Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G&G SR25 E2 APC M-LOK


Recommended Posts

Hej.

Piszę z pytaniem, co wymienić w moim G&G SR25 E2 APC M-LOK, żeby zrobić z niego dobrą DMR-kę. Moje pytania:

1. Jaką sprężynę wstawić? Czy G&G Gearbox G2 v2 wytrzyma M150 i czy silnik to uciągnie? a może wytrzyma większą i czy jest ją wsadzać?

2. Czy lufa precyzyjna od Lambdy 6.01 jest warta swojej ceny?

3. Czy jest sens wymieniać tłoki na np. zestaw Bore-up?

4. Jaką gumkę hop-up zastosować, z może Flat-hop?

5. Czy jest sens wymieniać zębatki, czy też porobić powyższe najpierw i dopiero później się w to bawić?

Bardzo dziękuję za wszelkie informacje.

Pozdrawiam

 

Link to post
Share on other sites

Jeśli nie kupiłeś tej repliki to nie kupuj, wybierz inną replikę pod podstawę do DMR. Z tą... jest gigantyczna ilosć zabawy.

To dziadostwo ma Geraboxa G2H dedykowanego, innego nie da się włożyć do body bez modyfikacji GB (a miejsce na V2 longa jest tylko GG se wymyśliło inaczej) ... wiem bo mam taki sam. Moja replika to MBR WH 308 ... jakbym wiedział to co teraz wiem to bym jej nie kupił.

 

 

Link to post
Share on other sites

Hej,

Dzięki za odpowiedź. Już kupiłem i bardzo dobrze mi się z nią biega, a także stockowa wersja nie jest zła. Naczytałem się troche przed zakupem i widziałem wiele przeróbek bebechów bez jakiś większych problemów, jednocześnie nie zagłębiałem się w to aż tak mocno, więc bardzo dobrze usłyszeć też Twoją opinię. 

Czy mimo wszystko jesteś w stanie doradzić co warto w niej zrobić i ile wytrzyma bez zmian w gearboxie?

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź :)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Szuwarek79 napisał:

Jeśli jest to standardowe v2; spokojnie 2.8j do osiągnięcia na M140.

Ani serwisowi ani mi nie udało się w tym GB na 140 osiągnąć 2,8 J na kulkach 0.48, nawet przy lufie 455 mm 6.01 PDI.

Udało mi się to osiągnąć dopiero mi na Boreup Orgi na M150. Pewnie dałbym radę i więcej ale zwyczajnie bałem się o ten szkielet, więc tam jest dosyć grubaśne sorbo.

Standardowej V2 zwyczajnie brakuje powietrza do takiego osiągu.

6 godzin temu, Chaosrogue napisał:

Hej,

Dzięki za odpowiedź. Już kupiłem i bardzo dobrze mi się z nią biega, a także stockowa wersja nie jest zła. Naczytałem się troche przed zakupem i widziałem wiele przeróbek bebechów bez jakiś większych problemów, jednocześnie nie zagłębiałem się w to aż tak mocno, więc bardzo dobrze usłyszeć też Twoją opinię. 

Czy mimo wszystko jesteś w stanie doradzić co warto w niej zrobić i ile wytrzyma bez zmian w gearboxie?

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź :)

Pozdrawiam

Co do tuningu:

 

1. zębatki do tego GB to jest dramat, GB jest za wąski przez co większość zębatkę nie chce pasować, trzeba albo zębatki dobierać per sztuka, albo je modyfikować, stockowe nie nadają się do tuningu mocowego

2. Akurat tłok GG zrobiło swietny, tu nic nie trzeba robić

3. Głowice chyba wymieniałem, o ile pamiętam stockowa jest plastik, u mnie była Boreupowa

4. Cylinder wymieniałem, na początku serwis dał mi 0 SHS czy ine cudo, potem sam wymieniłem na Orgę więc klasa sama w sobie

5. Do cylndra Orgi da się bez problemu wszczelnić stockową głowicę, trzeba tylko zastosować uszczelki do klimatyzacji bo są grubsze od zwykłych, takie zielone, dobry smar, wlizie , jest cacy strzykawka a więc dzięki temu zachowa się stockową dyszę która jest naprawdę spoko

6 komora pomimo ze jest nastawowa jest ok, za to nie udało mi się dobrać do tej repliki żadnej inne komory (od Prowina, Retro, Madbulla aż po jakieś dziwadła i zakończyłem podróż na MAXX, niby reaper airsoft wcisnął tam MAXXa, ja też, na dyszy MAXX zryłem i dysze i komorę, magazynki mają za silną sprężynę, przez co przy pełnych magach nie było szczelności i mocno tarło, nie polecam

7. Gumka hop up z deafultu do wymiany, na początku używałem czarnej Modyfi Flat, tylko trzeba ramieniu dociskowemu dokleić kawałeczek  aby głębiej wchodził docisk w komorę, bez tego na ciężkich kulkach możesz nie dać rady podkręcić, jeśli umiesz w flaty to możesz przerobić gumkę czarną systema energy na flata.

