Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ASH "Budapeszt 1945", 4-5 marca 2022 r. Piekary k. Piątku


Recommended Posts

1 godzinę temu, Młody_brt napisał:

No to lipa.

A dlaczego lipa? Zamontuj latarkę obok lufy. Nic nie przedłużasz, łatwe w instalacji i użytkowaniu. Ja w ppshy czy MG42 tak będę miał zamontowane. Zastanawiam się jeszcze jak oświetlić boczniaka bo moim zdaniem też powinny błyskać lub w jakikolwiek sposób zdradzać pozycję strzelca.
Swego czasu zakładałem na pistolet światełko chemiczne wędkarskie, ale pękło w kaburze. Zastanawiam się nad czymś fluorescencyjnym czymś. Tak, żeby już po wyjęciu z kabury było widoczne. Na błysk raczej nie ma co liczyć.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wishu czyli ty też nie doczytałeś:), ufff to nie jestem sam :D

- Każdy gracz musi mieć zamontowany na długiej broni symulator błysku wystrzału (tracer). Tracer musi być uruchamiany poprzez naciśnięcie spustu, lub wylot kulki z lufy. Wszelkie światła chemiczne, czy latarki zapalane „wolną ręką”, nie będą dopuszczone. Pistolety i rewolwery nie muszą mieć zamontowanego tracera.

Link to post
Share on other sites

Wydawało mi się, że sprawę tracera laterek itp omówiliśmy już jakiś czas temu i temat nie powinien dla nikogo być problemem.

Proponuję zajrzeć tutaj:
https://wmasg.com/pl/forum/topic/166644-symulacja-błysku-wystrzału/#comments

Rozwiązanie nr 3 dalej aktualne, latarkę zapalasz naciskając spust, nie używasz do tego wolnej ręki. Jest to najłatwiejszy sposób zamontowania czegoś co świeci. Dopuszczone na wszystkich nocnych grach w których uczestniczyłem, które sam organizowałem.
Zdaje sobie sprawę, że post zaraz będzie miał 4 lata i pojawiły się nowe bajery- tracery, które zresztą bardzo polecam i zachęcam do kupna. Ale nie wierzę, że ktoś będzie zmuszał do ich zakupu. Dalej uważam, że sposób z latarką jest najlepszy jeśli chodzi o koszt/problem instalacji/jakość działania. I na pewno jeszcze przez długi czas tak będzie.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, wish napisał:

A dlaczego lipa? Zamontuj latarkę obok lufy. Nic nie przedłużasz, łatwe w instalacji i użytkowaniu. Ja w ppshy czy MG42 tak będę miał zamontowane. Zastanawiam się jeszcze jak oświetlić boczniaka bo moim zdaniem też powinny błyskać lub w jakikolwiek sposób zdradzać pozycję strzelca.
Swego czasu zakładałem na pistolet światełko chemiczne wędkarskie, ale pękło w kaburze. Zastanawiam się nad czymś fluorescencyjnym czymś. Tak, żeby już po wyjęciu z kabury było widoczne. Na błysk raczej nie ma co liczyć.

Bez przesady z boczniakami. Mają mały zasięg, przy tym relatywnie mało amunicji w magazynku. Wylatuje z nich gaz z donośnym dźwiękiem i do tego szczęk zamka. Moim zdaniem nie ma co ich dołączać do oznaczania w nocy.

Link to post
Share on other sites

Gra już za tydzień, dlatego parę informacji.

Po pierwsze przypominam o wypełnieniu tej ankiety na temat planowanej godziny przyjazdu. Tyczy się to przede wszystkim strony rosyjskiej, ponieważ OŚ niemal w całości już ją wypełniła.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSduhv7CLghP56ez3y4SR6J1ZEWZPPop87UbRhcbCXhaJwWZPw/viewform?usp=pp_url&entry.215472700=ds&entry.1385279286=OŚ&entry.524793501=W+piątek+o+23:00&entry.1927284789=sdf&entry.1293047711=fsd

Na miejscu każdy gracz dostanie kartkę z mapką i poniższymi zasadami. Prosiłbym się z nimi zapoznać przed grą by je znać, a kartkę traktować bardziej jak przypomnienie ;)

Poniższe zasady są leciutko zmienione względem poprzedniej wersji. Szczególnie w sekcji o Punkcie Zaopatrzeniowym.

