Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

silnik do sprężyny 190


Recommended Posts

14 godzin temu, Szuwarek79 napisał:

Tak z ciekawości; do jakiej repliki chcesz to włożyć?

Też mnie ciekawi baza.

14 godzin temu, zrxg napisał:

chce sobie zrobić snajperke AEG-a, w której nie musze ręcznie przeładowywać sprężyny

Zanim zaczniesz projekt zorientuj się w limitach na imprezach w Twoim otoczeniu.
Na większych ogólnopolskich imprezach dla DMR (semi-auto) zazwyczaj jest ograniczenie do 2,8J i do tego replika faktycznego karabinu wyborowego.
Na lokalnych bywa różnie, w lubelskim na przykład też jest limit 2,8J dla DMR, ale nie ma wymogu karabinu wyborowego, czyli jak masz tylko semi-auto, to możesz zrobić DMR nawet z MP5.
Większe limity 3,3J lub 3,9J są zarezerwowane dla czterotaktów.

Projekt sam dla siebie, abstrahując od limitów, jest ciekawy.

Link to post
Share on other sites

zamierzam kupić osobne części i zrobić karabin prawie od zera ale moge podesłać link do częśći

Metalowy korpus do replik typu M4 - Logo SA

Regulowana tytanowa dysza Maxx Model do replik AEG 19 mm - 22 mm
 
Aluminiowy szkielet gearboxa V2 CNC Specna Arms Mod2
 
Modularny zespół kół zębatych Modify 7 mm High Speed do Gearboxów v.2 i v3
 
Wzmocniony cylinder Maxx Model Products - Typ A
 
Stalowy tłok LCT PK-366 do replik LCT AK EBB
 
Silnik ASG Infinity CNC U-18000
 
Wzmocnienie gearboxa AirsoftPro MBlock - wersja 2
 
Głowica cylindra Prometheus Aero Cylinder Head Ver.2

 

Link to post
Share on other sites

Moje sugestie:
- Body od Specny bywają krzywe.
- Szkielet CNC Specna jest na 8mm łożyska, a zespół zębatek na 7mm. Nie wiem czy da się to jakoś dopasować.
- Zębatki High Speed, nawet tylko 16:1, do sprężyny M190 to optymistyczne podejście. Ale może na LiPo 14,8. Ja bym raczej na początku zaczął od 32:1 i jakby nie było problemów to schodził niżej.
- Stalowy tłok wygląda na zdjęciach jakby miał połowę zębów, a takie stosuje się z zębatkami helikalnymi. Ciekawe jak w ogóle stalowy tłok się zgra ze szkieletem GB.
- Mblock bym sobie darował i raczej dołożył do GB do Retro Arms.

Link to post
Share on other sites

Wzmocniony szkielet gearboxa CNC – v.2 8mm – QSC

Komora zamkowa i spustowa do ASR

Wzmocniony tłok poliwęglanowy Full Teeth Guarder

Komplet stalowych kół zębatych SHS High Torque 32:1

 

te częśći będą lepsze?

i bardzo dziękuje za pomoc

 

Link to post
Share on other sites

Do 32:1 musi iść tłok połówkowy, zęby pełnej szerokości nie przejdą. Listwa tłoka tylko full metal. Nie wiem czy takie są, ale najlepiej cały tłok metalowy rezany z jednego kawałka metalu. Jeśli listwa nie będzie scalona z tłokiem na stałe, to chociaż ją dodatkowo wklej, bo prawie na bank wyjedzie tyłem i crash test gotowy. Musisz to na perfect wyskładać, inaczej co chwilę będziesz miał awarie, choć na 190 to raczej zbyt długo bez remontu nie podziała. Do listy dopisz jeszcze mosfet, byle budżetowy, bo bez niego popalisz styki, a jego też masz spore szanse sfajczyć przy zerwaniu tłoka czy czymś podobnym (a co prędzej czy później nastąpi), więc nie ma sensu przepłacać. Ogólnie, przemyśl może chociaż 170, bo 190 w AEGu bez "wybuchu" jeszcze nie widziałem ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...