8. Ja co prawda w gratisie załapałem się na dodatkową elektronikę Peruna do tych replik, jeśli masz kaskę to polecam, można sobie całkowicie skonfigurować repkę na singla, i nawet jak przez pomyłkę coś nastawisz to nie zasuniesz kolesiowi serią cyz burstem.

9. ETU oraz płytka dosyłacza i płytka sleketora są dedykowane do tego szkieletu, jedyna opcja to zagniczny sklep niemiecki aby zakupić jak się spsuje, a może, bo u mnie np poleciał w ETU stycznik od rodzaju trybu ognia, po złozeniu repliki jak się ją trącneło to strzelała sama z siebie, usunąłem fizycznie stycznik i problem się rozwiązał, ale zapasowe ETU mam, koszt duży jak na nasze warunki

10. Łożyska, powinienem był wrzucić wyżej, to także dramat, GG po prostu nei trzyma ani wymiaru ani standardu, mam zębatki retro, lowy, musiałem dydolić otwory aby weszły a i tak musiałem dosyć mocno się z nimi siłować.

11. Powodzenia ? Masz pytania to wal.

 

Link to post
Share on other sites

_czarny_


Jeśli pneumatyka V2 to spokojnie 2.8j osiągniesz bez bore-up.

0.48 przy 2.8j to moim zdaniem za dużo. Moim zdaniem dla tej energii optymalnie będzie 0.4-0.43.

Nie bawiłem się tą repliką, ale z doświadczenia po kilku już złożonych własnoręcznie i wielu próbach mogę stwierdzić, że pneumatyka V2 i V3 (takie same pod kątem objętości) pod limit 2.8j wystarcza z palcem w nosie.

Fajnie że opisałeś swój set, bo mam podobny.

AKMS Lct 

lufa da Vinci 455 6.01 

cylinder typ 2

Kulka 0,36 na Modify s120+ ma 2,3J

na Modify s130+ ma 2,6J i to jest nadal JC bo na 0,4 wychodzi blisko 3.

Z tego wnioskuje że powietrza jest aż nadto nawet do oryginalnej lufy GR25 czyli 510mm.

Edited by Szuwarek79
Link to post
Share on other sites

Hej,

@_Czarny_ Ogromne dzięki za pomoc!

Jeżeli możesz, to rozwiń jeszcze temat zębatek? To są tylko 13-14 zębowe i trzeba wymienić? Czy mocniejsza sprężyna ze stockowymi zębatkami nic nie da? 

Ewentualnie możesz polecić jakieś zębatki (które można łatwo przerobić), jaki typ cylindra i czy Boreup do M4 będzie pasował?

Na razie zamówiłem:

1. Lufę 6.01 od Lambdy (z tego co czytałem to lepsze osiągi i precyzja wykonania od PDI).

2. Czarną gumkę hopup

3. Sprężynę SP150 od Guarder'a, chociaż z tego co czytam, to chyba jeszcze dokupię od nich M140, skoro w większości takich używaliście. 

4. Wtyki T-connect, co by to przelutować, żeby się nie grzało.

 

Edited by Chaosrogue
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Szuwarek79 napisał:

_czarny_


Jeśli pneumatyka V2 to spokojnie 2.8j osiągniesz bez bore-up.

0.48 przy 2.8j to moim zdaniem za dużo. Moim zdaniem dla tej energii optymalnie będzie 0.4-0.43.

Nie bawiłem się tą repliką, ale z doświadczenia po kilku już złożonych własnoręcznie i wielu próbach mogę stwierdzić, że pneumatyka V2 i V3 (takie same pod kątem objętości) pod limit 2.8j wystarcza z palcem w nosie.

Fajnie że opisałeś swój set, bo mam podobny.

AKMS Lct 

lufa da Vinci 455 6.01 

cylinder typ 2

Kulka 0,36 na Modify s120+ ma 2,3J

na Modify s130+ ma 2,6J i to jest nadal JC bo na 0,4 wychodzi blisko 3.

Z tego wnioskuje że powietrza jest aż nadto nawet do oryginalnej lufy GR25 czyli 510mm.

Musiałbym do ręki twoją replikę dostać, potem rozłożyć GB to Ci wtedy uwierzę :)

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Chaosrogue napisał:

Hej,

@_Czarny_ Ogromne dzięki za pomoc!

Jeżeli możesz, to rozwiń jeszcze temat zębatek? To są tylko 13-14 zębowe i trzeba wymienić? Czy mocniejsza sprężyna ze stockowymi zębatkami nic nie da? 

Ewentualnie możesz polecić jakieś zębatki, które można łatwo przerobić?

Na razie zamówiłem:

1. Lufę 6.01 od Lambdy (z tego co czytałem to lepsze osiągi i precyzja wykonania od PDI).

2. Czarną gumkę hopup

3. Sprężynę SP150 od Guarder'a, chociaż z tego co czytam, to chyba jeszcze dokupię od nich M140, skoro w większości takich używaliście. 

