizuje się głowica bo tam pojawiają się naprężenia.

Co do dyszy. Mam taką ale i tak korzystam z nieregulowanych.

Link to post
Share on other sites

Dysza regulowana zazwyczaj używana jest przez serwisantów do sprawdzenia jaka długość będzie najlepsza, a potem wymienia się na zwykłą.
Ja polecam jednak dyszę od ICSa do M4 doszczelnioną.
Głowicę tłoka też polecam to co mam bo się sprawdza ;)

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...