Brak opisu.

Amunicja i wyposażenie na grze.

Na grze będą obowiązywać limity amunicji wg poniższej tabeli.

Brak opisu.

Limity amunicji działają w sposób następujący:

- Każdy gracz w zależności od frakcji i godziny dołączenia posiada przypadający na niego limit amunicji.

- Przed grą (w domu) lub na miejscu, gracze wsypują swoje kulki do woreczków strunowych (będą dostępne na miejscu) i podpisują je.

- Wsypuje się po 50 kulek do woreczka (RKM po 100, CKM po 200, a sam boczniak wedle uznania).

- Wszyscy gracze mogą jeszcze doładować swoje magazynki i broń wedle limitu posiadanej przy sobie amunicji.  

- Cała reszta kulek posiadanych przez graczy zostaje w samochodach i nie będzie już używana podczas gry.

- Np. gracz osi dołączający do gry o 9:00 i wyposażony w broń samopowtarzalną (SP), przygotowuje sobie 10 woreczków po 50 sztuk kulek w każdym (w sumie 500 kulek). Następnie doładowuje swoje magazynki do limitu 100 kulek. Resztę kulek zostawia w aucie i nie rusza ich do końca gry.

- Są to limity na całą grę. Nie będzie dodatkowych „zrzutów”. Jeśli ktoś wyczerpie swój limit to musi prosić kolegów z frakcji o oddanie mu kulek, używać granatów, walczyć bezpieczną repliką broni białej itp….

…lub się poddać i prosić o litość.

- Woreczki strunowe z amunicją graczy trafią do drewnianych skrzyń. Te natomiast będą się znajdować na Punktach Zaopatrzeniowych w terenie gry. Tylko w tych punktach będzie możliwe doładowanie się.

Osoby które chcą w czasie gry używać różnych broni - proszę zgłosić się do mnie przed odprawą.

Punkty Zaopatrzeniowe:

- Dokładniejsza mechanika zostanie wyjaśniona na miejscu, ale ogólnie jest to miejsce gdzie znajduje się całe wyposażenie danej frakcji (kulki, bandaże, miny, druty, ładunki, granaty itd.). Jeśli dojdzie się do wrogiego punktu, będzie można z niego pobierać wszystko za wyjątkiem kulek i granatów własnych graczy (część granatów będzie dostarczona przez orga dla użytku wszystkich).

- Ogólnie gracz będzie mógł podnosić tylko rzeczy dla niego dozwolone i tylko do swojego maksymalnego limitu. Więc jeśli jest się strzelcem z 4-taktem, to można mieć przy sobie maksymalnie 60 kulek, 1 granat hukowy/odłamkowy i 1 granat dymny. Ale saper z PM będzie już mógł mieć przy sobie 200 kulek, po 2 granaty hukowe/odłamkowe, po 2 granaty dymne, a także podnosić drut, miny i ładunki wybuchowe. NIE MA ŻADNEGO WYJĄTKU OD POWYŻSZEJ REGUŁY. Czyli jeśli, gracz ma przy sobie maksymalne wyposażenie, nie ma sposobu by ograbiać skrzynie wroga.

Początek gry i nocleg.

Rosjanie zaczynają w terenie bez żadnych zabudowań. Tam będzie ich resp na większość gry, dlatego zalecam przygotowanie sobie namiotów i płacht do zorganizowania bazy. Jak najbardziej będzie można rozpalić ognisko i zbierać pobliskie drewno. Niemcy nie będą mogli wchodzić, ani strzelać do radzieckiego respa (aczkolwiek jest on na tyle blisko ich startowych pozycji, że nie można wykluczyć, że na początku gry będą do niego dolatywać zabłąkane kulki).

Niemcy zaczynają już w zabudowaniach, ich resp będzie na przeciwległym końcu terenu gry. Nie potrzebują żadnych namiotów czy płacht. Koło respa też będą mogli rozpalić ognisko.

Dowódcy w czasie gry mogą pozwolić lub rozkazać konkretnym sekcjom udać się odpocząć/przespać. W zależności od decyzji dowódcy, można będzie pójść się przespać np. w autach lub na offie, lub w pobliżu respa by w razie czego być do dyspozycji.

