Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie odnośnie mosfetu x-asr GATE. Czy da się jakoś go zrestartować, ponieważ ciągle blokuje replikę. Wyświetla błąd silnika mimo to, że silnik jest dobry (był testowany w innej replice). Nie mam pojęcia co z nim zrobić, jeżeli da się jakoś go zrestartować to bardzo proszę o informację czy da się jakoś to zrobić, a ewentualnie go usunę.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.09.2021 o 17:25, Sando napisał:

Wyświetla błąd silnik

Jaki błąd konkretnie mryga?

2 godziny temu, Sando napisał:

Silnik działa dobrze, był testowany na innej replice, mosfet został podłączony do innego silnika i dalej był ten sam błąd.

Mosfet był podłączany do innego silnika, który był wsadzany do repliki czy na luźno poza repliką?
Jest podejrzenie że coś powoduje że silnik ciągnie za dużo (według mosfetu) prądu i go odłącza.

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Jaki błąd konkretnie mryga?

Mosfet był podłączany do innego silnika, który był wsadzany do repliki czy na luźno poza repliką?
Jest podejrzenie że coś powoduje że silnik ciągnie za dużo (według mosfetu) prądu i go odłącza.

Migała zielona dioda co oznacza błąd uszkodzenie silnika bądź szczotek. Jeżeli chodzi o podłączony mosfet to był podłączony. 

 

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Sando napisał:

Migała zielona dioda co oznacza błąd uszkodzenie silnika bądź szczotek

Przede wszystkim oznacza to że mosfet nie wykrywa silnika i pierwsze co należy zrobić to sprawdzić okablowanie. Pewnie jest gdzieś przetarty kabel.

Oczywiście nie można wykluczyć awarii samego mosfetu, ale najpierw trzeba sprawdzić okablowanie.

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Huba_lbn napisał:

Przede wszystkim oznacza to że mosfet nie wykrywa silnika i pierwsze co należy zrobić to sprawdzić okablowanie. Pewnie jest gdzieś przetarty kabel.

Oczywiście nie można wykluczyć awarii samego mosfetu, ale najpierw trzeba sprawdzić okablowanie.

Sprawdziłem kable i wyglądają dobrze. Raczej to jest awaria tego mosfetu.

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Elco napisał:

Może głupia sprawa ale... silnik nie jest podpięty odwrotnie? Jeszcze ewentualnie czy zębatki swobodnie się obracają oraz czy nie wrzuciłeś tam przypadkiem zbyt silnej sprężyny?

Silnik jest dobrze podłączony, zębatki działają swobodnie, a jeżeli chodzi o sprężynę to był na m90 i m120. 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Szuwarek79 napisał:

I nic w tym czasie nie było w replice wymieniane lub przerabiane?

Jedynie tłok na stalowy. Potem raz sprężyne m120 wrzuciłem, a parę dni później miałem cqb, to wymieniłem na 90. Na cqb replika zmieliła. Rozkręciłem ją i nic nie było, więc złożyłem ją dobrze, zrobiłem testowy strzał i wtedy mosfet zablokował.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...