Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pakiety LiPo


Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

No to teraz ja mam pytanie.

Czy któryś z tych akumulatorów:

1. http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1600mah_11_1v_20c_firefox-1797.html

2. http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1200mah_11_1v_20c_firefox-1796.html

zmieści się do prowadnicy kolby (stock pipe) w HK416/M4? Chodzi mi o średnicę, bo wystarczy jeśli kolba będzie się do połowy zsuwała.

Link to post
Share on other sites

Zmieszczą sie oby dwa ale znacznie wystają nie pamiętam dokładnie ale max do 5 cm . Kolba by musiała być na stałe prawie na max wysunięta. Ale masz podane wymiary wystarczy pomierzyć.

 

 

Sprawdzałem w prowadnicy kolby od AK Tactical 39C własnie z kolba z serii M/HK . Ale w końcu upchałem go w rurze gazowej w tym modelu. Mowa o tym pakiecie.

Edited by Snipernr1
Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanie czy w replice m4a1 (m120)aps bez bb ta batka pociągnie http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-ion_1350_mah_11_1_firefox-1794.html

Wiem ze 11.1 Turingi 20-30 c ciągnie bez problemu rof 21 /s.?

Słyszałem złe zdania o Li polach firefoxa wiec tu mam dylemat .

Edited by rafik1213
Link to post
Share on other sites

Mam pakiecik Raya 11,1 220mAh 25C

Jakim prądem mogę ja ładować? ile amper?

i ewentualnie pakiet NiCd sanyo 9,6 2400?

z góry dzięki za pomoc

 

 

220mAh ? coś mało. w takim razie pradem 0,2A. Jeżeli jednak jest to 2200mAh, ładuj prądem 2-2,2A i nic sie nie stanie, jeżeli masz czas i możliwość ładuj 1A.

co do sanyo 2400mAh tak samo: 1A.

Link to post
Share on other sites

Nie bijcie ale mam pytanie. Czy wstawienie do stokowego gb JG li pola 7.4 v 20C lub 30C oczywiście po wymianie kabli i z mosfetem AB ma sens tzn czy po powiedzmy kilku akcjach gram na semi nie bd miał kolejnych wydatków typu zębatki etc ?

 

Stockowego G36 JG 11,1V 20C nie rusza. Grzebanego G36K 11,1V 35C ruszyło przez łożyska G&G. Można śmiało 11,1V ładować, jak jeszcze siedzi tam M120 to i rof jest całkiem niezły. Na stockowej spręzynie jest konkretny szatan.

Link to post
Share on other sites

Jedna adnotacja, zależne czy w JG masz neodymy czy ferryty. Ja mam długą wersję silver(nie Golden Eagle) i na 7.4v 5000 mAh 35C strzela wolniej niż na batoniku bojca. Silniki JG lubią napięcie, miałem ferryta JG to na 7.4V ładnie kręcił, a silver się ślimaczy. I tak lipole są lepsze, ale wszystko zależy od tego jak silnik je wykorzysta. Ja nie polecam lipo do silników JG, przynajmniej tych o małym napięciu, bo już nawet na batonikach cymy, boyi itd. działa to zdecydowanie lepiej. Silniki cymiacza to inna bajka, ja zmierzam sobie kupić elemciaka na próbę.

Ta jeszcze jedno, jak macie coś na neodymach JG to nie pakujcie lepiej do tego 11.1 U mnie przy M130 jest 1800RPM na 60C :D I na tym silniku mam wtedy Całkiem długą serię auto zanim przerwie. Oczywiście na Semi ;D

 

Pozdro :D

Edited by decigner12
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie wiem czy to może najlepsze miejsce ale mam nadzieję, że tak.

 

Mam prostą baterię lipo 7,4V 15c 1200mAh poprzednio biegałem z nią na m120 G&P, teraz kupiłem VFC Scara, wymieniłem kable na niskooporowe, silnik na mocniejszy guardera, bore up, sprężyna m120 itd i po pierwszym strzale stop. Batka i kable się grzeją. Wyjąłem silnik podłączyłem baterię i chodzi, ponownie włożyłem i kicha. Czy może być to problem z baterią? Czy jest ona za słaba? Może to dlatego, że silnik ma większe przełożenie? Jak włożę 11.1V zacznie normalnie chodzić i przestanie się grzać?

Link to post
Share on other sites

Problem na 90% nie leży w akumulatorze, tylko gdzieś głębiej. Gdzieś powstaje za duży opór i kable się grzeją, a silnik nie rusza. Imo sprawdź:

 

1. Czy nie przycisnąłeś gdzieś kabla.

2. Czy kable nie są przetarte.

3. Czy nie masz za mocno dokręcony silnik.

4. Czy nie masz za mocnego shimmingu i po skręceniu gb koła zębate mogą się kręcić.

5. Czy dobrze złożyłeś GB na tłoku, nigdyie go nie przycisnąłeś i może swobodnie się poruszać.

 

Ogólnie sprawdź GB pod względem mechanicznym, czy wszystko rusza się swobodnie tak jak powinno.

 

Na tym akumulatorze M120 powinno chodzić, tym bardziej z niskooporowymi kablami. Może bez szałowego rofu, ale na pewno sprężynę by ciągnęło. Jeśli problem nie leży w aku (a na 90% nie leży), to nawet 11.1V nie pomoże.

Edited by Gallain
Link to post
Share on other sites

Silnik dokręcałem różnie.

 

- za mocno to nic nie kręci

- tak jak przyjechała próbuje kręcić ale tylko "stuk- puk"

- jak za lekko to wiadomo silnik kręci ale zębatki już nie

 

Dziwne bo specshop podobno go przestrzelał przed wysłaniem i im chodził.. Myślałem, że może mocniejszy silnik ma tutaj wpływ i potrzebna mocniejsza batka typu 9,6V NiMh albo 11,1v lipo

 

Kable raczej nie mają przepięcia bo reakcja spustu jest, tylko że nie kręci i nie strzela...

Edited by Raistllin
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...