Jeśli ktoś zamierza się przespać w czasie gry, to oczywiście polecam zabrać jakieś karimaty i śpiwory.

Wszelkie przerwy na odpoczynek będą możliwe tylko do godziny 8:00. Od tej pory wszyscy gracze biorą pełny udział w grze.

Na odprawę o 22:00 wszyscy gracze powinni być już w pełni wyszpejowani i gotowi do wyjścia zaraz po jej zakończeniu. Gracze którzy zgłosili się na funkcje sapera, medyka, żandarma, komisarza i dowódcy powinni być już na miejscu o 21:00 na przeszkolenie (nie muszą być wtedy uszpejowani).

Gracze dołączający do gry o godzinie 9:00, podobnie jak poprzednie osoby, muszą być już w pełni wyszpejowane na odprawę o godzinie 8:00. Saperzy i medycy, muszą być na szkoleniu o 7:30.

Jeśli ktoś spóźni się na odprawę o 8:00, nie gwarantuje dołączenia do gry, a już na pewno nie szybkiego (to będzie w dużej mierze zależne od sytuacji na froncie).

Inne:

- Teren jest już niemal w całości opłacony, większość sprzętu jest kupiona. W związku z tym, w przypadku rezygnacji niestety nie będzie za bardzo możliwości zwrotu wpisowego. Jeśli ktoś musi zrezygnować polecam znaleźć zastępstwo.

- Kto jeszcze nie dołączył na discorda, to polecam to zrobić i poprosić o dostęp do kanałów przeznaczonych dla konkretnych frakcji na grze.

https://discord.gg/rUGpqzgu

Link to post
Share on other sites

Hej.

Dzwoniłem już do Marka, teraz napiszę do wszystkich. Ze względu na wojnę u naszych sąsiadów, nie jestem w stanie bawić się w wojnę u nas. Pracuję z Ukraińcami, dwóch wyjechało na front. Sytuacja jaką mamy ani trochę nie jest zabawna, to co było i jest dla mnie zabawą przestało nią być. Datego informuję, że nie pojawię się na grze. Przepraszam organizatora i wszystkich graczy.

Pod znakiem zapytania stawiam też grę w Poznaniu. Wiem, że jeszcze daleko do terminu gry, dlatego decyzji jeszcze nie podjąlem. Mam tylko nadzieję, że do tego czasu sytuacja się uspokoi i będziemy się mogli spotkać.

Link to post
Share on other sites

WAŻNE

GRA NOCNA

Na ten moment, mamy zgłoszonych na noc 16 Niemców i 4 Rosjan (w tym dowódca i saniatriusz). Co prawda, jeszcze 10 osób nie potwierdziło godziny przybycia w nowej ankiecie, ale patrząc na wstępne deklaracje ze starej, stan liczbowy graczy na noc zbytnio się nie zmieni. Jak się pewnie domyślacie, gra nocna na ten moment nie ma najmniejszego sensu. Czekam zatem do wieczora na resztę deklaracji Rosjan, lub zmianę decyzji już zadeklarowanych. W przypadku małych zmian, część nocna będzie odwołana, lub zamieniona w krótki scenariusz/grę terenową. 

SAPERZY

Tak jak wcześniej pisałem, saperzy muszą się zaopatrzyć w nóż i nożyce do drutu, ale także przydadzą im się szczypce, obcążki do kabli. Na miejscu dostaną torby na szpej, ale są one bardzo proste, więc jeśli ktoś chce zabrać i używać własnej do nie będzie problemu.

WSPARCIE UKRAINY

Na miejscu planuje postawić puszkę na datki, które w całości zostaną przekazana na PCK w celu pomocy Ukrainie - https://pck.pl/na-pomoc-ukrainie/

Jeśli ktoś chce przekazać jakiś sprzęt, jedzenie, środki lecznicze czy inne tego typu rzeczy, też będzie taka możliwość.

 

Edited by XrayPl
Link to post
Share on other sites
Odpadła kolejna osoba, niektórzy się wahają.
Na ten moment, nadal mamy tylu graczy, że gra na spokojnie może się odbyć, ale jeśli sporo osób chce zrezygnować (z tego lub innego powodu), możliwe będzie przełożenie gry na inny termin.
 