4. Wtyki T-connect, co by to przelutować, żeby się nie grzało.

Na podstawie waszych komentarzy myślę jeszcze o wymianie głowicy na Boreupową i Cylindra na cos dobrego.

ad1. Lufy Lambdy mają ... różne opinie, to są lufy produkowane przez byłego pracownika PDI, miałem ze dwie w rękach, ale żadnej nie używałem, wyglądały spoko, ja wolałem szarpnąć się na PDI, ale z drugiej trony PDI też miały jakieś felerne serie, Promyki także... chyba tylko o EDGI nie czytałem nic złego, najlepiej człapać się do sklepu i pomacać, zajrzeć do środka czy ładnie wypolerowana

ad2. Czarna gumka hop up ? chodzi Ci o jaką firmę ? Systema Energy ?

ad3. Używałem SP150 Guardera w mojej replice, ale bez sorbo musisz liczyć się z tym że GB może pęknąć, dobry pomysł mieć więcej niż jedną sprężynę aby w razie co wymienić i dostosować się do pola rozgrywki, tylko szybka wymiana w tej replice nie jest szybka ;)

ad4. mam ale akurat z zestawu Peruna, w oryginalnym okablowaniu faktycznie są mini tamiye

 Co do zębatek, nie mogę polecić żadnych, ja dydoliłem jakieś drogie Slongi... 8 h ... zanim je dopasowałem a należy dodać że mam łożyska zmienione na Retro na niskoprofilowe, więc miałem więcej miejsca, tu sugeruję zabrać GB do sklepu i coś dobrać. Pamiętam ze serwis klął na czym świat stoi jak mi montował inne zębatki , w szczególności wnerwiała go środkowa.

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, _Czarny_ said:

ad1. Lufy Lambdy mają ... różne opinie, to są lufy produkowane przez byłego pracownika PDI, miałem ze dwie w rękach, ale żadnej nie używałem, wyglądały spoko, ja wolałem szarpnąć się na PDI, ale z drugiej trony PDI też miały jakieś felerne serie, Promyki także... chyba tylko o EDGI nie czytałem nic złego, najlepiej człapać się do sklepu i pomacać, zajrzeć do środka czy ładnie wypolerowana

ad2. Czarna gumka hop up ? chodzi Ci o jaką firmę ? Systema Energy ?

ad3. Używałem SP150 Guardera w mojej replice, ale bez sorbo musisz liczyć się z tym że GB może pęknąć, dobry pomysł mieć więcej niż jedną sprężynę aby w razie co wymienić i dostosować się do pola rozgrywki, tylko szybka wymiana w tej replice nie jest szybka ;)

ad4. mam ale akurat z zestawu Peruna, w oryginalnym okablowaniu faktycznie są mini tamiye

 Co do zębatek, nie mogę polecić żadnych, ja dydoliłem jakieś drogie Slongi... 8 h ... zanim je dopasowałem a należy dodać że mam łożyska zmienione na Retro na niskoprofilowe, więc miałem więcej miejsca, tu sugeruję zabrać GB do sklepu i coś dobrać. Pamiętam ze serwis klął na czym świat stoi jak mi montował inne zębatki , w szczególności wnerwiała go środkowa.

Hej,

Czarna gumka jest od Maple Leaf.

Przez Sorbo masz na myśli zderzak głowicy? jak tak to jak to sie montuje? - dokupie w takim razie jeszcze SP140 na wszelki wypadek.

Czy bez wymiany zębatek jestem w stanie podciągnąć osiągi przez lufę i spręzynę? 

Jaki dobrać do tego cylinder i tłok? czy na przykłąd gotowy Zestaw Bore-Up dla replik standardu TM M4A1/SR16/M733 będzie pasował (też Guardera)

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Chaosrogue napisał:

Hej,

Czarna gumka jest od Maple Leaf.

Przez Sorbo masz na myśli zderzak głowicy? jak tak to jak to sie montuje? - dokupie w takim razie jeszcze SP140 na wszelki wypadek.

Czy bez wymiany zębatek jestem w stanie podciągnąć osiągi przez lufę i spręzynę? 

Jaki dobrać do tego cylinder i tłok? czy na przykłąd gotowy Zestaw Bore-Up dla replik standardu TM M4A1/SR16/M733 będzie pasował (też Guardera)

gumek maple leafa nie polecam, bo to random, jedne sa ok, drugie nie

zerknij na YT jak się montuje sorboski

bez wymiany zębatek na sp140 czy sp150 stokowe zmienilisz

co do gotowych zestawów, nie dam gwarancji, z gg masz tez ten minus że dysza boreup może nie być kompatybilna z ich komorą i wtedy klops, mieliśmy jeden zestaw boreup guardera który był pół boreupem, nie wykończyło się go producentowi, to niestety random, albo podpasuje albo nie

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...