DLATEGO, JEŚLI KTOŚ CHCE ZREZYGNOWAĆ TO PROSZĘ O INFORMACJE NAJPÓŹNIEJ DO RANA. NIE ZWLEKAĆ Z NIĄ I PODJĄĆ JAK NAJSZYBCIEJ DECYZJĘ.
 
Natomiast jeśli gra się odbędzie, najprawdopodobniej zaczniemy ją rano o wcześniejszej godzinie i zakończymy trochę później. Na noc zrobimy krótki scenariusz i ognisko.
Edited by XrayPl
Link to post
Share on other sites

Koledzy spokojnie to czy spotkamy się na Budapeszcie czy przesiedzimy ten weekend w domu na bieżąca sytuację nie będzie miało żadnego wpływu. Myślę  że krótki odpoczynek od nerwów i nawały informacji dobrze nam zrobi. Może decyzje zostały podjęte zbyt pochopnie i jednak zaszczycicie nas soją obecnością.

Edited by Grisza1122
Link to post
Share on other sites

Marku, nie wiem czy jest sens robić część nocną, jeżeli przyjedzie 6 Sowietów na 16 Niemców. Ja swój udział podtrzymuję, awaryjnie mogę nawet przejąć dowodzenie, ale wtedy strona radziecka nie będzie mieć wsparcia medycznego, więc wolałbym by zrobił to ktoś ze strzelców/saperów.

Link to post
Share on other sites

Grisza, doskonale zdaję sobie sprawę, że moja obecność w domu, na grze, czy wyjeździe na narty nie zmieni sytuacji na Ukrainie. Zgadzam się, że odpoczynek od info przydały się, zwłaszcza, że gry Ash są dla mnie jedynym momentem, gdzie odłączam się od świata zewnętrznego, nie ma telefonu i myślenia o dziś. Całym sobą przenoszę się w czasy WWII nie myślę, o pracy, problemach, jednak w tej chwili czuję, że nie potrafiłbym się zaangażować w grę przez co czerpać z niej przyjemność.
 

Link to post
Share on other sites

Od wczoraj całkowity brak nowych rezygnacji, ani osób wahających się.

Gra zatem odbędzie się w planowanym terminie, ale w zmienionych godzinach.

Na części nocnej będzie krótki scenariusz nie związany z grą główną.

Odprawa o 21:30; start 22:00. Gra potrwa 2-3 godziny

Na noc TYLKO BROŃ CQB

Jako tracery mogą być luźne latarki i światła chemiczne

Scenariusz będzie działał nawet mimo dużej dysproporcji stron ;)

Część główna - zmiana godzin:

Ze względu na wycięcie części nocnej, gra dzienna będzie wydłużona. Niestety proszę o wcześniejsze przyjechanie.

Odprawa dla funkcyjnych - 6:00

Odprawa dla wszystkich (w pełnym szpeju) - 7:00

Start gry - 8:00

Koniec gry - 16:30

 

Nowym dowódcą RKKA zostaje @Mekar GRATULACJE!!!

Dominiku, napiszę wieczorem do cb w sprawie pomocy z przyszykowaniem terenu.

 

Edited by XrayPl
Link to post
Share on other sites

!!!WAŻNE  - ZBIÓR ZASAD I ZMIAN!!!

Nastąpiły lekkie zmiany na przestrzeni ostatnich dni dlatego wstawiam post podsumowujący informacje i zasady.

Zgłoszenia

Nadal można zgłaszać się na grę według tych samych zasad poprzez wysłanie ankiety - https://docs.google.com/forms/d/1iamaSCPBXSekTSGDpGD6PvQSrXjw5Gp4zgyA_pbs5iA/edit

Przypominam też o drugiej, dla osób już zapisanych w kwestii rozpoczęcia gry. Osoby które wcześniej napisały, że będą na 23:00 zmieniłem, że wezmą udział w części nocnej. Reszta, w części dziennej. Jeśli chcecie inaczej, proszę o informację.

https://docs.google.com/forms/d/1ppVm3Zj65eMQ6dzAB97RPl_8VViqo4jJWX1eagXT6Ok/edit

CZĘŚĆ NOCNA – Piątek 4 marca 2022r.

Od 20:30 – chrono,lista, formalności

21:30 – odprawa (wszyscy gotowi w szpeju)

22:00 – start gry. Potrwa 2-3 godziny

Na noc grają tylko bronie CQB (poniżej 380 fps).

W budynkach obowiązuje tylko ogień pojedynczy.

Każda broń długa musi mieć symulator błysku wystrzału (może być zwykła latarka lub światło chemiczne w kolorze innym niż czerwone/pomarańczowe).

Każdy gracz musi posiadać czerwone światło do oznaczania trupa.

W nocy jedynym funkcyjnym będzie dowódca. Reszta będzie zwykłymi strzelcami.

Scenariusz gry nocnej nie będzie związany z częścią dzienną.

CZĘŚĆ DZIENNA – sobota 5 marca 2022r.

Od 6:00 – chrono, lista, formalności, odprawy dla funkcyjnych (dowódcy, komisarz/żandarm, sanitariusze, saperzy)

07:00 – odprawa dla wszystkich ( w pełni uszpejowani)

08:00 – start gry

16:30 – koniec gry

 

FUNKCJE NA STRONĘ:

- Dowódca

- Goniec

- Komisarz/Żandarm

- 2 x KM + 2 amunicyjnych na jeden KM

- 3 x Saper 

- 2 x Snajper

- 2 x Sanitariusz

- Zwykli strzelcy

Gracze zostaną podzieleni na miejscu na kilkuosobowe sekcje. W każdej sekcji będzie wyznaczony „starszy”. Snajperzy w jednej 2-osobowej sekcji. Sanitariusz, dowódca, goniec i żandarm/komisarz będą bez sekcji, a niemieccy saperzy w jednej 3-osobowej sekcji.

Gracze będą wracać do gry o określonych godzinach. Powrót całymi sekcjami będzie szybszy. Dowódca wydaje rozkazy ze sztabu. Wszystkie rozkazy są pisemne i mogą być przekazywane przez gońca. Rozkazy są ważne tak długo, aż cała sekcja nie zginie, lub nie zostaną wydane nowe. Komisarz/Żandarm będą czuwali nad przestrzeganiem rozkazów, a goniec za ich dostarczanie i informowane na bieżąco dowódcy o sytuacji.

Dowódca dowodzi za pomocą rozkazów ze sztabów. Starsi sekcji, mogą wydawać rozkazy jedynie osobom w ramach swoich sekcji. Dowódca jednak, może pisemnym rozkazem, przydzielić konkretne sekcje pod dowództwo wyznaczonego starszego sekcji.  

Snajperzy mogą posiadać historycznego 4-takta z lunetą, a KM-iści historyczną broń wsparcia.

Zasady:

275025914_4894610360615999_2089509474586

------Amunicja i wyposażenie na grze-----

Na grze będą obowiązywać limity amunicji wg poniższej tabeli.

Limity amunicji działają w sposób następujący:

274632779_4894610387282663_7275349878027

- Każdy gracz w zależności od frakcji i godziny dołączenia posiada przypadający na niego limit amunicji.

- Przed grą (w domu) lub na miejscu, gracze wsypują swoje kulki do woreczków strunowych (będą dostępne na miejscu) i podpisują je.

- Wsypuje się po 50 kulek do woreczka (RKM po 100, CKM po 200, a sam boczniak wedle uznania).

- Wszyscy gracze mogą jeszcze doładować swoje magazynki i broń wedle limitu posiadanej przy sobie amunicji.

- Cała reszta kulek posiadanych przez graczy zostaje w samochodach i nie będzie już używana podczas gry.

- Np. gracz osi dołączający do gry o 9:00 i wyposażony w broń samopowtarzalną (SP), przygotowuje sobie 10 woreczków po 50 sztuk kulek w każdym (w sumie 500 kulek). Następnie doładowuje swoje magazynki do limitu 100 kulek. Resztę kulek zostawia w aucie i nie rusza ich do końca gry.

- Są to limity na całą grę. Nie będzie dodatkowych „zrzutów”. Jeśli ktoś wyczerpie swój limit to musi prosić kolegów z frakcji o oddanie mu kulek, używać granatów, walczyć bezpieczną repliką broni białej itp….

…lub się poddać i prosić o litość.

- Woreczki strunowe z amunicją graczy trafią do drewnianych skrzyń. Te natomiast będą się znajdować na Punktach Zaopatrzeniowych w terenie gry. Tylko w tych punktach będzie możliwe doładowanie się.

Osoby które chcą w czasie gry używać różnych broni - proszę zgłosić się do mnie przed odprawą.

------Punkty Zaopatrzeniowe------

- Dokładniejsza mechanika zostanie wyjaśniona na miejscu, ale ogólnie jest to miejsce gdzie znajduje się całe wyposażenie danej frakcji (kulki, bandaże, miny, druty, ładunki, granaty itd.). Jeśli dojdzie się do wrogiego punktu, będzie można z niego pobierać wszystko za wyjątkiem kulek i granatów własnych graczy (część granatów będzie dostarczona przez orga dla użytku wszystkich).

- Ogólnie gracz będzie mógł podnosić tylko rzeczy dla niego dozwolone i tylko do swojego maksymalnego limitu. Więc jeśli jest się strzelcem z 4-taktem, to można mieć przy sobie maksymalnie 60 kulek, 1 granat hukowy/odłamkowy i 1 granat dymny. Ale saper z PM będzie już mógł mieć przy sobie 200 kulek, po 2 granaty hukowe/odłamkowe, po 2 granaty dymne, a także podnosić drut, miny i ładunki wybuchowe. NIE MA ŻADNEGO WYJĄTKU OD POWYŻSZEJ REGUŁY. Czyli jeśli, gracz ma przy sobie maksymalne wyposażenie, nie ma sposobu by ograbiać skrzynie wroga.

Inne:

- Rosjanie zaczynają w terenie bez zabudowań, dlatego polecam zabrać jakieś płachty do ewentualnego rozwieszenia sobie w przypadku lekkiego deszczu.

- Nocowanie – na terenie jest oczywiście możliwość nocowania. Można będzie spać we własnych autach, namiotach, albo w budynkach. We własnym zakresie trzeba załatwić sobie rzeczy typu śpiwór czy karimata.

- Każdy gracz obowiązkowo musi posiadać ze sobą broń do CQB (poniżej 380 fps), może być to broń główna, albo boczniak. 

- Na terenie gry będzie dostęp do prądu. Będzie też przygotowany czajnik, woda i rzeczy do przyrządzenia herbaty.

- Gracze sami zaopatrują się w kulki. Wszelkie środki medyczne i saperskie (druty, miny, ładunki), a także pewna liczba granatów grochowych będzie zapewniona przez orga. Oczywiście w przypadku granatów i stroboskopów, gracze mogą, a nawet powinni zabrać i używać własnych. 

- Medycy dostaną na miejscu całe potrzebne im wyposażenie. Ewentualnie we własnym zakresie mogą załatwić sobie uniwersalne szyny do usztywnienia.

- Saperzy muszą sami zaopatrzyć się w nóż i nożyce do cięcia drutu (mogą być sekatory, ale zwykłe nożyczki odpadają). Niemieccy saperzy dodatkowo powinni mieć też szczypce/obcążki do kabelków. Resztę wyposażenia dostaną na miejscu. Na miejscu dostępne będą dla nich torby, ale polecam mieć własne.  

- Gońcy powinni mieć ze sobą raportówki/mapniki. 

- Dowódcy, komisarz/żandarm, saperzy i sanitariusze będą mieli przeszkolenie przed grą (proszę przyjechać wcześniej).

- Respy przez większość gry będą stałe (planuje je przenieść tylko raz, po zajęciu przez Rosjan określonej części Budapesztu, co nastąpi nie wcześniej niż nad ranem). Można na nich zostawić swoje rzeczy. 

Link to post
Share on other sites

Panowie długo się wahałem, bo naprawdę byłem pozytywnie nastawiony na tą grę ale podobnie jak Cortes nie czuje, że będę się dobrze bawił na tej imprezie, szczególnie po stronie czerwonych. Szkoda mi was opuszczać, bo pepesza hula jak ta lala, ale uważam, że moje zaangażowanie w tej imprezie nie będzie takie jak na poprzednich imprezach z cyklu frontu wschodniego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...